Jak się okazuje, prace nad MW: TrueCombat nadal trwają. Coroner twierdzi, że gra jest praktycznie gotowa do alpha-testów. Twórca dogadał się także na oficjalnym forum co zrobić w kwestii map do moda i podjęto decyzję, że nie będzie dostępna żadna oryginalna mapa z CoD4.
Gdzie więc można będzie zagrać? Coroner pracuje nad przeportowaniem mapy “Favela” z MW2 oraz przeskalowaniem mapy “Backlot” (poprzedni news) z CoD4. Natomiast maperzy nickami Kil oraz Ross odtwarzają znaną wszystkim “Deltę” z TC:E, a Damien mapę “Snow”. Stealth zajmuje swój czas na pracy nad nową deszczową mapą “Lumberyard” zaś Dimstar rozpoczął prace nad portem mapy “Village”. Taki dobór map zapewni różnorodność otoczenia i pór roku map dostępnych w grze.
Co nas jeszcze czeka? Praca nad “surowymi” wersjami tych map dostosowanymi do trybów Bodycount, Demolition i CTF.
Poniżej zaś kilka screenów:
Mapa - Railhouse 048.
3 Flagi na mapie.
Zajmujesz jedną z flag to zmienia się miejsce respawnu i miejsce respawnu przeciwnika czyli automatycznie spawnkilerzy nie są juz problemem i w rozgrywce jest jakis cel a nie tylko bieganie po mapie i rambo style.Jakby ktoś chciał to podrzuce tę mape.
To by moglo byc fajne w tym modzie ale Coro na pewno nie wpadnie na takie coś bo to juz za duzo.
Coroner podpadł bo mapę która robi już istnieje. On tylko ja "skaluje" http://www.moddb.com/games/call-of-duty-4-(...)vela-cod4-final
Ukryto 9 starszych komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze