Sobota, 14-go kwietnia 2007 roku, 16:25:56
"By strzał był celniejszy, przyrządy celownicze mogą być precyzyjniej ustawiane" - co to może oznaczać. Może trudność zgrania muszki i szczerbinki. Czy obecny freeaim jest tylko na potrzeby testów? Chyba pojawi się nowy "iron sights" - podobny będzie jak w grze AA.
Sobota, 14-go kwietnia 2007 roku, 17:22:57
> Odpowiedź na post (07r Kwie 14, 16:25) dodany przez csMKJP
> "By strzał był celniejszy, przyrządy celownicze mogą być precyzyjniej> ustawiane" - co to może oznaczać.
Cor pisze "To achieve more precise shot placement, the sights can be better aligned". Align -> ustawiać/nastawiać/regulować/dostrajać/wyrównywać.
Nie dowiemy się jak to działa póki nie wyjdzie 0.491 :P Raczej nie ma to związku z celowym utrudnianiem celowania, lecz właśnie umożliwieniem precyzyjniejszego trafienia, gdy dodano kołysanie się broni zależne od postawy, staminy, czy bullet drop. Jak działa? Dunno. Wątpię, żeby trzeba było "ręcznie" zgrywać ze sobą muszkę i szczerbinkę bo to by było juz przegięcie :D
Niedziela, 15-go kwietnia 2007 roku, 21:26:45
co do taktyki innych klanow - wiekszosc klanow gra dzis bardzo zachowawczo.. wiec nikt na tym nie straci.. a co do ladnego rushu - zawsze bedzie w modzie ;)
Poniedziałek, 16-go kwietnia 2007 roku, 01:42:17
> Odpowiedź na post (07r Kwie 15, 21:26) dodany przez methody
> troche lipa, zwazywszy na to, ze o wygranej bedzie teraz decydowac czas> przymierzenia, stamina, pozycja - czyli czynniki zewnetrzne a nie skill. nie
> bedzie juz akcji typu: ladne wychylenie sie, szybkie 2 strzaly i frag :<
TC:E w przeciwieństwie do gier typu Quake (czy nawet "waniliowego" ET) ma prezentować wysoki poziom realizmu, a zatem stamina czy też pozycja strzelecka powinna wpływać na celność broni. Jeśli takie zmiany rzeczywiście zostaną wprowadzone to tym lepiej - obecnie wygląda to tak: typ sobie biegnie, nagle zauważa cię na drugim końcu mapy, nieco przemierza i ładuje w ciebie pół magazynku, co w sporej liczbie przypadków kończy się fragiem. Może to i świadczy o tym, że ktoś potrafi grać, jednak z drugiej strony to jest po prostu mało realne. Nie zgadzam się również z tym, że dobrzy gracze na tym ucierpią - skill to nie tylko refleks ale również umiejętność trzymania "staminy" na odpowiednim poziomie, czy umiejętne prowadzenie ostrzału (krótkie mierzone serie zamiast pełnej całej salwy po wszystkim i po niczym). W każdym razie na to jak naprawdę sprawdzi się nowy system trzeba jeszcze trochę poczekać.
Poniedziałek, 16-go kwietnia 2007 roku, 06:12:48
Poniedziałek, 16-go kwietnia 2007 roku, 13:03:47
generalnie gdy strzelamy na dluga odleglosc starczaja 2-3 strzaly, czyli jak mowisz kontrolowane serie. i tak to wyglada w chwili obecnej. teraz wyobraz sobie, ze widzisz tego goscia na koncu mapy, przymierzasz sobie ladnie (tak jak zawsze do tej pory to robiles), chcesz oddac 2-3 czyste strzaly... a tu kicha, bo kalach sie trzesie jak 15stolatka na wiejskiej potupajce - prawdopodobnie musisz przymierzyc jeszcze dokladniej, co Cie bedzie kosztowac dodatkowy czas - i moze trafisz a moze nie, bo sie okaze, ze nie masz wystarczajaco stamiy (sic!).. a jesli juz te stamine masz, to nie trafisz, bo kule od kalacha opadaja (lol). czarny scenariusz czy przyszlosc tce?
huh, skill to nie refleks? w 0.48 skillem byl wlasnie refleks, 049(b) juz mniej, bo sie nam celowniczek pojawia w roznych miejscach - czyli skillem bedzie podwojny refleks: 1. aimowanie 2. przymierzenie po aimowaniu
teraz skillem ma byc trzymanie staminy? buu :<
co do zwiekszenia relizmu masz calkowita racje. pytanie: czego my oczekujemy i czy tego chcemy? tce w porownaniu do tego typu gier jest stosunkowo wolne. w/w czynniki spowolnia gre jeszcze bardziej, co wplynie na grywalnosc.
a jesli tak bardzo tego realizmu oczekujemy, to powinnismy grac w AA. problem w tym, ze tce od 0.48 mialo swoj niepowtarzalny urok i dlatego wiekszosc z nas sie w tej grze zaduzyla. pytanie czy po FA i kolejnych 'korektach' nadal bedzie takie miodne.
p.s.
mkjp, dobrze wiesz, ze hitboxow nie poprawia, bo to kwestia silnika, a nie tce
Poniedziałek, 16-go kwietnia 2007 roku, 16:23:45
> Odpowiedź na post (07r Kwie 16, 13:03) dodany przez methody
> p.s.> mkjp, dobrze wiesz, ze hitboxow nie poprawia, bo to kwestia silnika, a nie tce
Jeżeli będą takie jak w wersji 048 to już będzie dobrze.
Ja uważam ze każda zmiana jaka nastąpi w TCE będzie plusem. Bo obecna wersja jest największą porażka TT. Dla mnie AK47 może mieć nawet odrzut jak Pepesza w RO.
Nie wiem czy dobrze pamiętam ale na TCE.US wspominali coś ze gracze posiadają kamizelki, wiec niech informacja do hud-a.
Wtorek, 17-go kwietnia 2007 roku, 20:19:30
PS.:
Ja już niczego pozytywnego nie widzę w TCE w obecnej wersji 049b
Środa, 18-go kwietnia 2007 roku, 07:29:31
> Odpowiedź na post (07r Kwie 18, 06:44) dodany przez eliot
> csMKJP: skoro nic Ci się nie podoba to czemu nadal grasz w tę grę? Innych> gier są setki.
Gram tylko na meczach a publiki sobie na razie odpuściłem. Chciałem teraz sobie zagrać przed robota i nic z tego gra mało ludzi jeden europejski serwer 8 osób. Gram w to "gówno" bo mam nadzieje że będzie jak dawniej wyglądać jak moja ukochana wersja 048.
------ Dodano: 18.04.2007, 10:12:37 ------
Jeszcze jest kilka serwerów 048 wiec mogę sobie pobiegać :) i postrzelać. Granaty coś słabo latają w 049 za bardzo trzeba jakąś średnia zrobić.