Wygląda na to, że Coroner na “poważniej” zabrał się za nową grę z serii TrueCombat będącą modem do Call of Duty 4.
Coroner obecnie (w sumie jak zwykle - dop. eXtreme) skupia się na małoznaczących detalach i poinformował o chęci ustandaryzowania skali (wymiarów) elementów otoczenia (drzwi, okien, ścian, pudeł itp.) tak by wyglądało to bardziej realistycznie na każdej mapie.
Efektem tego jest przerobienie klasycznej mapy z CoD4 - mp_backlot
(przemianowanej na mp_tc_backlot
) - poprzez zmianę wysokości kilku budynków, drzwi i innych modeli.
Równoczeście Coroner poprosił społeczność o pomoc z konwertowaniu map dla MW:TC.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne wieści.
Jak się okazuje, prace nad MW: TrueCombat nadal trwają. Coroner twierdzi, że gra jest praktycznie gotowa do alpha-testów. Twórca dogadał się także na oficjalnym forum co zrobić w kwestii map do moda i podjęto decyzję, że nie będzie dostępna żadna oryginalna mapa z CoD4.
Gdzie więc można będzie zagrać? Coroner pracuje nad przeportowaniem mapy “Favela” z MW2 oraz przeskalowaniem mapy “Backlot” (poprzedni news) z CoD4. Natomiast maperzy nickami Kil oraz Ross odtwarzają znaną wszystkim “Deltę” z TC:E, a Damien mapę “Snow”. Stealth zajmuje swój czas na pracy nad nową deszczową mapą “Lumberyard” zaś Dimstar rozpoczął prace nad portem mapy “Village”. Taki dobór map zapewni różnorodność otoczenia i pór roku map dostępnych w grze.
Co nas jeszcze czeka? Praca nad “surowymi” wersjami tych map dostosowanymi do trybów Bodycount, Demolition i CTF.
Poniżej zaś kilka screenów: