Środa, 23-go kwietnia 2008 roku, 18:23:59
Czwartek, 24-go kwietnia 2008 roku, 12:09:49
Kjuba wyobraź sobie gościa skatowanego do nieprzytomności z poobijaną twarzą, nerkami itp. Ale jednak może on przeżyć. A teraz wyobraź sobie egzekucję: jeden strzał w tył głowy i trup murowany.
Zatem: można dostać dużo dmg i przeżyć, więc sprawdzanie /scores po każdej śmierci nie ma sensu.
Zatem: można dostać dużo dmg i przeżyć, więc sprawdzanie /scores po każdej śmierci nie ma sensu.
Czwartek, 24-go kwietnia 2008 roku, 16:58:19
Chodziło mi o to, że powinno być ustawione, że każdej część ciała odpowiada ileś dmg. Każda postać ma, dajmy 100hp:
headshot: 100dmg (śmierć)
torso: 50dmg (2 strzały)
nogi, ręce, fiut itp. 20dmg (5 strzałów)
Tak to jest w większości gier, tylko zamiast HOPKA jest PASEK ŻYCIA i kolejno się odejmuje jakaś wartość życia.
PS: w TCE to nie jest BUG, to było zamierzone tak zrobione (nie wiem po co?!), ale zauważcie, że w ET tak jest, że każda postać ma równo DMG (wyjątek medyk) i za poszczególne miejsca na ciele odejmują się pewne wartości.
headshot: 100dmg (śmierć)
torso: 50dmg (2 strzały)
nogi, ręce, fiut itp. 20dmg (5 strzałów)
Tak to jest w większości gier, tylko zamiast HOPKA jest PASEK ŻYCIA i kolejno się odejmuje jakaś wartość życia.
PS: w TCE to nie jest BUG, to było zamierzone tak zrobione (nie wiem po co?!), ale zauważcie, że w ET tak jest, że każda postać ma równo DMG (wyjątek medyk) i za poszczególne miejsca na ciele odejmują się pewne wartości.