W poprzedni patchu Coroner zapewniał, że poprawił system spawnowania. Jak się okazało, zrobiło się jeszcze gorzej, dlatego zajął się tym jak najszybciej, czego efektem jest nowy patch do CQB.
Patch pobierze się automatycznie po wejściu na zaktualizowany serwer (szukajcie tych z 0.222 w nazwie).
Jeśli jednak preferujesz ręczne pobranie plików to lista mirrorów jest poniżej:
- http://www.truecombat.pl/download/file/21
- http://www.truecombatelite.com/files/cqb_alpha0222_win_linux_patch.zip
- http://87.106.163.159/et/cqb_alpha0222_win_linux_patch.zip
Po rozpakowaniu patcha trzeba zgodzić się na nadpisanie plików.
- W końcu naprawione spawnpointy,
- Ulepszone znikanie ciał,
- Naprawione: krawędź plam krwi na ekranie była widoczna przy dużym FOV,
- Dodana animacja i efekt śmierci z perspektywy pierwszej osoby (już nie będzie przeskakiwania na widok trzecioosobowy po śmierci),
- Zwiększony zryw do sprintu,
- Zwiększony odgłos kroków podczas sprintu o 3 dB,
- Lekko przyciszone dźwięki broni by uniknąć ucinania,
- Ulepszony odgłos przelatujących pocisków i dźwięki uderzenia w ciało,
- Ulepszona obsługa zdarzeń dźwiękowych, odgłosy wystrzałów są teraz przesyłane do klientów niezależnie od PVS
Mam nadzieję, że teraz Coroner weźmie się za obj...
Komentarz zmieniany 2 razy. Ostatnio (11r Kwie 10, 22:00) przez SzyC
Jest lepiej. Dużo lepiej.
Ale taka mała uwaga: czy tylko ja to zauważyłem? Nie wydaje Wam się, że światło jest trochę zbyt jasne? Miejscami tam, gdzie są te krzaczki jest po prostu biało! Może to kwestia ustawień?
W każdym bądź razie coraz bardziej mi się to CQB podoba. ;)
Ukryto 2 starsze komentarze
Pokaż wszystkie komentarze