Wygląda na to, że mamy powtórkę z rozrywki. Kto młodszy stażem na scenie, to może nie pamiętać, ale mnie przypomina się teraz okres pomiędzy wersjami 0.48 a 0.49, tylko trochę w odwrotnej kolejności. Wtedy długo nie słyszeliśmy o grze nic, czasem Coroner coś naskrobał w newsie, dopiero w 2007 roku nastąpił nagle wysyp WIP screenów i informacji dotyczących gry i w końcu premiera. Zaś oczekiwanie na 0.50 rozpoczęte było częstymi wpisami na devblogu, świeżymi informacjami oraz… stopniowym niknięciem zapału i zaangażowania zespołu. Jedno się tylko nie zmieniło: Kiedy wyjdzie gra? “whenitsdone” / “soon”.
Puchar Narodów już dawno za nami, twórcy gry nie wywiązują się ze złożonych obietnic, a my nadal czekamy i czekamy na nową wersję. Wydawałoby się, że nic już się nie wydarzy. Do czasu jednak, gdyż dwóch kolegów zza naszej południowej granicy postanowiło “uprzyjemnić” czekanie i zorganizować Event, którego głównym celem jest spojenie klanowej społeczności TrueCombat: Elite i oczywiście (dla zapominalskich) dobrą zabawę.
Pomysł na tego typu imprezy oczywiście nie jest autorstwa organizatorów – Murdika i Hrmzaqa’iego. Tego typu Cupy są szeroko rozpowszechnione w światku innych FPS-ów. Mimo wszystko, ten czeski duet, ma szansę wpisać się w historię TC:E jako pierwsi twórcy turnieju “od graczy dla graczy”.
Puchar ten o tyle różni się od reszty, że jak - sama nazwa wskazuje - odbywa się jednego dnia. 16 drużyn z najdalszych zakątków świata zagra mecze 5on5 w trybie OBJ, eliminując po kolei rywali.
Cup składa się z 4 etapów, w każdym meczu rozgrywana będzie jedna mapa w trakcie 10 rund (+ dogrywkowa mapa w przypadku remisu, trzy rundy).
- Eliminacje: Northport
- Ćwierćfinały: Delta
- Półfinały: Village
- Finały: Stadtrand
11.2.2008 - 29.2.2008 - Rejestracja klanów
- 2.3.2008:
- 17:00-17:30 - Check-In
- 17:30-18:30 - Eliminacje
- 18:30-19:30 - Ćwierćfinały
- 19:30-20:15 - Półfinały
- 20:15-21:00 - Finał i mały finał
Wszystkie czasy w strefie GMT+01:00.
- Stronie pucharu: odc.imp-clan.net
- Kanale IRC: #odc.tce @ QuakeNet
Rekrutacja klanów trwa do 29. lutego 2008r. TrueCombat.pl życzy powodzenia wszystkim uczestnikom turnieju, a zwłaszcza klanom reprezentującym Polskę.
Aktualizacja 2.03.08 - 20:10
W turnieju wzięły udział dwa polskie zespoły: Pump Action Squad oraz codeRed. Ci pierwsi w Rundzie 1. pokonali klan Quick Arrows wynikiem 7 : 3 jednak odpadli w ćwierćfinałach po meczu z OhNoes przy stanie punktowym 4 : 6.
Za to znanym graczom codeRed poszło znacznie lepiej - pokonali oni: Ne2peer (7 : 3), Genesis Knights (9 : 1) oraz Mave Team Devils (6 : 4) i awansowali do rundy finałowej gdzie zmierzą się z klanem Nomack Knights. Życzymy powodzenia!
Finał
8 : 2
- Data: 2.03.08
- Godzina: 21:00
- Stadtrand - 8 : 2
Nomack Knights
codeRed
Mały finał
10 : 0
- Stadtrand - 10 : 0
Mave Team Devils
OhNoes
Aktualizacja - 22:10
One Day Cup dobiegł końca. Niestety, Polakom nie udało się pokonać klanu NK i kończą puchar drugim miejscu. Gratulujemy!
- Nomack Knights
- codeRed
- Mave 666
źródło: odc.imp-clan.net | autor: Siemomysł
Nie, nie pomyliliście adresu! To nadal jest serwis TrueCombat: Elite Polska. W nieoficjalną drugą rocznicę powstania TrueCombat.pl, z “lekkim” opóźnieniem w stosunku do pierwotnych założeń wystartowała nareszcie druga odsłona serwisu. Z jednej strony zmian jest bardzo dużo, z drugiej - mało. Jak widać dość sporej ewolucji uległa graficzna strona serwisu - myślę, że jest bardziej czytelna i przejrzysta, a kolory nie powinny już tak bić po oczach.
Zachowana została stara baza danych, oznacza to, że wszystkie dane: newsy, artykuły, całe forum oraz użytkownicy; przeniesione zostały do nowego serwisu. Trzeba się tylko ponownie zalogować - i tutaj ważna uwaga:
Choć zachowana została stara baza użytkowników, proces logowania ciut się zmienił. Dotychczas osobno istniały u użytkownika Nick oraz Login - ten ostatni wraz z hasłem służył do logowania. Od teraz logować trzeba się przy pomocy Nicku! Instytucja loginu została usunięta i należy o nim zapomnieć - nie będzie on już nigdzie używany.
W związku ze zmianą formatu danych musiałem od nowa przepisać wszystkie newsy i artykuły, co, poniekąd, stało się przyczyną opóźnienia.
Kilka rzeczy nie zostało jeszcze zrobionych, między innymi nie funkcjonuje wyszukiwarka. Czeka mnie też jeszcze sporo pracy związanej z przepisaniem całego połączenia z bazą danych, ale to w wolnej chwili… Pozostałe “zaległe” funkcjonalności będą dodawane stopniowo z czasem. Miłego eksplorowania tego co jest!
Serwis został również przeniesiony na nowy serwer. Za dwuletnią współpracę dziękuję firmie ACS.pl. Od dzisiaj TrueCombat.pl gości u J.K-Net Service. Od teraz nie będzie już “dziwnych” problemów podczas edycji posta ani zamulonej pracy całej strony! ;-)
Proszę użytkowników o: