Wielkimi krokami zbliżamy się do ostatecznego rozstrzygnięcia. Dwa weekendowe mecze wyłonią finałową dwójkę. W szranki staną ze sobą reprezentacje Finlandii i Japonii oraz Chorwacji+Turcji i Polski! Polacy ponownie grają z , z którymi zmierzyli się w drugim tygodniu fazy grupowej i które wygrali 16:4, nastroje więc są pozytywne.
Mecze zostaną rozegrane na mapach Stadtrand i Vorort, a w przypadku remisu dogrywka odbędzie się na Delcie. Oba mecze będą transmitowane poprzez ETTV, więc każdy chętny, który załapie się na wolne miejsca na serwerze będzie mógł spotkania obejrzeć. Adresy IP serwerów zostaną wkrótce podane i wyszczególnione w poniższych tabelkach.
Kapitan TP - Najman
Co do nadchodzącego meczu, to jestem dobrej myśli. Gramy na dobrze nam znanych mapach: stadtrand i vorort. Przeciwnik też jest nam dobrze znany, graliśmy już wcześniej, jednek po [ich] wygranej z Francja podejdziemy do meczu poważniej, niż by się to mogło wydawać. Nie zlekceważymy przeciwnika, będziemy walczyć o każdy punkt.
Japonia
Finlandia
Chorwacja Turcja
- NoiR
- Pa$a
- RiFF
- SnaKe$3K
- Vic_Fontaine
Polska
- DarioS
- Fish3r
- Najman
- Ragga
- Sapeon
Czas na ostateczne rozstrzygnięcie! Już w tym tygodniu zakończą się boje w Pucharze Narodów i dowiemy się, która nacja zostanie Mistrzem Świata, a której przypadnie niechlubne miejsce czwarte. W finałowym meczu ponownie dojdzie do spotkania Finlandii z Reprezentacją Polski. W fazie grupowej nasz zespół przegrali 8:12 - czy tym razem szala przechyli się na korzyść Polski? Natomiast o 3. miejsce walczyć będą przegrani z półfinałów - Japonia oraz Chorwacja+Turcja.
Mecze rozegrane zostaną na oficjalnych mapach: Northport i Railhouse, a w przypadku remisu dogrywka na Village. Oba mecze transmitowane będą na serwerach ETTV, których adresy zostaną podane przed meczami.
Kapitan TP - Najman
Finałowy mecz i zarazem najcięższy. Każdy czynnik jest ważny, chociaż póki co szczęćcie nam sprzyja. Przeciwnik: Finlandia zamiast Japoni. Mapy znane, standardowe zamiast customowych. No i na koniec: gramy u siebie (HOME). Myślę, że po raz kolejny zmobilizuje nas fakt, że ludzie w Prediction League typowali na przeciwników.
Finał
15 : 5
- Data: 16.12.2007
- Godzina: 20:30
- Northport - 8 : 2
- Railhouse - 7 : 3
- MVP: Fish3r
- Screenshoty
- Dema
- Statystyki
Polska
- DarioS
- Fish3r
- Najman
- Ragga
- Sapeon
Finlandia
- Aqua
- Bully
- FlixX
- Puska
- Reva
Mały finał
11 : 9
- Data: 16.12.2007
- Godzina: 14:00
- Northport - 3 : 7
- Railhouse - 8 : 2
- MVP: Jack
- Screenshoty
- Dema
- Statystyki
Japonia
- aska / Cooldog
- sudako
- UI
- ViCTiM
- YeLLow PeoPLe / Jack
Chorwacja Turcja
- NoiR
- Pa$a
- RiFF
- SnaKe$3K
- Vic_Fontaine
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia w imieniu swoim i… tylko swoim ;-) składam wszystkim użytkownikom i odwiedzającym TrueCombat.pl najserdeczniejsze życzenia pogodnych, radosnych i spokojnych Świąt w gronie najbliższych osób. Życzę sobie i Wam, byśmy w styczniu zagrywali się w najnowszą wersję TC:E i dotrwali wspólnie do następnego roku! ..Najlepszego!
Jak już wszyscy (od 2. tygodni) wiedzą Reperezentacja Polski została oficjalnym mistrzem świata w grze TrueCombat: Elite! Gratulujemy zwycięstwa!
- Najman
- Nissarin
- Ariel
- Chin@
- Darios
- Elliot
- Fish3r
- Ragga
- Sapeon
- Wilvayf
Zwycięzcy Pucharu Narodów 2007:
- miejsce: Polska
- miejsce: Finlandia
- miejsce: Japonia
Komentarz głównego admina - Diany
Diana: Gdy przyszłość TC:E rysowała się w ciemnych barwach, powołaliśmy Puchar Narodów. Został on zorganizowany, by ponownie zjednoczyć społeczność i zainteresować ją czymś przed wydaniem wersji 0.50.
Nie byliśmy pewni, czy spodoba się to graczom, nawet czy ktokolwiek weźmie udział w tego typu turnieju. By dodać więcej niepewności, ja (główny admin) byłam z dala od społeczności i po prostu nie miałam zielonego pojęcia kim jest 99% graczy. :) Na szczęście mój stary znajomy z czasów Q3TC, Hobocop, pomógł mi w zorganizowaniu turnieju i wybraniu adminów oraz kapitanów.
Mięliśmy już pewne doświadczenie z czasów turniejów w Q3 TrueCombat. Tworzyliśmy oficjalne ligi przez blisko 3 lata i liczyliśmy, że nasz system sprawdzi się również w TC:E. Trzeba było tylko zmienić kilka zasad respawnu w CTF, hehe. ;)
Ze świetnym zespołem adminów i kapitanów ogłośliśmy Puchar społeczności. Byliśmy zaskoczeni i zadowoleni widząc pozytywną reakcję graczy na to wydarzenie. Wiele nieaktywnych klanów i graczy powróciło do TC:E, Puchar pomógł również zjednoczyć kilka narodowości. Zawiązało się wiele nowych przyjaźni (i inne takie ckliwe historyjki). ;)
Finałowy mecz przyciągnął ponad 150 widzów na serwery ETTV. Nie jestem pewna, jaka była dokładna liczba wszystkich widzów, ale ‘150’ to było najwięcej, co zauważyłam. Dlaczego ponad 150 ludzi spędziło swój weekendowy wieczór oglądając grę komputerową? Z powodu bardzo przewidywalnego meczu pomiędzy mocarnymi nacjami Polski i Finlandii! Wielu stawiało Polaków na przegranej pozycji, ponieważ przegrali oni z Finami kilka tygodni wcześniej. Ale na przekór wszystkim, rozjechali oni Finlandię i wygrali 15 : 5!
Pomimo, że nasz pierwszy oficjalny puchar był daleki od ideału, wszystko odbyło się sprawniej, niż przewidywaliśmy. Wielu ludzi pytało nas wcześniej, czy moglibyśmy zorganizować NC08, czy nawet turniej klanowy. Ale moja odpowiedź zawsze była ta sama: “mmmm, najpierw zobaczymy jak pójdzie NC07.” Cóż, miło mi powiedzieć, że byłam pod wrażeniem, jak udał się NC07 i mam nadzieję, że uda się zorganizować oficjalny turniej klanowy po wydaniu wersji 0.50.
A kiedy wyjdzie 0.50? Zacytuję nazwę mojego ulubionego bota IRC-owego: “WhenItsDone”. :P Tylko żartowałam! Wkrótce! :)
eXtreme: Idea Pucharu Narodów 2007 zrodziła się jeszcze podczas wakacji. Wtedy to ustalone zostały zasady całego turnieju, wybrani admini, narodowości i kapitanowie zespołów oraz przygotowana cała infrastruktura. Pucharu narodów w historii TC:E jeszcze nie było, w ubiegłym roku miało być coś organizowane, ale - jak wszyscy wiemy - nic z tego nie wyszło. Ponadto jednym z założeń, było ponowne przyciągnięcie zainteresowania graczy grą, by po Pucharze można było wydać nową wersję (0.50). Jak wszyscy wiemy - ta wersja jeszcze się nie ukazała, choć z drugiej strony oficjalnie NC jeszcze się nie zakończył. Wszak pozostał jeszcze mecz z TT. Co do NC07, to uważam, że wszystko wyszło bardzo dobrze. Czy założenie zostało spełnione? Myślę że tak, przez te kilka miesięcy był “ruch”, ale pozostaje zawód, że wciąż brak jakiejkolwiek oficjalnej informacji o nowej wersji. Podobno miała być już “składana do kupy”, ale nadal nic nie wiadomo. A zwycięstwo Polaków.. co tu dużo mówić. Jeszcze raz gratulacje i brawo za dokopanie “Fińczykom”. ;)
Wszyscy czekamy jeszcze na specjalny mecz - Reprezentacja Polski kontra TeamTerminator - twórcy gry. Żadna konkretna data nie została jeszcze ustalona, choć pierwotnie zakładano, że odbędzie się on w okresie świątecznym. Dowiedziałem się jednak, że miałby się on odbyć w najbliższy weekend, gdyż wtedy cała piątka TT miała by być “dostępna”.
Na koniec jeszcze należało by wspomnieć, że DarioS w Predicition League zajął pierwsze miejsce dzięki swojemu szóstemu zmysłowi. Również gratulujemy i życzymy sukcesów w jakichś prawdziwych typowaniach. ;)
Rok 2007 dla TrueCombat: Elite można podsumować w trzech słowach jako Rok Niespełnionych Obietnic lub jako Jedno Wielkie Oczekiwanie (a może Wy macie jakiś pomysł na nazwę dla minionego roku?). Dlaczego tak? Cóż… odpowiedź jest prosta - przez cały rok TeamTerminator karmił nas informacjami o najnowszej aktualizacji TrueCombat: Elite, która to wyjść miała już tuż-tuż na dniach, a dzisiaj mamy 30. grudnia i poza kolejnymi when its done i soon! nie wiemy nic. Ale przejdźmy do skrótowego opisu całego roku.
Czytaj w dalszej części newsa »
eXtreme: Tak więc był to rok oczekiwania - dodam - niespełnionego oczekiwania. TeamTerminator obiecywał strategię “małych kroków” w wydawaniu nowych wersji, jak się jednak dowiedzięliśmy z wywiadu z LoKiem - spełzło to na niczym. Zastanawiam się, ile z tego co widzięliśmy przez cały rok: te skiny, modele, mapy, nowości - ile z tego ostateczne zobaczymy w wersji 0.50. I najważniejsze - kiedy ją zobaczymy. Według najświeższych informacji - wkrótce. Ale my - starzy wyjadacze - wiemy ile dla TT to jest “wkrótce”, bo słowo to słyszęliśmy dobyrch kilka miesięcy temu. Oby jednak moje ponure przewidywania się nie sprawdziły. Ale o tym przekonamy się w ciągu najbliższych tygodni…
Skoro już podsumowujemy, przejdźmy może do różnych małych i dużych liczb związanych z serwisem TrueCombat.pl. Od poprzedniego podsumowania przybyło nam całe mnóstwo nowych odsłon i odwiedzin. Tych pierwszych łącznie jest ponad 216 000, tych drugich - no właśnie przed dwoma godzinami wybiło 700 000. “Szczęściarzem”, który trafił tę liczbę okazał się użytkownik nickiem Zgred! Serwis posiada blisko 620 użytkowników którzy na boardzie napisali około 5 500 postów w ~375 tematach. Ten news jest 117 z kolei.
Ale to jeszcze nie koniec. Od kilku dni pracuję nad odświeżeniem TrueCombat.pl. Przede mną jeszcze sporo pracy związanej z przenoszeniem szablonów na nową szatę graficzną (no, nie całkiem nową, ale będzie więcej miejsca, a tonacja kolorystyczna została znacznie przyciemniona i “odjaskrawiona” i przytłumiona). Zmianom ulegnie też organizacja newsów i treści na stronie, które to teraz praktycznie w całości będą dostępne podczas przeglądania listy (z tego powodu [+ zmiana parsera tekstowego] zmuszony byłem do ręcznego przepisania wszystkich dotychczasowych 115 newsów…) i dodatkowo opatrzone sławetnymi “logami” (na modłę serwisów w stylu owned.pl) na ile moje umiejętności graficzne mi pozwolą. ;) Sporo rzeczy powinno zostać poprawionych i usprawionych, później przyjdzie czas na inne nowości. Staram się z tym uwinąć tak szybko, jak tylko się da, by było wygodniej i mnie, ale w szczególności - Wam.
A że to końcówka roku, życzę wszystkim jutro szampańskiej zabawy sylwestrowej, a w nowym roku szczęścia, sukcesów na arenie e-sportowej, niskich pingów i… nowej wersji TC:E!