Czas na kolejną porcję informacji. W kwestii uzbrojenia wszystko idzie dobrze. Broń oparta o AR-15 jest już umieszczona w grze, tak samo jak UMP i MP5/40. Celowniki optyczne Aimpoint i Eotech są również zaimplementowane i oferują w grze realistyczną projekcję siatki celowniczej na celu. W połączeniu z wektorowym systemem celowania dają faktyczną przewagę podczas poruszania się, gdzie normalnie muszka i szczerbinka przemieszczają się względem siebie.
Wrzuciłem też już do gry MP9 i M76. Nowością przy snajperkach jest to, że można ich używać również bez lunety. Celując przy użyciu muszki i szczerbinki dostajemy bardzo skuteczne karabiny samopowtarzalne. Dzięki systemowi wektorowego celowania zachowanie broni czuje się znacznie lepiej, szczególnie w porównaniu z grami komercyjnymi (według mnie). Nie mogę się już doczekać sprawdzenia uzbrojenia w akcji i odpowiednim jej ustawieniu, tak, by każda z nich była unikalna.
W sumie na drużynę przypada 130 kombinacji broni podstawowej i pobocznej. Zdecydowałem także, aby broń poboczna była taka sama w obu drużynach, co da dzięki temu większy wybór. I tak obok Glocka 18 jest też M1911 (kaliber .45), Glock 20 (10mm) i Desert Eagle. Strzelba Mossberg 590c dostanie skróconą, dwulufową wersję jako młodszego brata.
Z pozostałych spraw, to dodałem filtrowanie anizotropowe (tak naprawdę, to właściwie dopiero teraz je aktywowałem) oraz dwa tryby wyświetlania licznika FPS-ów (średnia i średnia z przedziałem).
Teraz pracuję nad kałachem, który będzie dostępny albo w wersji AK-47 albo AK-103 z szynami RIS.
Coroner
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (10r Kwie 17, 19:27) przez eliot
I przydałyby się jakieś dowody w postaci movie lub chociaż screenów :)Lol...ty nie wierny...Tomaszu....:)
Co to te celowanie wektorowe ? Brzmi bardzo nowoczesnie dlatego zapytałem o to Hana Solo ... no więc chodzi o to żę " te wektory bedzie mozna w biegu dodawac i odejmować przy zachowaniu odpowiedniego dynamicznego pędu nałożenia siatki projekcyjnej względem muszki i szczerbinki tak aby nie przemieszczały się w czasie względem celu, co oczywiscie daje tobie niesamowita przewagę "
Cóż dodać ... nie ma to jak jasny i prosty opis...nie potrzebnie coroner zagmatwał sprawę... Co więcej Coroner najwyraźniej gwaratnuje ze będziesz po takim celowaniu czuc sie także dużo lepiej ....
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (10r Kwie 18, 00:08) przez kaladann
Miałoby to sens, jeśli popatrzymy na to, co Coroner napisał na temat Aimpointa/Eotecha - które, z uwagi na swoją konstrukcję, w zależności od tego z jakiego kierunku przez nie patrzymy wyświetlają celownik faktycznie na celu. Tym samym korzystający z nich będzie miał w gorących momentach przewagę nad przeciwnikiem korzystającym z muszki i szczerbinki, bo będzie wiedział na co faktycznie skierowana jest broń.
z innej beczki co do miedzy wierszami..to skoro napisał "nie moge sie juz doczekac" tzn że on naprawde cos robi i chce zrobić..zaangnazował się w to. Nie traktuje tego po macoszemu jak sadziełm do tej pory...wiec czytajac miejdzy wierszami mozna stwiedzić ze szanse rosną i będziemy czesto informowani o stopniu postępu prac.
Jesli to sie stanie...:) i bedzie fninish to wielu graczy chyba przestanie graca bo z kaktusem na ręku kiepsko się myszka operuje ;)
Komentarz zmieniany 2 razy. Ostatnio (10r Kwie 18, 09:44) przez kaladann
> Odpowiedź na post (10r Kwie 18, 23:25) dodany przez Somator
ani słowa nt. map. oby w bakupie corolola były źródła map z 49b.News: http://www.truecombat.pl/news/176/CORONER-POWRACA-z-grobu
Cytat:
I tak na boku: nieopublikowana zawartość (mapy, broń, skiny) stworzone np. przez Bruce’a czy Liquida nie przepadła, mam jej backup. Używam jej do modowania wraz z innymi świetnymi brońmi ze sceny CS(-CZ, -S).
Ukryto 3 starsze komentarze
Pokaż wszystkie komentarze