Sobota, 21-go kwietnia 2007 roku, 23:10:45
Niedziela, 22-go kwietnia 2007 roku, 00:33:49
Hmmm... a może tnie się właśnie dlatego, że ustawiłeś za wysoko hunkmegs... spróbuj ustawić trochę mniej. Druga sprawa - czy masz zainstalowane właściwe sterowniki - wpisz w konsoli "glxinfo | head" i sprawdź czy direct rendering jest włączony (direct rendering: Yes) oraz czy jest aktywny właściwy sterownik (przykładowo: server glx vendor string: NVIDIA Corporation).
Niedziela, 22-go kwietnia 2007 roku, 15:23:08
Niedziela, 22-go kwietnia 2007 roku, 17:44:38
> Odpowiedź na post (07r Kwie 22, 17:05) dodany przez kaladann
> Nissarin co masz namysli paczki dla 32 bit dla iksow i open gl? mam tylko> standardowe ia32-libs i ia32-libs-gtk i ia32 cos tam. Nie pamietam dokladnie. sa
> jakies specjalne do open gl???
NVidia przy instalce (kompilowaniu) pyta czy zainstalować biblioteki 32bit, nie wiem jak instalowałeś i z czego (tj. w repozytorium debiana jak znam życie jest jakieś stare gówno :P). Ale to powinno wyjść w grze... z tym, że jeśli ci mieli dyskiem to to jest problem z pamięcią nie z grafą (aczkolwiek dla świętego spokoju warto sprawdzić).
BTW: możesz spróbować coś ekstremalnego - wyłączyć swap - jeśli się gra nie sypnie z braku pamięci to gwarantuję ci, że nie będzie mielić dyskiem (a i może problem się rozwiąże... nie wiadomo co tam debian do kernela pakuje).
Poniedziałek, 23-go kwietnia 2007 roku, 18:33:36
ja mam ubuntu na kompie celeron 1.7 512 ramu gf2 64MB plyta glowna jakis shit do tego dysk 20gb WD
O tym ze gra sie przycina na ubuntu na lepszych kompach czytalem i pomaga tylko r_marktime 0 (chyba tak to idzie..) jesli chodzi o fps to najwiecej 80 najmniej 15 :) ustawione gora 50 :) rozdzielczosc 800x600 .. Srodowisko graficzne mam xfce, gnome/kde to na lepsze kompy.. jeszcze mam porownanie ubuntu z gnome na kompie 1.7 athlon 256 ram radek 9550 128MB, jesli chodzi o sama gre to gra sie duzo lepiej tylko wczytywanie map trwa po 1-2 minut.. co do konfiga raczej nie wydaje mi sie zeby gra ustawiala konfig pod dystrybucje..
O tym ze gra sie przycina na ubuntu na lepszych kompach czytalem i pomaga tylko r_marktime 0 (chyba tak to idzie..) jesli chodzi o fps to najwiecej 80 najmniej 15 :) ustawione gora 50 :) rozdzielczosc 800x600 .. Srodowisko graficzne mam xfce, gnome/kde to na lepsze kompy.. jeszcze mam porownanie ubuntu z gnome na kompie 1.7 athlon 256 ram radek 9550 128MB, jesli chodzi o sama gre to gra sie duzo lepiej tylko wczytywanie map trwa po 1-2 minut.. co do konfiga raczej nie wydaje mi sie zeby gra ustawiala konfig pod dystrybucje..
Wtorek, 24-go kwietnia 2007 roku, 20:19:47
@nest
Ubuntu jest oparte na debianie... to jedyne podobieństwo - inne są wersje paczek, inne są patche, w końcu inne mogą być zależności (podstawowy zestaw programów i bibliotek), inne mogą być ustawienia systemowe (parametry kernela)...
@kaladann
mount (bez parametrów) powinien pokazać partycje swap (jeśli są zamontowane = włączone), poza tym swapon/swapoff
Zainstaluj sobie etswitch (minimalizer), po włączeniu gry sprawdź ile pamięci zżera gra, w każdym razie wydaje się to bardzo dziwne... może nowsza wersja debiana ? Aha... spróbuj jeszcze co ci da to: linux32 glxinfo|head (może debian "trzyma" biblioteki 32bit w innym miejscu i programy ich nie widzą ? ).
Ubuntu jest oparte na debianie... to jedyne podobieństwo - inne są wersje paczek, inne są patche, w końcu inne mogą być zależności (podstawowy zestaw programów i bibliotek), inne mogą być ustawienia systemowe (parametry kernela)...
@kaladann
mount (bez parametrów) powinien pokazać partycje swap (jeśli są zamontowane = włączone), poza tym swapon/swapoff
Zainstaluj sobie etswitch (minimalizer), po włączeniu gry sprawdź ile pamięci zżera gra, w każdym razie wydaje się to bardzo dziwne... może nowsza wersja debiana ? Aha... spróbuj jeszcze co ci da to: linux32 glxinfo|head (może debian "trzyma" biblioteki 32bit w innym miejscu i programy ich nie widzą ? ).