Wtorek, 4-go maja 2010 roku, 18:38:16
On zawsze miał swoją wizję. :DTa wizja miała pewną przerwę. Mi za tydzień gips zdejmują z reki to mam nadzieję pograć w nowe tce.
wole zeby zrobil to coroner ....gracze robią mapy ale 95% z nich nie dorownuje do piet tym klasycznym .A jeżeli znowu stworzy mapy do gier a nie grę do map? tzn. jeżeli skupi się na mapach, a nie na grze?
Są bez większego ładu i składu, gołe i "suche".
Jak zrobi to sam to bedzie to gwarancja dobrej , przemyslanej mapy.
Czekam z niecierpliwoscią.
Niedziela, 9-go maja 2010 roku, 00:41:16
Niedziela, 9-go maja 2010 roku, 08:22:09
> Odpowiedź na post (10r Maj 8, 21:46) dodany przez kaladann
The distribution of character skins also has to be changed since CQB should be 12 players max with each having an individual skin at any time.Więc tak, będzie max 12 graczy, a konkretnie 6vs6 - a to dlatego, że na każdą stronę przypada po 6 klas. Tak więc będzie po jednym reprezentancie każdej klasy po jednej ze stron.
Niedziela, 9-go maja 2010 roku, 12:21:42
Wiedzcie że ludzie na pubach grają parami, Więc jak wyjdzie 4 osoby to już na serwie się będzie robiła wielka lipa.
Limity powinny być ustawiane przez administratorów serwerów. Jeśli chcesz rzeźnie, zrób rzeźnie...
A może on po prostu chce walczyć z naszą polityką 1 serwera obj, którym był heroes standart?
Niedziela, 9-go maja 2010 roku, 15:04:52
> Odpowiedź na post (10r Maj 9, 13:44) dodany przez eXtreme
On nie walczy z niczym. On robi grę na "private LAN-s". :PW rzeczy samej, o czym zresztą informował w jednej z pierwszych jego wypowiedzi. Mnie osobiście dziwi jedno - Coroner również akcentował, że w CQB ma być położony duży nacisk na tryb CTF oraz BC:
12 typa w trybie bodycount to trochę za mało, szczególnie że jedynym celem grania na bc jest masowa eksterminacja przeciwników. Chyba, że szykuje jakieś smaczki, które być może sprawią większą frajdę w graniu 6 vs 6, niż do 36 graczy, jak to jest teraz.» News o TCE: Close Quarter Battle napisał:
Ponadto wracamy do korzeni, czyli do pierwszych publicznych wersji TCE (tylko trochę bardziej ;)). Zamiast szachów - większa dynamika. Przyczyną tego jest to, iż TCE ostatecznie mocno skupiło się na Obj, który - choć fajny na rozgrywki klanowe i turnieje - nie dawał rozgrywki zwykłym graczom, którzy chcą sobie po prostu przyjemnie pograć. Bodycount potraktowany został po macoszemu, a CTF nie został potraktowany w ogóle. ;) To ma się zmienić i - znowu - Coroner podkreślał właśnie nacisk na BC i CTF.
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (10r Maj 9, 15:39) przez eXtreme