Środa, 23-go września 2009 roku, 14:16:18
musisz ustawić w Project Settings
basepath>>/tam /gdzie/jest /zainstalowane /tce/-(E:/gierka/Wolfenstein - Enemy Territory/tcedev/)
Select mod>> Custom ET modification
fsgame >>tcedev
tcedev -to moje rozpakowane cale tce
przy kompilacji mapki na końcu polecenia dodajesz -custinfoparms $
przykład:
! "C:/Documents and Settings/Administrator/Pulpit/q3map2/q3map2" -v # -game et -fs_basepath "E:/gierka/Wolfenstein - Enemy Territory/" -light -fast -v -samplesize 4 -samples 2 -filter -bounce 3 -bouncegrid -bouncescale 1.0 -patchshadows -external -lightmapsize 256 -gamma 1.6 -dark -custinfoparms $
jakim poceniem ją kompilowałeś?
basepath>>/tam /gdzie/jest /zainstalowane /tce/-(E:/gierka/Wolfenstein - Enemy Territory/tcedev/)
Select mod>> Custom ET modification
fsgame >>tcedev
tcedev -to moje rozpakowane cale tce
przy kompilacji mapki na końcu polecenia dodajesz -custinfoparms $
przykład:
! "C:/Documents and Settings/Administrator/Pulpit/q3map2/q3map2" -v # -game et -fs_basepath "E:/gierka/Wolfenstein - Enemy Territory/" -light -fast -v -samplesize 4 -samples 2 -filter -bounce 3 -bouncegrid -bouncescale 1.0 -patchshadows -external -lightmapsize 256 -gamma 1.6 -dark -custinfoparms $
jakim poceniem ją kompilowałeś?
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (09r Wrze 23, 14:19) przez ready