Niedziela, 23-go lipca 2006 roku, 08:30:40
> Odpowiedź na post (06r Lip 7, 17:23) dodany przez csMKJP
> Ja też nie mam doświadczenia z bronami - jak napisał Godfather_PL.>
> Powracajac do tematu naboju w komorze; czy on tam jest czy nie ma. Ma to
> znaczenie przy przeładowywaniu broni. Jak został nam ostatni pocisk wystarczy
> zmienić tylko magazynek.
A znasz kogoś kto liczy naboje przy strzelaniu? Tym bardziej seryjnym.
To dodatkowa czynność rozpraszająca uwage (IMHO ale i nie tylko bo w wojsku też nie pozwalają liczyć) a i o wypadki wtedy łatwiej bo możesz być pewien, że policzyłeś dobrze, a jeden nabój Ci został. Przy otwartym bezpieczniku w takiej sytuacji można być nieźle zaskoczonym ;)
Generalnie z tego co pamiętam w wojsku trzeba było zmieniać magazynek przy pustej komorze. ale ja we WLOPie byłem, a tam jak wiadomo ludzie strzelać nie potrafią, może u komandosów jest inaczej i pozwalają im majstrować przy naładowanej broni :)
Jedyna sytuacja "zmiany" magazynka z nabojem w komorze jaka mi się przypomina to z instruktarzu do warty. W wypadku, gdy żołnierz już przeładował broń, wtedy po wyjaśnieniu sytuacji która go do tego zmusiła zdejmował magazynek, przeładowywał jeszcze raz i wkładał nabój do puszki a następnie podpinał ją pełną do karabinka...
Niedziela, 20-go sierpnia 2006 roku, 04:49:13
Wiara czego się czepiacie - najpierw brak apteczki czy sanitarusza w teamie, potem kwestia uzbrojenia, a na końcu ograniczenia związane z możliwościami engine'u. Dla mnie TCE w obecnej wersji to bardzo miodna gra - pewnie, że jest kilka niedociągnięć, ale nie zmienia to faktu, że gra się dość przyjemnie i za friko (a przecież o to chodzi).
Jak ktoś kiedyś napisał maksymalny stopień odwzorowania realizmu negatywnie wpłynołby na grywalność. Moim zdaniem max. realizmu na polu bitwy to max. problemów i gwarancja nerwicy po kilkunastu minutach gry.
Jak ktoś kiedyś napisał maksymalny stopień odwzorowania realizmu negatywnie wpłynołby na grywalność. Moim zdaniem max. realizmu na polu bitwy to max. problemów i gwarancja nerwicy po kilkunastu minutach gry.
Poniedziałek, 21-go maja 2007 roku, 08:07:21