Coroner na blogu pisze, że wydanie wersji 049 było swego rodzaju lekcją dla całego zespołu. Wypuszczenie gry z kilkoma dużymi zmianami, które w zasadzie nie były spotykane w innych produkcjach wiele ich nauczyło.
Jak było wspomniane we wcześniejszym newsie w nowym patchu przywrócony ma być normalny format wyświetlanego obrazu - standardowy 4:3 (żegnaj letterbox) z zablokowanym poziomym FOV (Field Of View) na 90º (tak jak to było w 0.48). Oprócz tego 16:9 i 16:10, gdzie FOV ustalony jest na 104º (tak jak w Half-Life 2). Do tego będą trzy stopnie ustawień pozycji broni na ekranie.
Kolejnym aspektem, na który zwróciło uwagę TT/G6 to mechanika gry. Wiele osób wspominało o zmianach w rozrzucie i sile poszeczególnych broni, a jednak wg. Coronera, zmianom uległy jedynie karabiny snajperskie (zmniejszenie siły i rozrzutu, większa szybkostrzelność). Teraz po intensywnych rozmowach wewnątrz devteamu zadecydowano o zwiększeniu różnic pomiędzy klasami broni. I tak, w przypadku pistoletów maszynowych będą to: mniejsza siła ognia, większa skuteczność na krótsze dystanse, mniejsze “kołysanie się” podczas celowania w ruchu i bezruchu, szybsza zmiana na pistolet itd.; oraz znacznie wolniejsze działanie dla większysch rodzajów broni połączone z większą siłą ognia i zdolnością penetracji. Model obrażeń w TCE zakłada, że wszyscy gracze noszą kamizelki kuloodporne. Zadanie polega na znalezieniu kompromisu między realistycznym zachowaniem broni a wymaganiami rozgrywki.
Patch z powyższymi zmianami oraz poprawkami wielu błędów ma ukazać się w najbliższych tygodniach.
źródło: Developer Blogs
mi tylko nowych giwer brakuje i szybszego rzytu granaty
@wero "obija sie jak gowno o kibel" skad ja znam ten tekst ? : P
vin - 25.10.2006, 18:19:54