TrueCombat: Elite Polska

Społeczność TrueCombat: Close Quarters Battle, TrueCombat: Elite i Q3 True Combat

DziałyDziały

  • Serwis
    • Strona główna
    • Newsy
    • Użytkownicy
    • Ankiety
    • Przeglądarka serwerów
    • TrueCombat.pl
    • Ekipa
    • Reklama
    • Regulamin
    • Mapa
    • Kontakt
  • Close Quarters Battle
    • O grze
    • Uzbrojenie
    • Perki
    • Download
    • Historia
    • Media
  • TrueCombat: Elite
    • O grze
    • Instalacja
    • Tryby gry
    • Uzbrojenie
    • HUD i interfejs
    • Download
    • Mapy
    • FAQ: Pytania i problemy
    • Historia
    • Archiwum
  • Q3 True Combat
    • O grze
    • Historia
    • Media
    • Download
  • Forum dyskusyjne
    • Fora
    • Tematy
    • Wyszukiwarka
    • Statystyki

ZablokujOdblokuj

Logowanie
  • Nie mam jeszcze konta
  • Nie pamiętam mojego hasła
  • ↑ Do góry

Jesteś tutajJesteś tutaj

TrueCombat.pl » Q3 True Combat / Historia gry

Historia powstania True Combat

Od Terminatora do realistycznej strzelanki

Q3: Terminator

Historia zespołu Team Terminator zaczyna się gdzieś w 2000 roku wraz z realistycznym modem do Quake 3 Arena pod nazwą TrueCombat. Ten projekt, to dzieło geniuszu dwóch niemieckich twórców: Tiera i Coronera.

Miniaturka

Q3:Terminator

Początkowo ich projekt na silniku Quake 3 nie był realistyczny. To było coś jak Terminator, nosiło więc nazwę Q3:Terminator. Podczas prac zdecydowano jednak zmienić plany i stworzyć realistyczny mod. Przy użyciu tego co się dało z pierwszego eksperymentu narodziła się modyfikacja pod nazwą TrueCombat. Pomimo zaniechania prac nad Q3:Terminator, nazwa zespołu “Team Terminator” pozostała.

True Combat

Pierwsza publiczna wersja TrueCombat (Beta 0) została wydana 26. września 2000 roku. Kolejne wersje numerowane były według kalibrów broni (np. 0.2, 0.45, 1.0). Beta 0 zawierała dwie mapy: Urban Assault (początkowo stworzona do gry Kingpin) oraz Harbour (zrobiona w ciągu jednego dnia). Ponadto znaleźć było też sporo rodzajów broni, standardowe dźwięki z Quake3 i modele graczy (ze zmnienioną głową). Było to kolejno poprawiane w nowych wersjach.

Miniaturka

TC 0.27c

Miniaturka

TC 0.40d

Miniaturka

TC 0.4510b

Miniaturka

TC 1.x

Wraz ze wzrostem zainteresowania i popularności gry TT się rozrastał i wydawano szybko kolejne buildy aż do wersji 0.45 b12 w grudniu 2001 roku. Wersja 0.45 była dużym krokiem naprzód: nowe modele broni, graczy, nowe dźwięki i mapy. Od tej wersji również celowanie przy użyciu Iron Sights (bez celownika na ekranie) stało się obowiązkowe.

Problemy życiowe i ze sfery prywatnej zmusiły obu głównych autorów: Tiera i Coronera do odejścia z zespołu. By utrzymać grę przy życiu, została ona powierzona Acridowi, który dotychczas w TT zajmował się kodowaniem misji i celów w mapach i miał duże doświadczenie w tej “branży” (jako główny developer Weapons Factory Arena).

W czerwcu 2003 roku wydana została wersja 1.0 gry. Wprowadzała wiele zmian w rodzajach misji, mapach i ulepszenie grafiki. TrueCombat kwitnął przez następnych kilka miesięcy wraz z kolejnymi patchami i map-packami. Jednak pęd jaki nabrały prace nad grą szybko został zatrzymany. Acrid przestał się udzielać i zaniechał kontaktów ze społecznością. Pojawił się około rok później by oznajmić, że stracił wszystkie pliki źródłowe gry, gdy padł mu dysk twardy. Powiedział również, że nie zrobił żadnych kopii zapasowych.

Był to niejako wyrok śmierci dla gry, pomimo że regularnie wychodziły nowe mapy i aktualizacje tworzone przez społeczność.

icon Ostatnio na forum
  • TrueCombat powraca do świata żywych?
  • Jeśli nie TCE to co innego?
  • Żyjecie? :)
  • co to jest za czit ?
  • Sparing dla wszystkich chętnych
  • MASSA i troszku o PirateBay'u
  • Pytanie chyba retoryczne
  • etl cqb... czekamy
  • 10 lat TrueCombat.pl - lista obecności
  • bfbc2

Zobacz wszystkie tematy »

icon RSS Newsy z TrueCombat.net

icon Reklama

icon Statystyki

Od 1/03/2006:

  • Użytkowników: 2242
  • Newsów: 233
  • Postów: 12702
  • Tematów: 1052

Online:

  • Gości: 8
  • Zalogowani: 0
  • nikt

icon Kanały informacyjne

Wszystkie newsy

  • Kanał RSS
  • Kanał ATOM

Społeczność

Kanał IRC
#truecombat.pl
QuakeNet
TrueCombat.pl

Partnerzy

  • TrueCombatElite.com
  • TrueCombat: Elite France
  • TrueCombat: Elite Czech and Slovakia
Logo

Copyright © 2006-2017 TrueCombat.pl & eXtreme. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powered by AI System | Design by DJ Czeslaf & eXtreme

Redakcja nie odpowiada za treści publikowane przez użytkowników.

  • Mapa serwisu
  • Regulamin serwisu
  • Informacja o cookies
  • Ochrona prywatności
  • O serwisie
  • Reklama
  • Ekipa
  • Kontakt

Strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) zgodnie z Polityką ciasteczek. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. Rozumiem!