Liquid w TeamTerminator zajmuje się mapami, modelami i skinami. Na swoim blogu opublikował listę zmian, które znajdą się w nadchodzących wersjach.
- 2 nowe modele i skiny z kominiarką
- Model i skin z czapką-uszanką
- Model i skin z chustą
- Poprawiony skin tułowia i nóg komandosów
- Zmiany w teksturach hełmu
- Skin leśny jest teraz jako rosyjski Specnazu
- Zaprojektowana nowa kurtka (koniec z tą z ET)
- Nowy skin terrorystów i kamizelki bojowej
- Szczegółowy model i skin pistoletu GLOCK 17 (zaimplementowany lokalnie dzięki nowemu systemowi broni, w miejsce obecnego GLOCK 19)
- Zmiany w mapie obj_delta
Nowe skiny i zmiany w modelach są jeszcze poddawane dyskusji. Prawdopodobnie znajdą się w najbliższym patchu do 0490.
- Poprawki tekstur nowych skinów
- Przerobienie nakrycia głowy terrorystów
- Nowy sprzęt taktyczny (niski priorytet)
- Operacja plastyczna i nowa fryzura dla terrorystów :-)
- Możliwe nowe okulary dla Specops
- Dokończenie modelu i poprawki pistoletu GLOCK 17
- Przeprojektowanie strefy podkładania bomby na obj_stadtrand
- Dokończenie nowej mapy obj_ståhlberg
- Zmiany w układzie i poprawki map obj_northport i obj_railhouse
- … i inne
źródło: Developer Blogs
Coroner wraz z TeamTerminator pracuje już nad kolejną aktualizacją (0.491) do TC:E, natomiast patch 0.490b do obecnej wersji jest w większym stopniu gotowy.
Świeża kompilacja pod Linuksa i Windowsa zostanie wypuszczona do wewnętrznych końcowych testów dzisiaj, a na publikację pobno nie będziemy długo czekać. Nadchodzący patch jest pierwszym w obiecywanej po wydaniu 0.490 polityce “małych kroków”. Zamiast długiego czekania na nową wersję z nowymi “ficzerami”, ta aktualizacja ma zawierać usprawnienia i poprawki błędów.
Najważniejsze zmiany:
- Pełna swoboda wyboru pomiędzy trybami obrazu: 16:9, 16:10 i 4:3 (koniec z wymuszonym letterbox)
- Usprawnienie klas i zwiększenie różnic pomiędzy rodzajami broni
- Usprawnienie statystyk w logach serwera i tablicy punktowej
Do patcha wprowadzono także “swobodne celowanie” (free aim), które umożliwi poruszanie przyrządami celowniczymi na broni niezależnie od osi ekranu (w centralnej części). Ma być to część implementowanego systemu celowania taktycznego (tactical aiming system), które ma być wprowadzone w przyszłych wersjach TC:E. Na oficjalnym forum Coroner pisze też o planach wprowadzenia częściowej przezroczystości celownika, symulującej patrzenie z obu oczu i skupienie wzroku na muszce.
Poza kończeniem kodu patcha 0.490b, Coroner pracował też nad kilkoma nowościami, które nie będą jego (patcha, nie Coronera) częścią, lecz kolejnych wydań. Jedną z nich jest system celowania kierunkowego (vector aim system), który, razem ze “swobodnym celowaniem”, będzie umożliwiał właściwe ustawnienie przednich i tylnich przyrządów celowniczych “na celu” oraz stabilizację broni przez kontrolę oddechu. Dodatkowo opracowany został nowy system balistyczny, który wylicza opadanie pocisku. Choć ze względu na dość małe odległości na mapach (rzadko przekraczające 50 metrów) spadek ten jest niewielki i dotyczy jedynie poddźwiękowych pocisków.
źródło: Developer Blogs
Od 16 do 25 listopada trwają zapisy do ligi TrueCombat: Elite organizowanej przez Electronic Sports League.
» Zapisz się!
Zapraszamy polskie klany do rejestracji!
Akutalizacja (22.11.06)
W oficjalnym newsie na ESL.eu podano dzisiaj więcej informacji co do ligi.
Ta miała będzie charakter grupowy. W każdej grupie będą 4 drużyny, łącznie planowane jest zaś uczestnictwo 32. Po fazie grupowej, trwającej koło 3 tygodni, będzie przerwa świąteczna, po której walka o pierwsze miejsca toczyć się będzie dalej.
Walczyć przyjdzie na 6 oficjalnych mapach (Delta, Northport, Railhouse, Snow, Stadtrand i Village). Ilość graczy w drużynach podczas meczy nie musi być zawsze ta sama (domyślne 5 na 5). Jeżeli zajdzie potrzeba zwiększenia lub pomniejszenia drużyn na potrzeby danego meczu, to będzie można to zrobić.
Skorzystanie z buga w grze powodować będzie restartowanie rundy, a każdy gracz będzie musiał nagrywać demko całego meczu.
Powodzenia!
źródło: Electronic Sports League
Na blogu na oficjalnej stronie TrueCombatElite.net Bruce napisał, że zakończył prace nad mapą, o której pisaliśmy kilka newsów wcześniej. Teraz przechodzi ona fazę testów.
Na obecną chwilę mapa nazywa się obj_rhuk ale nie wiadomo, czy ta nazwa pozostanie na stałe. Poniżej dwa nowe screeny, więcej dostępnych jest w newsie “Mapa Bruce’a - ciąg dalszy”.
źródło: Developer Blogs
Ogłoszone zostały już składy dziewięciu grup ligi Electronic Sports League. Wśród 36 drużyn znalazło się też 5 polskich zespołów: Combat 7, eclipse-codeRed, Terro Time Tribe, Terror Brothers i UKF 4 FUN.
Szczegółowy skład grup można zobaczyć na odpowiedniej podstronie. Polskie klany znalazły się w grupach C, E, F i H.
- eclipse-Blue
- FatBoyz Beta Squad
- Murharyhma
- Team GoNe Alpha
- Catch-22
- NK-Squad
- Team GoNe Bravo
- sTREETFIGHTERS - TCE
- eclipse-codeRed
- FORCE-Squad
- NyX
- Terror Brothers
- FatBoyz Alpha Squad
- FrogZ
- Mave Team Devils
- The Extreme Team
- Mave Team A
- HeroS
- Pro Gay Men
- UKF 4 FUN
- Terro Time Tribe
- imPerial
- Venom-Project
- White Sharks
- AtF Dot2
- Infamous
- Special elite Forces - Delta
- Special elite Forces - Tango
- Quick Arrows
- Los Nobos
- Specops
- Combat 7
- Alcohol tobacco and Firearms
- Perkeleen Giga Lepakot
- Ramen
- Special elite Forces - Ech0
źródło: Electronic Sports League