Co tam panie w CQB słychać? Ano Coroner znowu naskrobał trochę na “blogu” o postępach prac. Tym razem tematyką jego postów są rzeczy powiązane z bronią oraz… hitboxy (a dokładniej ich brak, ale o tym za chwilę).
Co do broni, to zmieniła (konkretniej to zwiększyła) się ilość dodatków do broni podstawowej - do dwóch. Czyli będzie można mieć równocześnie i kolimator, i tłumik. Cor patrząc też po innych grach wpadł na pomysł jeszcze innych dodatków, jak zwiększenie długości lufy czy dodatkowe magazynki.
Wielkimi krokami zbliża się też wersja testowa, acz nie wszystkie modele broni są jeszcze gotowe, tak więc Coroner zdecydował się wydawać je w 3 kolejnych etapach.
Ilość gwiazdek oznacza numer etapu, w którym dana broń zostanie wprowadzona.
Specops / Terroryści
MP9* / MiniUzi*
UMP45* / MP5/40*
MP5K*** oba zespoły
M4Commando(Vltor)* / SG552*
SCAR6.8 or REC7** / AK47**
AKS74U*** później SG552 będzie dla obu zespołów a AKS tylko dla terro
Mk11* / M76*
M1014** / SPAS12**
TRG42*** oba zespoły
Beretta93R*
Glock20*
Mossberg590c*
1911**
SawedOff**
DesertEagle**
Coroner skrobie też jakąś fabułę do CQB, ale kogo ona obchodzi. ;)
A co do hitboxów, to należy się z nimi pożegnać. Coroner podpylił kod “real head” z ETPro i włączył go do kodu CQB. Na jego podstawie opracował własny system szkieletowego wykrywania trafień. Obecnie postać tworzy 16 kości (jak np. przedramię, ramię itd.), które są walcami zakończonymi półkulami, co mniej więcej oddaje kształt modelu. Dodatkowo, te kości dokładnie odwzorowują położenie części ciała, niezależnie od tego jaka odgrywana jest animacja, czy jesteśmy pochyleni czy przekręceni/skręceni.
To wszystko na dziś.
Poza tym jedna rzecz mi sie rzuciła w oczy - celowanie...dlaczego tak daleko jest to teraz ? To taki beznadziejny ten aim mi sie wydaje bez sensu.
Poza tym jedna rzecz mi sie rzuciła w oczy - celowanie...dlaczego tak daleko jest to teraz ? To taki beznadziejny ten aim mi sie wydaje bez sensu.przynajmniej wiecej widzisz i tyle Ci sam celownik nie zasłania co w tej wersji.. takie jest moje zdanie, zobaczymy jak sie bedzie grało o ile zobaczymy :P
Jak sie strzelało kiedyś w realu z kałacha czy innych broni to jednak człowiek się składał zawsze dość mocno do celowania inaczej nie dało rady - tak jest z każdą bronią - więc skąd taki z dupy pomysł jak jest teraz.
Ukryto 15 starszych komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze