Miesiąc minął od ostatnich prezentowanych tu wieści z ciężkich prac nad TCE: Close Quarters Battle. Postanowiłem pozbierać najważniejsze rzeczy w listę.
Odnawianie zdrowia zostało zmienione z medkitów na znaną wszystkim automatyczną regenerację.
Udostępniona zostanie specjalna wersja q3map2.
W loadoucie nie znalazło się miejsce na karabinu G3, ale podobną rolę pełni snajperka bez lunety. Ponadto broń można konfigurować skryptami, tak jak dawniej, więc droga wolna.
CQB będzie wydany jako samodzielny mod do ET, co oznacza, że TCE zostanie nienaruszone. Niewykluczone jednak, że ukaże się patch do TC:E zawierający kilka poprawek błędów przeniesionych z CQB.
Więcej staminy, ulepszone freeclimb i wychylanie oraz.. reduced ready aim spread, knifing ability, stealth i increased health recovery - jakkolwiek to rozumieć.
System cieni.
Pozycja broni bez celowania przeniesiona z biodra na ramię.
Naprawiony problem latającej lewej dłoni trzymającej broń.
Ostatnie trzy punkty najprościej zobrazują te trzy screenshoty:
Ps. Dlaczego na tej liście nie ma ani słowa o bugach?
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (10r Maj 30, 17:39) przez Grzesiekk
yyyy jeszcze coś..co to znaczy automatyczna regeneracja ? tzn że jak przykampię na minutę to będę znowu cały zdrów tak jak w codach etc ? eeeee......to chyba pomyłka...
Komentarz zmieniany 4 razy. Ostatnio (10r Maj 30, 18:09) przez kaladann
...During testing I also introduced a server variable to switch between arcade/hardcore...
> Odpowiedź na post (10r Maj 31, 13:42) dodany przez eXtreme
nie podoba mi się takie zniewieszczenie gry regeneracją, celownikami. zaraz się okaże że jak załapiesz odpowiedniego expa to włączy ci się autoaim, autofire i rzęsiste brawa w tle jako nagroda. skoro robi arcade to niech doda combo mode, punkty za styl i odwagę. dlatego mam nadzieję iż pozostawi lukę w postaci możliwości wyłączenia tych wszystkich pierdółek =)> Odpowiedź na post (10r Maj 31, 17:00) dodany przez shtyvny
z tym zbieraniem expa w danej klasie to juz jest w ET i rzeczywiscie jak sie odpowiednio nazbiera to latwiej sie gra (sic!). troche lipa moim zdaniem bo raz ze cala ekipa expi i nie ma teamplay'a przez to a dwa ze jak juz nazbieraja i teoretycznie maj jako takiego skilla to gra sie latwiej a ci co zaczynaj musza sie meczyc i lekko gra sie nierowno toczy .. ale to tylko takie dywagacje do posta powyzej bo przecierz coroner nic takiego nie zapowiadal.Tylko zauważ ze taki exp istnieje w obecnej wersji. Standardowo masz jedna broń do wyboru jak nazbierasz punkty masz ich więcej. (obecnie panuje moda w tce na odblokowaniu wszystkiego) Wiec nic nowego nie będzie z wyjątkiem 130 modyfikacji broni.
> Odpowiedź na post (10r Maj 31, 20:54) dodany przez simons
Niestety ale muszę licznik.. zepsuć. Licznik zliczał również posty z tematów, które zostały usunięte (no, usunięte na niby, na TC.pl wszystko nadal leży w bazie danych, znika tylko w widoku dla użytkowników). Poprawiłem to. :p Teraz liczba jest prawidłowa. Dodam, że jakby jeszcze odjąć od tej liczby posty oznaczone jako "usunięte przez moderatora" to licznik spadłby o kolejne 200 postów, ale nie odejmuję. :pJeśliby liczyć, kto naskrobał tego 10000. posta, to należy się jednak chyba posłużyć liczbą, którą widać przy każdym poście, a wygląda na to, że.. to ja napisałem tego posta :P
http://www.truecombat.pl/board/post/10000
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (10r Cze 1, 19:56) przez eXtreme
Wszystkie tekstury na pewno nie zostaną zmienione, choć cholera wie, może i tak się stanie. Tak czy inaczej, tekstura to jakieś 60-70% ogólnego wizerunku, reszta to światło + shadery i inne tego typu rzeczy. A jak wiemy, pixel shaderów, bump mappingu i innych takich spodziewać się raczej nie ma co, więc CQB będzie prawdopodobnie pod tym względem dość podobne i trochę podrasowane. Jeśli nawet miałoby wyglądać jak TCE to chyba nie ma powodów do zmartwień, w końcu akurat na ten element nigdy nie narzekaliśmy, bo nie było na co, a i były znacznie bardziej rażące bugi, których CQB zawierać już nie powinno. Będzie dobrze King :-)
tzn realnie te akcje kończą sie szybciej niż widać je w 3 os.
Swoja drogą jestem ciekaw czy zmieni sie movement, który nadaje klimatu grze imo [ nigdzie indziej nie ma takich frogjumpów :D]
eXtreme - 30.05.2010, 17:19:16