Miesiąc minął od ostatnich prezentowanych tu wieści z ciężkich prac nad TCE: Close Quarters Battle. Postanowiłem pozbierać najważniejsze rzeczy w listę.
Odnawianie zdrowia zostało zmienione z medkitów na znaną wszystkim automatyczną regenerację.
Udostępniona zostanie specjalna wersja q3map2.
W loadoucie nie znalazło się miejsce na karabinu G3, ale podobną rolę pełni snajperka bez lunety. Ponadto broń można konfigurować skryptami, tak jak dawniej, więc droga wolna.
CQB będzie wydany jako samodzielny mod do ET, co oznacza, że TCE zostanie nienaruszone. Niewykluczone jednak, że ukaże się patch do TC:E zawierający kilka poprawek błędów przeniesionych z CQB.
Więcej staminy, ulepszone freeclimb i wychylanie oraz.. reduced ready aim spread, knifing ability, stealth i increased health recovery - jakkolwiek to rozumieć.
System cieni.
Pozycja broni bez celowania przeniesiona z biodra na ramię.
Naprawiony problem latającej lewej dłoni trzymającej broń.
Ostatnie trzy punkty najprościej zobrazują te trzy screenshoty:
Wszystkie tekstury na pewno nie zostaną zmienione, choć cholera wie, może i tak się stanie. Tak czy inaczej, tekstura to jakieś 60-70% ogólnego wizerunku, reszta to światło + shadery i inne tego typu rzeczy. A jak wiemy, pixel shaderów, bump mappingu i innych takich spodziewać się raczej nie ma co, więc CQB będzie prawdopodobnie pod tym względem dość podobne i trochę podrasowane. Jeśli nawet miałoby wyglądać jak TCE to chyba nie ma powodów do zmartwień, w końcu akurat na ten element nigdy nie narzekaliśmy, bo nie było na co, a i były znacznie bardziej rażące bugi, których CQB zawierać już nie powinno. Będzie dobrze King :-)
tzn realnie te akcje kończą sie szybciej niż widać je w 3 os.
Swoja drogą jestem ciekaw czy zmieni sie movement, który nadaje klimatu grze imo [ nigdzie indziej nie ma takich frogjumpów :D]
Ukryto 14 starszych komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze