No cóż, jednak nie udało mi się ukończyć pierwszej wersji CQB na poświąteczne LAN-party. Ale tak czy inaczej, bawiliśmy się dobrze przy CoD4, CoD5 Zombie i UT3.
Udało mi się ukończyć system umiejętności, zabrakło mi jednak czasu na dokończenie mapy. Tak więc prawdę mówiąc została tylko ona oraz spakowanie wszystkiego razem. Spróbuję małymi kroczkami uzupełnić wszystkie braki i jak najszybciej to skończyć. Z pakowaniem natomiast skłonię się ku wersji niezależnej od paczek TCE. Oznacza to trochę więcej roboty ale zmniejszy to bałagan. Dorzucę też źródła mapy i wszystko potrzebne do zbudowania mapy (w tym zmodyfikowany q3map2) włączając w to modele i skrypt kompilacji.
Po LAN-party trochę zboczyłem z tematu i pobawiłem się grafiką CQB w stylu cel-shadingu (jak w kreskówkach) i osiągnąłem fantastyczne efekty. Przestarzała kanciastość modeli graczy i animacje, tak jak i brakujące pixel shadery trochę domagają się ulepszeń do tego kreskówkowego stylu (w porównaniu do nowoczesnych silników) i sprawiają, że całość wygląda, jakby to wszystko było zamierzone.1 Wrzucę to chyba jako minimod (oszczędźcie sobie marudzenia i zachwytów), zaś obecnie zostajemy przy ulepszonym efekcie HDR i możliwością post-processingu odcieniem koloru, co może być użyte do zmiany stylu i atmosfery panującej na mapie (tak jak w innych grach).
Coroner
Coroner mnie zabije tymi swoimi postami… :p - dop. eXtreme
-
The aged edgy player models and anims as well as the missing pixel shaders somehow cry out for toonish visuals when compared to up-to-date engines and make the whole combo really look like it was exactly meant to be like this. ↩
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (11r Sty 16, 21:52) przez csMKJP
http://www.youtube.com/watch?v=HnKlTbDUH74(...)mp;feature=fvwp
> Odpowiedź na post (11r Marz 5, 23:43) dodany przez Bobi
musiał się wystraszyć że zrobisz lepszą strzelankę ;)))Bobi napisał w poście (11r Marz 5, 23:43:34):
to może sami stwórzcie jakiegoś shootera ( ja bym zrobił lepszego niż Black Ops tylko narazie nie mam czasu - strasznie zalatany jestem :P)
http://www.youtube.com/watch?v=HnKlTbDUH74(...)mp;feature=fvwp
Wrapping up.
At least I am at it right now. Looking back to when I started this thread, I though it would be a good time to finally freeze development for a while.
I mainly did some mapping during the last weeks. I am not really finished, nor fully satisfied with the result, but from now on I will only add some details and whatever is required for an alpha release. As a highlight I wrote a custom tool to blend and stitch sky renderings from the free version of Terragen 2 (kick ass) to gain very detailed and impressing 1024x1024 pixel skybox images after hours of rendering.
Last weekend I did the first packaging and ended up in about 300 Megs for the alpha. I am too lazy to further remove unreferenced content from the pak files, I guess 300 Megs are ok for a download. Of course, WET is required, too.
Codewise, I mainly wiped some remaining glitches and I have to do a new linux compile. I hope to make some steady progress during the next weekends.
Stay tuned.
Somator - 13.01.2011, 18:30:10
samego releasu jak nie było tak nie ma i prócz 2 widjo kręconych kapciem i kilku nowych modeli broni na skrinach zrobionych prawdopodobnie jeszcze na 49b nic nowego nie ma :)