Niedziela, 12-go marca 2006 roku, 19:51:52
A nie wkurzac sie ciepnac myszke i "zabili mnie". :-]
Tak samo jak z tym single bugiem. :-P
mi sie to tez wiele razy zdaza i bawie sie tym. :-P
Dzisiaj bylo THE BEST po prostu! X-D
Wylatuje z SIg'iem 552 na goscia i trzymam myszke...!!!
Jeden strzal i nic...
Patrze singiel... X-D Zmieniam na noz i tne klienta a ten mlotek stoi i patrzy co ja robie... :D
No myslalem ze zjade. :-P
Piątek, 17-go marca 2006 roku, 09:59:46
Piątek, 17-go marca 2006 roku, 19:48:29
> Odpowiedź na post (06r Marz 17, 09:59) dodany przez Puchatek
> jeszcze granat dymny nie widzi czegos takiego jak sciana:D Dym przechodzi przez sciany itp.To nie jest żaden bug, poprostu problem programistów. Pokaż mi grę, w której dym NIE przechodzi przez ściany.
> kolejny bug to to ze Frag Granade potrafi niekiedy zabic czlowieka przez sciane .... to jest naprawde denerwujace.
W większości przypadków to błąd mappera, źle zdefiniował właściwości materiału, z którego jest zrobiona ściana (bądź dobrze, jeśli jest to np. drewniana ściana).
> No i nie wiem czy to juz jest bug czy nie ale Flash ktory zabiera HP?? PIZG!!!! Czegos takiego jeszcze nie widzialem ....
Pamiętaj, że flash to granat, materiał wybuchowy w opakowaniu z plastyku lub Bóg wie czego. Jakaś siła musi go w końcu rozerwać, a odłamki nie znikają w niewyjaśniony sposób.
Piątek, 17-go marca 2006 roku, 21:35:58
> Odpowiedź na post (06r Marz 17, 19:48) dodany przez Zelot_PL
> > jeszcze granat dymny nie widzi czegos takiego jak sciana:D Dym przechodzi> przez sciany itp.
>
> To nie jest żaden bug, poprostu problem programistów. Pokaż mi grę, w
> której dym NIE przechodzi przez ściany.
>
> > kolejny bug to to ze Frag Granade potrafi niekiedy zabic czlowieka przez
> sciane .... to jest naprawde denerwujace.
>
> W większości przypadków to błąd mappera, źle zdefiniował właściwości
> materiału, z którego jest zrobiona ściana (bądź dobrze, jeśli jest to np.
> drewniana ściana).
>
> > No i nie wiem czy to juz jest bug czy nie ale Flash ktory zabiera HP??
> PIZG!!!! Czegos takiego jeszcze nie widzialem ....
>
> Pamiętaj, że flash to granat, materiał wybuchowy w opakowaniu z plastyku lub
> Bóg wie czego. Jakaś siła musi go w końcu rozerwać, a odłamki nie znikają
> w niewyjaśniony sposób.
Zelot po 1: TActical OPS - tam czegos takiego nie ma:)
po 2: Stalo sie to przy scianie z betonu:) Przegralismy przez to mecz. Wiec jest to bug.
btw: Kazde niedopracowanie itp jest Bugiem;p
Piątek, 17-go marca 2006 roku, 21:58:39
A co do nadów to faktycznie, jak przykleisz się do ściany, to nade za nią jest w stanie cię zabić/oślepić. Moim zdaniem to nie błąd, tylko próba oddania realizmu w grze. Jak staniesz przy betonowej scianie to dynamit jej nie rozsadzi, a ekslpozja + cegły nie zabiją cię? Dla twórców gry jest łatwiej zrobić "umowne" zabijanie przez ściany niż napisać engine, który rozsadzałby ją (tzn. cegiełki się rozlatują wg praw fizyki). Zresztą takich efektów to twój komp by na bank nie wytrzymał ;-P
Sobota, 18-go marca 2006 roku, 12:26:05
> Odpowiedź na post (06r Marz 17, 21:58) dodany przez Zelot_PL
> Pokaż mi screena, na którym smoke leży pod ścianą i nie przechodzi przez> nią, bo jakoś nie chce mi się wierzyć :-/
>
> A co do nadów to faktycznie, jak przykleisz się do ściany, to nade za nią
> jest w stanie cię zabić/oślepić. Moim zdaniem to nie błąd, tylko próba
> oddania realizmu w grze. Jak staniesz przy betonowej scianie to dynamit jej nie
> rozsadzi, a ekslpozja + cegły nie zabiją cię? Dla twórców gry jest łatwiej
> zrobić "umowne" zabijanie przez ściany niż napisać engine, który
> rozsadzałby ją (tzn. cegiełki się rozlatują wg praw fizyki). Zresztą
> takich efektów to twój komp by na bank nie wytrzymał ;-P
ale jakos sobie nie przypominam zeby te sciany sie rozsypywali itp. Poza tym taki granacik to chyba raczej nie rozpiepszyl by sciany.
Sobota, 18-go marca 2006 roku, 16:08:17
> Odpowiedź na post (06r Marz 18, 12:26) dodany przez Puchatek
> ale jakos sobie nie przypominam zeby te sciany sie rozsypywali itp.A czy ja napisałem, że sciany się rozsypują? Kup sobie na Stadionie X-lecia dynamit i spróbój wysadzić nią jakąś ścianę. Cegiełki nie będą latać w powietrzu? Zresztą np. na takim Source'ie jest obecnie bdb. odwzorowana fizyka, a od nada, który nie jest w stanie zadać 100 dmg (w CS:S) jakoś beczki i inne pierdoły nieźle latają. Zresztą zrób mapę, na której każdy obiekt jest samodzielny (np. cegły w ścianie). W ET da się zrobić skrypty, ale to by była robota dla maniaka (skrypt dla każdej ściany xD).
Niedziela, 19-go marca 2006 roku, 14:58:21
> Odpowiedź na post (06r Marz 19, 09:03) dodany przez Puchatek
> widze ze lubisz sie mocno klucic oki.Nie kłucić, tylko polemizować :d
> Ale fakt pozostaje faktem iz jest to bug
W twoim, i zapewne wielu innych odczuciu tak, ale dla mnie to jest zrobione specjalnie (ostatecznie można zapytać któregoś z Dev'ów).
> bo jest to raczej niemozliwe.
Żeby ściane rozwalić w grze? Engine, na którym zrobiono np. Outfront (RTS) jest w stanie coś takiego uwzględnić.
> (btw: mowimy o zwyklym granacie a nie o dynamicie.)
Wiem, ale to też nie jest jakaś tam petarda :d