Przesuwana już kilka razy w ciągu tych 14 miesięcy “premiera” nowej wersji TrueCombat: Elite opóźni się jeszcze bardziej.
TeamTerminator pisze w oficjalnym komunikacie o kilku tygodniach. Powodem mają być kolejne poprawki w mapach oraz prace nad systemem realistycznego oświetlenia. Nie będą też już publikowane screenshoty z map.
Ciekawe ile jeszcze razy będziemy musieli pisać o opóźnieniach. Oby ostatni…
źródło: TrueCombat.com
Kilka wartych do opisania wydarzeń z ostatnich dni, szczególnie ze sceny polskiej.
Dnia 4 kwietnia powstał klan United Ducks w skład którego wszedł cały wcześniejszy Dark Angels Team oraz dwie osoby z Tactics of Team.
Początkowo był on znany jako fuzja wyżej wymienionych klanów. Ostatecznie, reszta graczy Tactics of Team pozostała, ale nie wszyscy. Byli CL, czyli SpaJk oraz Ramzes przenieśli się do Terro Time Tribe. Tak więc sama sprawa, czy jest to nowy klan, jest dyskusyjna.
Ostatnimi dniami, ruszyła ostatecznie drabinka na ClanBase. Jak do tej pory, mamy tylko pięć polskich klanów z czego dwa grają na codzień w EnemyTerritory. Serdecznie zapraszamy resztę do rejestracji i oczywiście do rozgrywania walk.
Kończąc zapraszamy na kanał #tce.pl o godzinie 20:00 w czwartek. Wtedy właśnie będzie rozgrywane spotkanie United Ducks vs Terro Time Tribe. w ramach drabinki na warleagues.
O godzinie 20:00 w czwartek odbędzie się spotkanie dwóch polskich klanów w ramach rozgrywek warleagues. Wygrana Terro Time Tribe moze zapewnic im skok nawet na 6 pozycję w rankingu! Dla United Ducks to debiut, czy będzie udany?
United Ducks
Terro Time Tribe
Z okazji Świąt Wielkanocnych ekipa TrueCombat.pl życzy wszystkim użytkownikom serwisu, graczom TrueCombat: Elite oraz ich rodzinom zdrowych, pogodnych i jak najweselszych świąt, smacznego jajka oraz mokrego dyngusa.
I żeby nowa wersja wyszła jak najszybciej. ;)
Czy wersja .49 będzie kiedykolwiek wydana? Czy projekt TC:E jest martwy? Czy Duke Nukem Forever zostanie wydane wcześniej niż .49? Odpowiedzi brzmią: tak, nie, oczywiście że nie.
Ostatnio społeczność TC:E ostro dyskutowała na temat powyższych pytań. Gwarantujemy, że TC:E się rozwija szybciej niż kiedykolwiek i, pomimo opóźnień, wersja .49 wkrótce wyjdzie i was nie rozczaruje.
Ostatnia wersja TC:E (.48) ukazała się w marcu 2005 roku. Minął rok. Każdy pyta pewnie samego siebie: Dlaczego poprostu nie wydadzą małego patcha poprawiającego błędy? Dlaczego trwa to tak długo?
TC:E jest naszą pasją i hobby. Podczas prac odkryliśmy nowe rozwiązania, by mapy zawierały realistyczne oświetlenie i tekstury - obalając tym samym mit, że każda gra na silniku Enemy Territory musi wyglądać jak sprzed wieków.
Pod koniec 2005 roku zdecydowaliśmy zrobić 3 oddzielne minimody (Objective, Bodycount i Capture the Flag).
Nowa zawartość (mapy, bronie) i zmiany w grafice spowodowały, że postanowiliśmy włączyć je do gry. Naszym celem było wydanie wersji .49 ze wspomnianymi wyżej dodatkami. Jednak postanowiliśmy dodać też do niej nowości planowane na później (zamiast czekania na wersję .50).
Rozumiemy, że cierpliwość graczy się kończy, ale gdy pojawi się news ogłaszający wydanie wersji .49, zgodzicie się, że warto było czekać!
Od końca marca trwają prace nad wydaniem Release Candidate #2 (RC2). Dopieszczamy szczegóły, by stworzyć najlepiej wyglądającą grę powstałą na silniku Enemy Territory.
Minęło dużo czasu od kiedy wydana została ostatnia wersja. Poniżej małe przypomnienie co nowego:
- Realistyczna skala
- Nowe formaty obrazu, w tym 4:3, 16:10, 16:9 (kinowy)
- Wersja na Mac
- “Free climb”
- Nowe tryby gry
- Poprawki błędów
- I dużo, dużo więcej…
Do czasu wydania wersji .49 planujemy publikować częściej informacje wraz z obrazkami. Wprowadzając to w życie, będziemy publikować screenshoty prosto z gry (Tak, nigdy więcej screenów map!) przez następne 2 tygodnie.
Poniższe screenshoty zostały zrobione podczas testowania wersji RC1.
Więcej screenów z perspektywy trzeciej osoby pod koniec tego tygodnia! Pierwszo-osobowe w następnym tygodniu! ;)
TeamTerminator/GrooveSix Development Team
źródło: TrueCombat.us
Zgodnie z obietnicą TeamTerminator opublikował nowe screenshoty z perspektywy trzeciej osoby zrobione podczas testowania wewnętrznej wersji RC1.
Przedstawiają one dwie mapy: Railhouse oraz Ersatz.
Autorzy podają, że kolejne zrzuty ekranu (tym razem juz z perspektywy pierwszej osoby) w następnym tygodniu.
źródło: TrueCombat.us
Mało spotykana rzecz - TeamTerminator dotrzymuje obietnic. Tym razem prezentuje cztery zrzuty ekranu z perspektywy pierwszej osoby.
źródło: TrueCombat.us
Tak, znowu kolejne screeny. Tym razem publikowane na TrueCombat.us w ramach świętowania pierwszego roku istnienia serwisu.
źródło: TrueCombat.us
Małe ożywienie w monotonii screenów z RC1. Tym razem filmik demonstrujący Freeclimb. Ale screeny oczywiście też są.
Dla tych, którzy nie wiedzą, “freeclimb” jest techniką wspinaczki na obiekty bez użycia drabin itp.
Poniżej zaś zrzuty ekrany przedstawiające Railhouse, Northport, Snow i Ersatz.
Jeśli ktoś chce zostać betatesterem, TeamTerminator przyjmuje nowe zgłoszenia. Wystarczy mieć więcej niż 16 lat, znać angielski, posiadać konto na forum TrueCombat.com i mieć dobre łącze, a następnie wypełnić odpowiedni formularz.
źródło: TrueCombat.com