Drugiego dnia Świąt (ściślej: sobota, 25 grudnia, Boże Narodzenie) zostanie zorganizowany - w celu utrzymania przy życiu ducha TCE - turniej OBJ 1vs1 na mapie obj_northport
. Jeśli będziesz mieć już dość tony jedzenia i rodzinnych dyskusji przy stole, zgłoś się do turnieju! Organizatorami tego przedsięwzięcia są: China (kierownik ds. kierownictwa) oraz Somator (kierownik ds. zarządzania zasobami ludzkimi na serwerze gry). Pomocną dłoń wyciągnął także klan AK-47, który użyczy na czas trwania turnieju serwera TS3.
Sposób rozrysowania drzewka turniejowego nastąpi w dniu turnieju. Nie jesteśmy w stanie określić ile będzie osób, więc tym wszystkim zajmiemy się w parę minut przed turniejem. Ogólnie są 2 koncepcje:
Dwa drzewka turniejowe. Każdy może przegrać 1 mecz, a zarazem wygrać turniej. Pierwszy przegrany mecz wrzuca do drugiego drzewka. Lecz w ten sposób zostanie wyznaczone tylko 1 i 2 miejsce turnieju.
Mała Liga, każdy z każdym. Tutaj będziemy liczyć tylko i wyłącznie punkty za mecz. Przykładowa punktacja:
4-0 - 3pkt
4-1 - 2pkt
4-2 - 1 pkt
dogrywka - 1pkt
Dogrywki będą wyglądały jak w siatkówce: przewaga->wygrana. W czasie dogrywek czas trwania rundy będzie malał o 30s co dwie kolejne rundy, np.: 3:00, 3:00, 2:30, 2:30, 2:00, 2:00, 1:30, 1:30…
- Mecz odbywa się do 4 wygranych rund,
- po 3 rundach następuje swap,
- każda broń będzie dostępna od samego początku,
- czas trwania rundy to 3 minuty,
- czas rozbrajania niezależnie od klasy to 5 sekund,
- czas uzbrajania niezależnie od klasy to 2 sekundy,
- czas do wybuchu to 60 sekund.
Osoby biorące udział w turnieju, muszą korzystać z TS3. Ale mikrofon nie jest obowiązkowy. Osoby grające w danym momencie będą przerzucane na osobny kanał i będą mogły rozmawiać tylko między sobą. Wycieczki słowne pod adresem innych graczy - tylko na privie. (Miejmy nadzieję, że się bez nich obędzie.) W razie podejrzeń podpowiadania, oglądanie przeciwników ze spektatora zostanie zablokowane.
Zanim zagrasz, przetestuj serwer: 80.72.37.14
Godzina turnieju nie została jeszcze ustalona, dlatego zapraszamy chętnych do głosowania w ankiecie i wybrania godziny: 18:00, 19:00, 20:00 lub 21:00.
Zapisy do turnieju »
źródło: China
Ponad półtora miesiąca przyszło nam czekać na jakieś wieści od sternika CQB - Coronera. Dzisiaj, wraz z życzeniami świątecznymi opublikował kilka informacji o postępach prac nad grą.
Kolejny wpis na blogu traktuje głównie o - a tu niespodzianka! - broni. Kod za nie odpowiedzialny został mocno usprawniony, tak, by w przyszłości można było łatwo stworzyć nowe dodatki do pukawek. Zmiany dotyczą także systemu slotów: prócz poprzednich na broń główną, poboczną, granat; doszły sloty na: podstawowy dodatek (primary attachment), zdolność bojową (combat ability) i zdolność fizyczną (physical ability). W pierwszym z nich można wybrać np.: dodatkowe magazynki, silniejsze granaty lub dodatek do lufy (tłumik lub organicznik rozrzutu w strzelbach). Te dodatki będą związane z bronią, tak więc po podniesieniu pukawki z ziemi będą dla nas dostępne. Pozostałe dwie zdolności mają zostać ukończone w przyszłym tygodniu.
Drobne zmiany dotknęły również broń poboczną. I tak: Beretta 93R została zastąpiona zwykłą Berettlą 93. W zamian za to, jeden slot można zużyć na Glocka 18. Po prostu 93R z Akimbo wypluwał za dużo ołowiu.
Pierwsze wydanie CQB będzie miało miejsce na prywatnym LAN Party Coronera w okresie poświątecznym. Po tym będzie można celować w wydanie wersji publicznej.
Tak więc nie dostaniemy CQB pod choinkę, dlatego też życzę wszystkim innych bombowych prezentów pod choinkę, spokojnych Świąt i udanej zabawy Sylwestrowej!