No cóż, jednak nie udało mi się ukończyć pierwszej wersji CQB na poświąteczne LAN-party. Ale tak czy inaczej, bawiliśmy się dobrze przy CoD4, CoD5 Zombie i UT3.
Udało mi się ukończyć system umiejętności, zabrakło mi jednak czasu na dokończenie mapy. Tak więc prawdę mówiąc została tylko ona oraz spakowanie wszystkiego razem. Spróbuję małymi kroczkami uzupełnić wszystkie braki i jak najszybciej to skończyć. Z pakowaniem natomiast skłonię się ku wersji niezależnej od paczek TCE. Oznacza to trochę więcej roboty ale zmniejszy to bałagan. Dorzucę też źródła mapy i wszystko potrzebne do zbudowania mapy (w tym zmodyfikowany q3map2) włączając w to modele i skrypt kompilacji.
Po LAN-party trochę zboczyłem z tematu i pobawiłem się grafiką CQB w stylu cel-shadingu (jak w kreskówkach) i osiągnąłem fantastyczne efekty. Przestarzała kanciastość modeli graczy i animacje, tak jak i brakujące pixel shadery trochę domagają się ulepszeń do tego kreskówkowego stylu (w porównaniu do nowoczesnych silników) i sprawiają, że całość wygląda, jakby to wszystko było zamierzone.1 Wrzucę to chyba jako minimod (oszczędźcie sobie marudzenia i zachwytów), zaś obecnie zostajemy przy ulepszonym efekcie HDR i możliwością post-processingu odcieniem koloru, co może być użyte do zmiany stylu i atmosfery panującej na mapie (tak jak w innych grach).
Coroner
Coroner mnie zabije tymi swoimi postami… :p - dop. eXtreme
-
The aged edgy player models and anims as well as the missing pixel shaders somehow cry out for toonish visuals when compared to up-to-date engines and make the whole combo really look like it was exactly meant to be like this. ↩