Miałem pracowity weekend i zdołałem posunąć dalej prace nad CQB. Dzisiejszy wpis traktuje o broni. Jak już wspominałem, system wyboru uzbrojenia opiera się na zasadzie różnorodnie zachowujących się rodzajów broni bez tworzenia osobnych modeli, które w zasadzie oferowałyby to samo. To zaoszczędza mnóstwo czasu. Jednocześnie chciałem zachować jedną z cech TrueCombat, czyli odmienną broń dla każdej ze stron. Uzbrojenie będzie mieć dodatki, jak tłumik, celownik czy akimbo, na które gracz będzie zużywał design points (?), gdy będzie chciał ich użyć. Drugą zmianą w stosunku do starego systemu uzbrojenia, to więcej możliwości konfigurowania broni pobocznej.
Będzie 6 rodzajów broni podstawowej (6 klas - dop. eXtreme) dopasowanych do różnych stylów gameplaya i mających swoje wady i zalety. Pierwsza z broni dotyczy zespołu Specops, druga to wstępny odpowiednik dla terrorystów. W nawiasach dostępne dodatki. Bez nich każda broń oferuje podstawowe przyrządy celownicze.
- Recon
- B&T MP9 / MAC M10 (tłumik lub akimbo)
- 9x19mm, 1000 rpm
- krótki zasięg
- Gunner
- Franchi SPAS 12 / M1014 (skupienie pocisków (?))
- 00. Buckshot
- krótki zasięg
- Commando:
- H&K UMP 45 / MP 5/40 (tłumik lub celownik optyczny)
- .45 ACP, 600 rpm
- krótki zasięg
- Assault:
- Colt M4 / AKS-74U (tłumik lub celownik optyczny)
- 5.56 NATO, 750 rpm
- średni zasięg
- Rifleman:
- Barrett REC7 / AKM (celownik optyczny Eotech)
- 6.8 SPC, 700 rpm
- średni i daleki zasięg
- Marksman:
- KAC M110 / M76 (celownik 4x)
- 7.62x51mm
- daleki zasięg
Glock 18 SF / Beretta 93 R (akimbo)
9x19mm, 1200 rpmGlock 21 / M1911 (tłumik)
.45 ACPMossberg 590 Compact (skupienie pocisków)
00. BuckshotDesert Eagle (celownik optyczny)
.50 AE
Coroner
# nabój specjalny z pociskiem
# nabój specjalny śrutowy
Komentarz zmieniany 3 razy. Ostatnio (10r Kwie 15, 03:41) przez csMKJP
> Odpowiedź na post (10r Kwie 15, 03:34) dodany przez csMKJP
Jesteś pewny? W oryginale jest "Choke disperser", co po przetłumaczeniu daje mniej więcej to, jak ja to nazwałem: choke - dusić/dławić, disperse - rozpraszać, choć w sumie, żeby to faktycznie miało "dusić rozproszenie" (albo "dusiciel/tłumik rozproszenia") to powinno się nazywać "disperse choker". :D Próbowałem coś znaleźć na ten temat i opisy na jakie się natknąłem, to (choke) specjalne zwężenie światła lufy na jej końcu co wpływa na właśnie skupienie śrutu przy opuszczaniu lufy co zwiększa skuteczny zasięg.http://static.howstuffworks.com/gif/shotgun-chokes.gif
http://www.hunter-ed.com/images/graphics/a(...)tern_spread.gif
W broni śrutowej wymyślono takie cósik które zawęża przestrzelinę za pomocą pokrętełka na kolbie. Może o to mu chodzi? Widziałem to na filmiku w necie (tak tak wiem...), 50 fruwających baloników, pierwszy strzał skupiony i tylko kilka pękniętych gumek w środku, drugi po przekręceniu owym pokrętełkiem ;p i all balunen ded.
Pozdrawiam. (i witam się zarazem) :)
------ Dodano: 03.05.2010, 15:12:06 ------
ready, on potrzebuje kogoś do zrobienia
single map that is going to be published in the test version. I would really like to push it up to the new graphic standards, probably it has to be a small place done from scratch. Still this requires a lot of workja tu widzę miejsce dla kreta polskiej społeczności w TT =)))))
kaladann - 14.04.2010, 20:43:00