Mogłoby się wydawać, że po wydaniu wersji 0.49 i patcha B devteam spoczął na laurach i projekt przystopował. Jak już jednak wiemy, Liquid modeluje i skinuje, natomiast Coroner uspokaja, że prace idą naprzód, mapa Bruce’a jest na ukończeniu, a Tier zamknął Release Candidate 1 wydania 0.491 na Maca. Mogłoby to oznaczać, że za niedługo dostaniemy wersję finalną 0.491 w swoje ręce. Mogłoby, ale wcale to nie jest pewne. ;-)
Poza tym Coroner na blogu przedstawił całkiem interesujący screenshot:
Bez entuzjazmowania się jednak, gdyż jest to tylko pewnego rodzaju test możliwości silnika Xreal i EvolutionQ3, które to Coroner znalazł przy okazji poszukiwania informacji o silnikach opartych na Quake 3 Engine. Wymienione wcześniej silniki umożliwiają użycie kilku nowoczesnych efektów graficznych z użyciem pixel i vertex shaderów, czego efekty można zobaczyć na powyższym screenie. Przedstawia on przeportowaną do tego nowego silnika mapę Harbour z wersji na W:ET, która kiedyś (ponoć) dostępna była w TCQ3. Dla porównania - tak prezentuje się owa mapa w TC:E w screenie sprzed kilku miesięcy. Ot taka ciekawostka. ;-)
źródło: Developer Blogs