Długo nie trzeba było czekać. Patch CQB 0.221 jest już dostępny. Odpowiednie pliki ściągną się gdy tylko połączycie się z serwerem z wgranym patchem!
Jeśli ktoś jednak chce ręcznie zaktualizować grę, linki do downloadu poniżej.
Lista zmian w Alpha 0.221 4/6/2011
- Naprawiony losowy spawn, teraz punkt spawnu będzie w najdalej wysyniętym punkcie od przeciwników.
- Strzelby już nie wyłączają możliwości wychylania się.
- Poprawiona błędna prędkość sprintu (około o 29% za szybko), teraz jest to prędkość z TCE 049b (między Arma2 i Insurgency).
- Zwiększona prędkość przyspieszania.
- Zwiększona prędkość biegu o 10% (teraz porównywalna z Americas Army 3).
- Poprawione współdzielenie amunicji między Uzi i Glockiem.
- Poprawione źródło światła dla modelu broni w pierwszej osobie.
- Zmieniony podstawowy format obrazu dla FOV-u na 16:10, co poprawiło FOV w formacie 4:3.
- Dodana możliwość lekkiego dostosowania FOV-u (
cg_fovMode 0, 1, 2
): 70, 75 (domyślnie), 80 @16:10 (wymaga respawnu by zobaczyć skutek). - Dodane dostosowywanie FOV-u w UI.
- Usunięte z UI naleciałości z TC:Elite.
- Poprawione problemy z martwym graczem i wyświetleniem nazwy zespołu oraz kompasem.
- Usunięta zdolność wychylania się, teraz jest dostępna dla wszystkich graczy.
- Usunięta silniejsza amunicja oraz painkillery bez zamienników.
- Usprawniona prędkość obrotu dla większej spójności - teraz zawsze 480°/s (120°/s dla leżenia) i od przodu +- 60°.
- Zwiększona prędkość obrotu o 10%, 7% dla kucania, bez zmian dla leżenia.
- Poprawione brakujące modele zewnętrzne i/lub skiny dla SPAS 12, M3S90, SG-552+Eotech, Glock 18.
Unfortunately, I have to confirm that there is still a serious issue with the spawning which I didn't cover so far with my test cases. I will hunt that one down tonight.
Sorry for that.
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (11r Kwie 8, 14:03) przez SzyC
ps..dla mnie wciąż jest zwalone przyśpieszanie do biegu...wciąż coś tu jest skopana..nikt tak w realu nie przyspiesza ze 1 sek jakbyś stał w miejscu.
RoVeR - 07.04.2011, 21:20:11