Wydawałoby się, że nic nowego już w temacie TrueCombat nie usłyszymy, a szczególnie nie od Coronera. A jednak. Na swoim blogu zamieścił niedawno dwie nowe wiadomości.
W pierwszej stwierdza, że porównał CQB do obecnych gier i wyszło, że gameplay jest trochę ospały więc usunął ograniczenie prędkości obrotu i pogmerał w kilku innych miejscach. Ponadto ogłosił, że szuka osoby, która byłaby w stanie zmodować silnik ET i dodać do niego kilka prostych graficznych bajerów - dostępne silniki bazujące na ET są według Coronera przekombinowane i tyle ficzerów mu niepotrzebne.
Drugi wpis informuje o pracach nad modem do CoD4 w “uniwersum” TrueCombat. Twierdzi, że ukończył podział na klasy w przypadku broni podstawowej i tak mamy:
Klasy (w zależności od zespołu)
- MP5/MiniUzi (perk broni: tłumik)
- KRISS Vector/AkS74U (perk broni: celownik “Red dot”)
- M4 Commando/FAMAS F1 (perk broni: celownik holograficzny/”Red dot”)
- 6.8SPC Rifle/AK-47 (perk broni: celownik ACOG 4x)
- M1014/SPAS-12 (perk broni: amunicja sabotowa)
- M21/L96 (perk broni: amunicja dalekiego zasięgu ze ściętym czubem)
Na końcu wpisu pyta czy byłby ktoś chętny na zamknięte testy rozgrywki, które miałyby zdecydować, czy gra będzie zmierzać w kierunku stylu dawnego TrueCombat 045, którego mechanika pasuje do CoD4.
A wy bylibyście chętni zagrać w nową grę Coronera?