Jak każdy zdołał zapewne zauważyć, projekt CQB dużego sukcesu nie osiągnął, a serwery od wielu tygodni obrastają pajęczyną. Wczoraj coroner po kilku miesiącach nieobecności postawił krzyżyk nad tym projektem i jakimkolwiek dalszym rozwojem obecnych czy innych gier na silniku ET (idtech3). Szalę goryczy przelało chyba zakończenie wsparcia Punkbustera dla ET. Tak o wszystkim pisze coroner:
Minęło już sporo czasu i, aby być z Wami szczerym rozwój CQB został wstrzymany już kawał czasu temu. Szczerze, to nie mogę znaleźć motywacji aby pracować na silniku idtech3. Minęło już 12 lat kiedy zaczęte zostały prace nad Q3TC. Myślę, że CQB jest niezłym demkiem technologicznym, pokazującym co można zrobić z tym silnikiem, ale bez zmiany modeli postaci i aktualizacji renderera grafiki nic więcej się nie da zrobić. Ostatecznie miałem mnóstwo zabawy pracując z nim w swoim wolnym czasie, także po wydaniu pierwszych wersji gier. Wygląda jednak na to, że nigdy nie ujrzymy stabilnej i kompatybilnej aktualizacji renderera silnika ET. Tym samym nie oczekujcie żadnych nowych wydań, o ile nie stwierdzę inaczej.
Coroner jednak nie byłby sobą, gdyby nie wziął się za jakiś kolejny projekt. Za nową platformę został wybrany silnik Call of Duty 4, który jak wiadomo opiera się o idtech3, tym samym przejście na nową platformę było łatwiejsze.
Tak więc na warsztacie wylądowała kolejna gra z uniwersum True Combat. Testowa wersja ma być dostępna do zagrania przed Świętami Bożego Narodzenia. Ma być podobna co CQB pod względem skali i rodzaju walk. Dostępne tryby to Demolition z jednym życiem i zamianą stron co rundę oraz Bodycount. Obecnie gra nie ma jeszcze tytułu, ale prawdopodobnie nazywać się będzie TC: SOF (Special Operations Forces? - dop. eXtreme).
Lista cech gry (i różnic w stosunku do CoD4):
- Brak HUDu
- Brak celownika
- Brak przybliżenia podczas celowania
- Brak doświadczenia, rang, dodatków, wszystko oparte wyłącznie na skillu i taktykach
- “Wyrzucanie” magazynka przy przeładowaniu
- Prędkość porównywalna do CQB (znacznie wolniejsza niż w CoD4)
- Brak premii, serii ofiar, granatników, wyrzutni rakiet itd. (wywalony cały syf)
- Ograniczone skakanie (o ile w ogóle)
- Cztery klasy na drużynę z unikalną bronią podstawową (zależną od zespołu):
- MP5/MiniU zi (perk broni: tłumik)
- G36C/AkS74U (perk broni: celownik red dot)
- 6.8SPC Rifle/AK-47 (perk broni: 4x ACOG)
- M1014/SPAS-12 (perk broni: amunicja z sabotem)
- Osiem rodzajów broni pobocznej (te same w obu drużynach)
- FN Five-seven
- USP.40
- 1911
- Glock 18
- Desert Eagle .50
- .460 S&W Revolver
- dwururka
- Mossberg 590A1
Perki podobne do CQB, 3 sloty na perki:
- Modyfikacja broni
- Stabilne celowanie
Nóż bojowy
Tryb lekki
- Ulepszona kamizelka
Tryb ninja ;)
Silniejsza amunicja
- Dodatkowa amunicja
- Granat odłamkowy
Co z tego wyjdzie? Zobaczymy. Na pewno decyzja o zmianie silnika na CoD4 oznacza dla części graczy koniec przygody z uniwersum TC - CoD4 dostępny jest tylko na platformy windowsowe. Dodatkowo przychodzi tu kwestia posiadania własnego egzemplarza gry (która kosztuje obecnie około 50zł).
http://www.engadget.com/2011/11/23/doom-3-(...)tions-welcomed/
tak samo zresztą jak etxreal zapewne
http://www.moddb.com/mods/etxreal
jeżeli którykolwiek z Was wierzy że coropimposz nie porzuci rozwoju cod:tce jest ...tu wstw epitet...
OBYM SIĘ MYLIŁ
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (11r Lis 23, 13:14) przez Somator
> Odpowiedź na post (11r Lis 23, 13:12) dodany przez Somator
Coroner blog o XrealSomator napisał w poście (11r Lis 23, 13:12:24):
tak samo zresztą jak etxreal zapewne
http://www.moddb.com/mods/etxreal
:)
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (11r Lis 26, 12:53) przez csMKJP
oto mała prezentcja tego co można osiągnąć na idtech2 (quke2 ... )
http://www.youtube.com/watch?v=PpDoSu-d6SE
to tylko wierzchołek mozliwości ich silnika ;]
COD4 jest fajną grą, silnik ma dużo możliwości, a sama gra tj klucz kosztuje 20 zł ~
http://allegro.pl/call-of-duty-4-modern-wa(...)1992846789.html
Ja kupiłem rok temu i nie narzekam. Natomiast z chęcią przetestuję nowy twór Coronera.
BTW. Pisanie / robienie modów do COD4 jest ułatwione za sprawą wydanego do niego Mod Toolsa.
Zdravim,
Mike
I co tam...ktoś coś widział?
> Odpowiedź na post (12r Sty 2, 15:28) dodany przez kaladann
Hmm zaraz zadzwonię do coronera... Przecież on był zawsze taki słowny z terminami!kaladann napisał w poście (12r Sty 2, 15:28:06):
"Testowa wersja ma być dostępna do zagrania przed Świętami Bożego Narodzenia"
I co tam...ktoś coś widział?
;)
internal juz krąży wśórd insajderów, robią haki na autoajma w lewe oko żeby ołnić njubów botami na bc!
my juz redym mamy v2.1 ale działa na pinkod autoryzację na 0700
Ukryto 13 starszych komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze