Co tam panie w CQB słychać? Ano Coroner znowu naskrobał trochę na “blogu” o postępach prac. Tym razem tematyką jego postów są rzeczy powiązane z bronią oraz… hitboxy (a dokładniej ich brak, ale o tym za chwilę).
Co do broni, to zmieniła (konkretniej to zwiększyła) się ilość dodatków do broni podstawowej - do dwóch. Czyli będzie można mieć równocześnie i kolimator, i tłumik. Cor patrząc też po innych grach wpadł na pomysł jeszcze innych dodatków, jak zwiększenie długości lufy czy dodatkowe magazynki.
Wielkimi krokami zbliża się też wersja testowa, acz nie wszystkie modele broni są jeszcze gotowe, tak więc Coroner zdecydował się wydawać je w 3 kolejnych etapach.
Ilość gwiazdek oznacza numer etapu, w którym dana broń zostanie wprowadzona.
Specops / Terroryści
MP9* / MiniUzi*
UMP45* / MP5/40*
MP5K*** oba zespoły
M4Commando(Vltor)* / SG552*
SCAR6.8 or REC7** / AK47**
AKS74U*** później SG552 będzie dla obu zespołów a AKS tylko dla terro
Mk11* / M76*
M1014** / SPAS12**
TRG42*** oba zespoły
Beretta93R*
Glock20*
Mossberg590c*
1911**
SawedOff**
DesertEagle**
Coroner skrobie też jakąś fabułę do CQB, ale kogo ona obchodzi. ;)
A co do hitboxów, to należy się z nimi pożegnać. Coroner podpylił kod “real head” z ETPro i włączył go do kodu CQB. Na jego podstawie opracował własny system szkieletowego wykrywania trafień. Obecnie postać tworzy 16 kości (jak np. przedramię, ramię itd.), które są walcami zakończonymi półkulami, co mniej więcej oddaje kształt modelu. Dodatkowo, te kości dokładnie odwzorowują położenie części ciała, niezależnie od tego jaka odgrywana jest animacja, czy jesteśmy pochyleni czy przekręceni/skręceni.
To wszystko na dziś.
W myśl zasady, że jeden obraz wart jest 1000 słów, to jeden filmik musi być wart 1000 obrazów. Nie jest zbyt dobrej jakości, gdyż nagrywany był… kamerą. ;) Ale trzeba przyznać, że prezentuje się to całkiem ciekawie: znacznie ulepszony freeaim, możliwość freelook, UMP z Aimpointem i jakaś mapka utrzymana w klimatach Northportu.
źródło: youtube