Środa, 16-go września 2009 roku, 21:55:54
> Odpowiedź na post (09r Wrze 16, 21:33) dodany przez Zelot_PL
się przetestuje ;)Zelot_PL napisał w poście (09r Wrze 16, 21:33:03):
Autor nam się tu za flame'a obraża. ;D
Mapka wygląda na fajną i niespecjalnie obciążającą komputer, ale jak się sprawdza to się nie wypowiem bo już nie gram. :p
------ Dodano: 16.09.2009, 22:14:05 ------
jak na mój gust coś zkasztaniłeś... przy próbi odpalenia wyskakuje taki erorek http://img15.imageshack.us/img15/3840/6ee7(...)fc5a04be706.jpg
Sobota, 17-go października 2009 roku, 08:47:43
w ramach tej wypowiedzi wyrazić chciałem chęć wypróbowania tej mapy przynajmniej na 0.5 serwerze ze względu na fakt iż to mapa członka ak-47 jest
z razji słabego downloadu z mediafire pozwoliłem sobie wrzucić mapiszczę na mojego dropboxa:
http://dl.getdropbox.com/u/1970904/dockside.pk3
Post zmieniany 2 razy. Ostatnio (09r Paź 17, 08:52) przez Somator
Sobota, 17-go października 2009 roku, 09:10:39
> Odpowiedź na post (09r Paź 17, 08:47) dodany przez Somator
w ramach tej wypowiedzi wyrazić chciałem chęć wypróbowania tej mapy przynajmniej na 0.5 serwerze ze względu na fakt iż to mapa członka ak-47 jestA co poza faktem, iż Xjos gra po świecie z tagiem ak47 świadczy o jego członkostwie? Nie gra z nami i u nas już od dawien dawna, więc dla mnie to żaden członek.
Zaś co do samej mapy, może kiedyś ją wrzucę na testowy, na razie są ważniejsze rzeczy do zrobienia. Poza tym już na pierwszy rzut oka widać wiele niedoróbek i w mojej opinii mapa nie urzeka.
Sobota, 17-go października 2009 roku, 09:55:08
-z racji rozmiarów miejscami są pustki
-niedostępne dachy
-niedostępne pokoje
-budynki z jednym we/wy
naćpaj labirynt kontenerów oraz porób ścieżki również na kontenerach + budynki + sieć podziemnych korytarzy ;] - to może być ciekawe. podobna mapa funkcjonuje z powodzeniem na masie. jeśli nie ty to ja to zrobię =) niniejszym zaklepuje powyższy pomysł dla ak47 :)
Sobota, 17-go października 2009 roku, 11:21:27
> Odpowiedź na post (09r Paź 17, 09:55) dodany przez Somator
tag właśnie o przynależności tejże mówi wszakże :) dlatego jestem zdania iż mapkę powinniśmy obadać. sam po niej biegałem i nie podobała mi sięSomator, daj sobie na wstrzymanie.
Zaś co do samej mapy, razi w niej mocno skopane oświetlenie - w wielu miejscach (szczególnie na zewnątrz) wygląda to tak, jakby w ogóle map światła nie było. Zniechęca również brak sky portali, grając można odnieść wrażenie, że cały ten dockside zawieszony jest gdzieś w przestrzeni. Również widoczne na screenach wachania fpsów na zewnątrz (od 15 do 30) dają do myślenia.
Owszem, w mapach liczy się pomysł i odpowiednie rozplanowanie budynków, przeszkód etc., jednak strona wizualna również odgrywa ważną rolę. Jak na mój gust mapa wymaga jeszcze wiele pracy, aby mogła przykuć uwagę.
Sobota, 17-go października 2009 roku, 18:09:13
Widac Xjos że włożylesz w te mape sporo pracy i ..przemyslen aby ją jak najbardziej jak piszesz utaktycznić.
- Jednak..mapa jest ZA DUŻA . Ilośc biegania po niej spowodował moj ból nóg juz po 5 minutach a po nastepnych 5 musialem wymieniac podeszwy. Gwarantuje ci ze to się nikomu nie spodoba w obecnej postaci. Po cholere ci ten realizm tutaj ? czy sądzisz ze bieganie po wielkich placach DHL- a i Rabenu dałby w realu komuś satysfakcje? : )
Zmniejsz puste przestrzenie ..zostawiajac moze jeden tylko jakiś większy plac. do pociągnięcia z buta.
- Zmniejsz nie tylko puste przestrzenie ale ogólnie mapę..ilość pokoji i schodków połączona z połaciami pustynnego terenu dobije ostatecznie tych ktorym udało się w koncu tam dostać.
- Oświetlenie miejscami okazuje się sztuczne i nienaturalne
- Każdy kto widział kiedyś łysego człowieka to może miec pojęcie to tym co zobaczy na tej mapie..bo jest ona goła. Zadnych obrazków , urozmaiceń ..nic..nul..żeby chociaż jakas jedna goła niunia była na plakacie przy ktorym zdyszany terro moze odetchnąć tudzież wyzionąć ducha....ale nie...nie ma nic. żadnego zbawienia.
- Największy grzech tej mapy..o ktorym wspomiał simons...jedno wejscie/jedno wyjscie... i to w miejscu wielkiego bombsitea. Ja wiem że wojownicy ninja niczego sie nie boją ale na milosc... my jestemy tylko graczami tce..nie odbieraj nam mozliwosci podwiniecia ogona i spieprzenia tylnym wyjsciem gdy robi sie za gorąco.
W tej chwili to wyglada tak..na spawnie musisz kupić wodę nałęczowiankę i ostro się pomodlić by dac rade dobiec do owego bombisitea .Jak już tam wpadniesz jak wycieńczony mohikanin z jednym nabojem i nozykiem - bo po drodze powystrzelasz wszytko do napastujących cie okien - to sie okazuje ze mozesz tam tylko zginąć z honorem...ewentualnie schować sie za stosem skrzynek mając nadzieje na slepego, zakręconego nooba.
Wdł mnie powinno dać rade tam wyjsc po tych skrzynkach do góry pozbijac okna i jakoś wyjsc na dach i dalej coś tam..rura w dół lub kanałami na dole.
To samo dzieje sie z budynkami...chyba tylko jest jedno we/wy . Biegniesz 3 pietra do gory..jakies labirynty..korytarzy, mnostwo nie do pootwierania drzwi jak w matriksie, jakiś komputer.. coś....czy ja tu już byłem ? co ...? łoo boco ? Chcesz wyjsc! Zaczynasz dostawac pieprzonej klaustrofobii a kumpel ginie 100 metrow dalej ..chcesz sie wydostac stad do ku#y nedzy natychmiast ! ... i nie możesz. Nie tak szybko. Pozostaje ci skok z desparacji za okna na beton którego nigdzie nie brakuje, lub rewind z tego zo zrobiles 5 minut temu ale w odwrotnym kierunku.
itd itd...DockSite mimo wszystko ma jednak kilka ciekawych pomysłow i moze to byc ciekawa mapka..Kilka rzeczy na pewno trzeba w niej jeszcze zmienić nie powinno byc z tym większego problemu. Mimo wszystko kawał porządnej roboty Xjos :)
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (09r Paź 17, 18:14) przez kaladann