Sobota, 27-go czerwca 2015 roku, 12:22:30
> Odpowiedź na post (15r Kwie 30, 11:12) dodany przez Jac075
Dim napisał coś takiego gdzieś w wątku na truecombatelite.comas for ET:l it is looking like TC:CQB Will end up running on something else for various reason's. The CQB Dev team has grown a little recently and updates and internal release are frequent and to be honest its all looking very promising.@Jac075 co ten kororor znowu kombinuje? :D Zupełnie nowy silnik czy stockowy ET?
Sobota, 27-go czerwca 2015 roku, 14:05:43
Sobota, 22-go sierpnia 2015 roku, 00:40:29
Wtorek, 19-go lipca 2016 roku, 14:17:29
* Fixed missing akimbo skins for terrorists
* Hint icons are no longer shown if dead
* Fixed weapons model distortion during sprint
* Increased spread for left akimbo weapon by a factor of 4
* Removed changes of mouse sensitivity depending on aiming and scoped mode
* Fixed red-dot appearing outside sight housing on small fall heights and damage kick
* Recon class now adds one extra design point
* Special class now costs one more design point
* Added USAS-12 and Saiga12S auto shotguns to Special class
* Moved extended free climb ability to lightweight
* Partly cleaned up code and assets for stand-alone release
* Integrated Marze's player model
* md3_headwear now defines head attachments in player .skin files (md3_hat and md3_rank are now obsolete)
* Unlocked sv_official, sv_pure, gametypes, and maps
------ Dodano: 19.07.2016, 17:03:58 ------
updated exe etl july182016
Post zmieniany 2 razy. Ostatnio (16r Lip 19, 16:32) przez Somator
Wtorek, 19-go lipca 2016 roku, 19:24:12
Rzucić na publikę, powiedzieć że to wersja testowa niech ludzie pograją, potestują to przynajmniej błędy pozgłaszają...
Niedziela, 7-go sierpnia 2016 roku, 19:39:24
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (16r Sier 7, 19:39) przez Wilson
Poniedziałek, 8-go sierpnia 2016 roku, 10:47:07
Właściwie teraz do mnie dotarło że przestały mnie rajcować otwarte, z detalami klimaty jak i tutaj prezentują. Nasyciłem się tym w BC2/BF3/4. Całe TCE odbywało się na miarę zwartych przejrzystych mapach - domki , trochę terenu. Przez co gra musiała być dynamiczna a ilość "spotów" gdzie może kryć się przeciwnik na odkrytym terenie ograniczona - a sama grafika powodowała ze człowiek nie dostawał oczopląsu. Chyba czegoś takiego oczekuję jako następny TCE, a nie wysilania oczu za ktorym listkiem 50km dalej teraz ta kropka się schowała.
Post zmieniany 2 razy. Ostatnio (16r Sier 8, 10:48) przez kaladann
Sobota, 13-go sierpnia 2016 roku, 09:03:14
https://www.youtube.com/watch?v=CNDhR6k9ork
Wtorek, 16-go sierpnia 2016 roku, 00:01:05
Insurgency jest pięknym klonem CQB, żałuję że nie kupiłem tego wcześniej bo jest dużo zabawyJakiś rok temu się też przymierzałem- poczytałem jednak komentarze na stimie bodajże - jest mnóstwo , mnóstwo negatywnych min dlatego że gra ponoć sprowadza się do kamperów z snipkami i jest praktycznie niegrywalna, oraz sporo było narzekań na społeczność która jest podobnie chamska co w CSGO. A ci którzy komentują na pozytyw są początkujący i stąd jako nowość nie widzą mankamentów.
Dlatego nie kupiłem a była nawet promocja.
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (16r Sier 16, 00:01) przez kaladann
Wtorek, 16-go sierpnia 2016 roku, 21:03:28
Piątek, 30-go września 2016 roku, 23:30:11
Piątek, 4-go maja 2018 roku, 13:21:19
Kolejna wersja testowa Ground BranchTa gra chyba już nigdy nie wyjdzie. Wciąż tylko coś poprawiają i "pracują".
https://youtu.be/zcB3sm23HHg
http://www.groundbranch.com/
ps. pogadałem z niejakim jonem na discordzie który jest devem i gra w wersji early access na stimie ma się pojawić za 12-14 miesięcy. Wciąż nad nią pracuja - przynajmniej to jest fakt.
Obecnie można przetestować ją w obecnym stadium kupując ją za 20 dolców.
http://www.groundbranch.com/store/
To na razie tyle.
Post zmieniany 3 razy. Ostatnio (18r Maj 4, 14:19) przez kaladann
Sobota, 5-go maja 2018 roku, 18:08:16
https://media.giphy.com/media/3osBLaTUj3DJFWlAVa/giphy.gif
Post zmieniany 2 razy. Ostatnio (18r Maj 6, 12:29) przez CiekMa