Coroner postanowił odnieść się do tego, czemu mamy CQB zamiast TC:E 0.50, czemu CQB wygląda tak a nie inaczej oraz o tym, że nie będzie patcha do TC:E. - eXtreme.
Było kilka pytań na temat tego, czy była by możliwość przeniesienia kilku łatek i poprawek z CQB do TC:E i wydanie patcha. Parę osób będzie tym zawiedzionych, ale szczerze wątpię by to nastąpiło.
Wyjaśnię czemu i podzielę się uwagami na temat starszych wersji TC i obecnej TC:CQB. Tak więc pozwólcie, że zajmę wam chwilę czasu…
Ale przed tym, chciałbym podziękować wszystkim za konstruktywne opinie podczas testów alpha CQB i mam nadzieję, że to widać iż biorę je pod uwagę. Cieszy mnie wasz odzew i wsparcie.
Po drugie, chciałbym powiedzieć:
P*cie się, wy j*e s*y, którzy nie potrafią zrozumieć, że CQB NIGDY nie miało być wersją TC:E 0.50. A nawet jeśli by było to i tak byście k* narzekali. Ja p*ę, i tak nie da się was zadowolić i zachowywalibyście się jak wiecznie narzekający p*ni “smakosze” modów, myślący, że jedna osoba może osiągnąć to, co całe studio developerskie powinno robić (tak dla waszej informacji). Co więcej, cały czas byście narzekali, że ukochane exploity, które choć raz w życiu dały wam jakąś przewagę nad innymi; są już załatane.
Jeśli czujesz się dotknięty przez powyższą wypowiedź, to weź się w końcu po prostu odp*l, ch*u j*y i zacznij marnować czas jakiegoś innego developera, s*u. Ogarnij się!
Bez obrazy, ale trzeba to było powiedzieć.
A teraz wracając do meritum.
Dla mnie kolejne wersje TC były trochę z d*y, bo były jednocześnie i arcade’owe i symulacyjne, gdzie kolejne wersje skupiały się bardziej na różnych aspektach tych dwóch “światów”. Powodem tego jest to, że lubię oba typy gier i nigdy nie znalazłem takiej, która odpowiadała by idealnie moim potrzebom. W szczególności, jeszcze w 1999 roku, w złotych czasach moderów, nic takiego nie dało się znaleźć. Zbliżały się wtedy premiery UT99 Infiltration, później Q3 Navy Seals z jednej strony, a z drugiej Action Quake czy Urbanterror. Nawet Counter Strike był wtedy świeży. Dlatego pojawiło się Q3TC z własną specyfiką i jako jedyne posiadało Iron Sights (duży krok w stosunku do stosu modów oparych na Q3). Kilka lat później, mając CoD2, a potem CoD4 (Modern Warfare) dostałem w swoje ręce gry, które odsyłały na emeryturę wszelkie arcade’owe cechy TrueCombat. Lepszy silnik, lepiej przetestowany gameplay, ogólnie to wszystko co od zawsze chciałem osiągnąć w tej arcade’owej stronie TC. Koniec kropka. To było wtedy, kiedy jakikolwiek dalszy rozwój TC:E został wstrzymany. I nadal nie rozumiem, dlaczego mając MW2 czy Black Ops, ktoś wciąć może domagać się szybkiego gameplaya ze skakaniem po ścianach. Udało się to zrobić studiu developerskiemu. I dlatego tutaj pojawia się CQB, by wypełnić lukę czymś jak ArmA2, z realistycznym poruszaniem się, przyzwoitą bronią, symulacją lunety itp. Ucieszyło by mnie, gdyby za kilka lat profesjonalne gry również wspierałby tak realistyczne celowniki optyczne jak ma CQB. To tylko kwestia czasu.
A tak na koniec, główne ficzery CQB, które nienawidzą fani TC:E (“oo, CQB wygląda jak upośledzony brat TCE”) były częścią nieopublikowanego i nieukończonego TC:E 0.491, żeby wymienić tylko PPMM (nowy system ruchu i poruszania się) i ujednolicony model broni. To wszystko jest jeszcze z 2007 roku plus kilka innych rzeczy. Tak więc, jeśli wtedy wyszedłby patch, to w TC:E znalazło by się wszystko to, co teraz nienawidzicie w CQB odjąć system slotów i zdolności (perków).
Dziękuję za uwagę.
Coroner.
CQB nie jest wolne..fakt.... CQB jest wręcz ślamazarne, flegmatyczne, niezdarne, ospałe, niemrawe, apatyczne...jednym słowem idealny fps dla ślimaków i żółwi chociaż nawet one mogłyby poczuć się dotknięte tym porównaniem. Z trudem utrzymuje oczy otwarte by przy nim nie zasnąć.Przesadzasz. Wiadomo, nie jest tak szybkie jak TCE, ale skoro CQB jest ślamazarne to jaka jest ARMA czy AA?
> Odpowiedź na post (11r Kwie 18, 16:28) dodany przez Harpoon
tez slamazarne.Harpoon napisał w poście (11r Kwie 18, 16:28:44):
CQB nie jest wolne..fakt.... CQB jest wręcz ślamazarne, flegmatyczne, niezdarne, ospałe, niemrawe, apatyczne...jednym słowem idealny fps dla ślimaków i żółwi chociaż nawet one mogłyby poczuć się dotknięte tym porównaniem. Z trudem utrzymuje oczy otwarte by przy nim nie zasnąć.Przesadzasz. Wiadomo, nie jest tak szybkie jak TCE, ale skoro CQB jest ślamazarne to jaka jest ARMA czy AA?
Nie wkrecaj chlopakom, wystarczajaco ich boli :)
Fakty sa takie, ze jestesmy za malo cierpliwi zeby grac w cqb
Komentarz zmieniany 2 razy. Ostatnio (11r Kwie 20, 13:06) przez Raggaa
Mógł chociaż nagrodzić tych co nadal grają jakimś małym fixem albo paczką map, a nie odwala jakieś fochy za malutką sugestie. Eppe ruszył drażliwy temat?
Swoją drogą to niezły dworek sie nazbierał na tce.com wiekszość tylko cool great blabla......
tylko cool great blabla.....Mysle ze trzeba mu jednak dozować odpowiednie dawki "hurra-cool-fucking good! " inaczej się zmyje.
Ale fakt faktem szyc..ze po swoim "powrocie" zapomniał chyba jak brzydko nasikał do starej piaskownicy .
Teraz otoczony przez dworek coolów poczuł sie chyba już lepiej i jeszcze w dodatku z@ebał starych graczy ze marudzą. :/ Bardzo mi sie tutaj nie spodobało jego zachowanie i #uj mnie obchodzi czy to jego gra i że tą grę powinno robić całe studio.
Komentarz zmieniany 4 razy. Ostatnio (11r Kwie 20, 19:53) przez kaladann
@ Ragga, no z tego co pamietam w ciagu pierwszych 3 dni bylo ok 800-900 osob online (non stop) - potem niestesty widzielismy jak scena topnieje .. do 2-3 serverow dnia dzisiejszego
> Odpowiedź na post (11r Kwie 20, 23:14) dodany przez SzyC
Nie śledziłem zbyt dokładnie bloga coronera, wiec chciałem zapytać: zamierza on storzyć jakiś tryb obj w tym cqb? Coś a'la s&d ? Czy to poprostu bedzie bodycount plus perki i te inne dziwne innowacje psujące tylko dobrze dobrany balans w tce....Póki co raczej nie kojarzę konkretów na ten temat.
Nie śledziłem zbyt dokładnie bloga coronera, wiec chciałem zapytać: zamierza on storzyć jakiś tryb obj w tym cqb? Coś a'la s&d ? Czy to poprostu bedzie bodycount plus perki i te inne dziwne innowacje psujące tylko dobrze dobrany balans w tce....O ile wiem to ma być kilka trybów. Na razie jest jest to tylko alpha więc, jak sam powiedział, jak dopieści się gameplay na BC to inne tryby pójdą łatwo.
Ukryto 23 starsze komentarze
Pokaż wszystkie komentarze