Na Youtube pojawił się kolejny gameplay (niestety, nadal w nienajlepszej jakości i nadal nagrywany.. kamerą) z TrueCombat: Close Quarters Battle. Tym razem jest to ponad dwie i pół minuty czystego strzelania z botami na testowej mapie:
Ciekawostki zauważone przeze mnie i przez Somatora:
- Krew na ekranie po trafieniu i automatyczne leczenie,
- Smugi po pociskach (po przejściu przez metal/drewno?),
- Działający radar z lokalizacją zauważonych wrogów,
- Nicki nad kolegami z zespołu,
- MP5 z tłumikiem,
- SCAR z Eotechem,
- SG-552,
- UMP45 z Aimpointem,
- AK-47 z ACOG-iem 1.5x zoom.
źródło: youtube
> Odpowiedź na post (10r Wrze 21, 18:32) dodany przez eXtreme
możliwe że kinguś miał na myśli 'lean-y'... o ile się nie mylę, w którymś z wpisów corolol pisał o przeróbkach kodu/systemu leanów-może jeszcze tego nie skończył-może grał nubek dla którego dwa dodatkowe klawisze pod lewą dłonią to juz za dużo ;)eXtreme napisał w poście (10r Wrze 21, 18:32:37):
Nie dopatrzyłem się strejfa ..chyba nie zrezygnował.Strafe jest, koło 0:19.
Kiedy wreszcie bedzie to demko grr..
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (10r Wrze 21, 19:07) przez kaladann
> Odpowiedź na post (10r Wrze 21, 19:06) dodany przez csMKJP
w .5 miała być przepisana od nowa balistyka tak? więc może te fragmenty kodu corolol szanowny przeniósł do tej test wersji (całkiem prawdopodobne skoro backup zachował się w 100%)csMKJP napisał w poście (10r Wrze 21, 19:06:34):
Będą/są rykoszety ? Bo na początku filmu widać jak strzela w dach a na przeciwległej ścianie lądują kule. (Widać to dokładnie w 0:05 framuga.) Fotka
A moja opinia o rykoszetach - no fajnie, realizm, ale to by było dobre tylko dla trybu hardcore.. W zwykłym graniu wprowadza za dużo czynnika "WTF Just Happened to Me" i raczej by zrodziło tak z 10 razy więcej wyzwisk "cheater!" Chyba, że na ekranie pojawiałby się napis "Dostałeś rykoszetem, pogódź się z tym". :p
Hi, just wanted to say that the blood screen is already damage dependent. It has 2 layers which depend on damage and it fades depending on damage. Of course, it can be further tweaked after the initial release.
The video doesn't show leaning. Nevertheless, it is in the code. Next I will implement the abilities and then decide in which way leaning will be effected by the leaning ability.
Ukryto 2 starsze komentarze
Pokaż wszystkie komentarze