Niedziela, 18-go marca 2012 roku, 14:26:33
Niedziela, 18-go marca 2012 roku, 18:11:28
Żadna gra nie przebije odblokowanego CQB heheHEhHEHHEh
http://images.icanhascheezburger.com/compl(...)28149380299.jpg
Niedziela, 18-go marca 2012 roku, 22:17:29
Zostało coś wspomniane w tym projekcie o konsolach, więc dla mnie ten projekt jest porażką."Is this first person, third person or a mix?
First Person on PC, third person on PS3. 360 TBD, haven't gotten a lot of feedback yet on 360."
więc coś jakby dwie różne gry dla pecetowców i konsolowców
Poniedziałek, 19-go marca 2012 roku, 12:03:27
Inna sprawa, że zbieranie funduszy idzie im raczej powoli, więc mogą w ogóle nie ruszyć z miejsca.
PS:
To akurat będę wspierał: http://www.kickstarter.com/projects/inxile(...)land-2?ref=live :)
Sobota, 7-go kwietnia 2012 roku, 14:00:14
tak jak napisałem w komentach, wydaję mi się że takedown bliżej do rs niż cs. choć podejście do pisania mają ok to jednak są zachłanni na kasę. wide konsolizm... hmm. kickstarter to nie akcjonariat i możliwość osiągania profitów z popularności gry (jedynie ustalone profi za pomoc)
lol.. gdyby ten głąb colo miał odrobinę wyobraźni, tudzież wspomógł się kilkoma fanami (z tego forum a nie tamtego ;D)
żył by jak pączek w maśle! ;p
Wtorek, 10-go kwietnia 2012 roku, 20:59:48
http://g4g.pl/pl/zbiorka-pieniedzy-na-takedown-powiodla-sie
Środa, 11-go kwietnia 2012 roku, 17:16:50
kaes ma jedną niepowtarzalną zaletę, omija łukiem na slajdzie wszystkich nienażartych nigdy do końca grubasów od wykładania gotówki i ich piesków hauhau z pr'u, badania rynku. co sie klika, co jest trendy, gdzie jest uwielbienie gimbazy... to całkiem zmiana wagi w wydawnictwie interaktywnym, choć ofc nie tylko. zbierasz na swój pomysł. pominięcie całej wielkiej masy pasożytów które do koncepcji wnoszą tylko wysysanie dziengów.
studio staje się mocno niezależne, żaden półjełopek w 'czerwonych szelkach' nie liczy słupków podpierając się na badaniach rynku i próbie społecznościowej tysiąca debili. :)))
kickstarter pewnie kiedyś straci wagę jaką teraz dysponuje, zebranie wszystkiego co jest wieksze niż 200k sprawia wrażenie. a już powyżej 1kk zakrawa na abstrakcję :). no cóż, net to taka większa wieś.
zapytam wprost, czy uważacie że ktoś by się znalazł żeby nam przepisać mechanikę tce kropka w kropkę na wolny otwarty silniki źródła? powiedzmy za 10k$ :P (z wyłączeniem corolola w statucie zamawiających):)
Środa, 11-go kwietnia 2012 roku, 23:56:26
To be eligible to start a Kickstarter project, you need to satisfy the requirements of Amazon Payments:Czyli wystarczy mieć "słupa" w USA ;) A tak na poważnie powiem wam, że nawet mi to przeszło przez myśl (tj. coś a'la TC:E). Wydaje mi się, że jest to do zrobienia - znaleźć modderów/programistów zainteresowanych projektem, zapytać ile by za to chcieli i ile czasu by im to zajęło i można spróbować, kłopot może być tylko ze znalezieniem chętnych (nie można przecież wziąć byle kogo z ulicy).
Be a permanent US resident and at least 18 years of age with a Social Security Number (or EIN), a US bank account, US address, US state-issued ID (driver’s license), and major US credit or debit card.
Ogólnie KS to bardzo fajna rzecz, utopiłem już ~50$... i chyba utopię kolejne 20-30$ jak wszystko dobrze pójdzie ;) Projekty można podzielić generalnie na dwie grupy:
- mamy pomysł, projekt a nawet prototyp ale musimy zamówić u producenta/wyprodukować minimum X sztuk, więc potrzebujemy jakieś wstępne zamówienia, żeby ruszyć z miejsca [takich jest chyba najwięcej, w szczególności nie związanych z "wyrobami cyfrowymi"]
- mamy pomysł, może trochę już zrobione ale do dokończenia/realizacji pomysłu brakuje nam funduszy [tu trafiają chyba głównie gry, wiadomo, studia z reguły są "biedne", to "wydawca" zwykle "zamawia" grę i zapewnia fundusze]
Piątek, 13-go kwietnia 2012 roku, 19:13:10
NIs ma poobne do mojego podejscie do ks, mało tego, topi w to kase....
właśnie topi :))). dlaczego... bo tak se wymyślił. w tym tkwi siła kickstartera.
jeśli my wymyślimy gre za kasę i o kasę na free silniku i bedzie miał kto to zrobić to valve pójdzie z torbami :)))\
przyglądam cię csgo, ło kooorwa... oni dalek krzyrzyk :D w dwydziestm pierwczym wieku :D
możecie mi nasrać na głowe ale uważam że projekt społecznościowy na ks miał by szanse. tyle ze musiał by mieć rence i nohi.
jak by na twardo wypisać co chcemy....
------ Dodano: 14.04.2012, 16:17:24 ------
odświeżacie, czytacie, i nic nie piszecie.... :)))
nikogo nie poniesie fantazja? :P wiadomo że "projekt" jest z dupy i szanse na realizacje nikłe, ale przymknąwszy oko lewe można by się pośmiać i powymyślać. może jakiś ala'coro to przeczyta i przedłuży agonię tce :)
Kala, Soma, China, do kwy nend ;p
mechanika wiadomo, wychylanie za winkiel, friaim, wspinaczka... itp itd
fun: = kasa :P
zo to dokładnie taka sama rozgrywka jak free. paypal w ruch, stawiamy na gre 1$/E/pln. to sie chyba by musiało wiązać z kontem w grze, choć wolał bym żeby było niezależne od niego. kwestia mechaniki programsowej.
wchodząc na serw 'zo' przed rozgrywką określasz czy kładziesz kasę czy grasz na statystyki. :D
czujecie baze? :))) badanie rynku i pozoranctwo było by jak w pokerze :P
rozliczenie proste, wszyscy wygrywający coś dostają. najwiecej pierwszy, najmniej ostatni ale każdy. nie stawiający gotówki mają tylko wynik, co by było gdyby.
no co? popuścić dalej fantazje? :D
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (12r Kwie 13, 19:23) przez smyq
Sobota, 14-go kwietnia 2012 roku, 18:31:26
Wtorek, 17-go kwietnia 2012 roku, 15:04:23
http://www.youtube.com/watch?v=XjyIyBGljdY(...)_embedded#at=12
http://groundbranch.com/