Środa, 4-go listopada 2009 roku, 11:03:51
U siebie Radianta konfigurowałem następująco: paczki z teksturami, modelami oraz skryptami rozpakowywałem do katalogu ~/.etwolf/tcetest (w tamtej lokalizacji w katalogu maps Radiant zapisuje mi mapy w formacie *.map), zaś w samym Radiancie ustawienia były następujące:
- w File -> Project settings... -> basepath: [ścieżka do etmain z katalogu z enemy-territory]\
- w File -> Project settings... -> Select mod: Custom ET modification
- w File -> Project settings... -> fs_game: tcetest
- ponadto komenda do kompilacji musi zawierać opcję -custinfoparms aby shadery z TCE były aktywne po skompilowaniu mapy (materiały drewniane, szkło etc.)
! "/opt/gtkradiant/q3map2" -v # -game et -fs_basepath "[ścieżka do enemy-territory]" -meta -mv 1024 -mi 6144 -custinfoparms $ && ! "/opt/gtkradiant/q3map2" # -game et -fs_basepath "[ścieżka do enemy-territory]" -vis -saveprt -custinfoparms $ && ! "/opt/gtkradiant/q3map2" -v # -game et -fs_basepath "[ścieżka do enemy-territory]" -light -fast -samples 2 -filter -external -lightmapsize 256 $I to w zasadzie wszystko, reszta wygląda tak samo jak w przypadku ET.
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (09r Lis 4, 13:01) przez simons