Czwartek, 7-go kwietnia 2011 roku, 14:47:00
5) Pokazywanie na radarze miejsc z ktorych przeciwnik strzela jest spoko ale dla poczatkujacych jak mysle ;) , niedlugo na radarze dodadza gdzie slyszymy kroki, ladowanie, a w ostatecznosci skonczymy jak w grze XIII ( z "bum" kolo karabinu :O)Na szczęście ma być tryb hc z ograniczonym hud'em
Piątek, 8-go kwietnia 2011 roku, 12:21:56
Szkoda, że nie zostały poprawione dźwięki względem TCE. Coś się zmieniło, ale w porównaniu z AA to niebo a ziemia. Dźwięki otoczenia i poruszających się przeciwników nadal brzmią prymitywnie. Szkoda też, że ciągle jest możliwość bezgłośnego skradania się, ja bym to zlikwidował.
Poruszanie jest dla mnie ok, łatwo się przestawić i jest bardziej realistyczne. Ograniczona szybkość obracania się jest słuszna. Po skoku lecimy w kierunku skoku i nie można robić nienaturalnych piruetów. Pływanie przy celowaniu też mi się podoba. W tce też przecież tak było dla celowników optycznych.
Wybór perków jest ciekawy. Dla mnie mogłoby być ich więcej. Urozmaiciłoby to rozgrywkę. Pewnie to zostanie jeszcze dopracowane.
Jednym zdaniem - zapowiada się ciekawie.
Piątek, 8-go kwietnia 2011 roku, 12:38:55
spawny - wiadomo... chociaż sam pomysł, żeby się spawnować najdalej od przeciwnika jest dobry
radar - przydatny ale bez zaznaczania wystrzałów też by było nieźle
podpisy nad "swoimi" - to bym w ogóle usunął, głównie przeszkadzają, zwłaszcza jak wiszą nad trupem
poruszanie się - może ruszasz się wolniej ale sama dynamika nic na tym nie traci, chociaż wszystko i tak zależy od sposoby grania. Rozpędzanie się jest do bani; normalnie jak biegasz to przecież w ogóle się nie rozpędzasz. Zamiast tego fajny byłby efekt rozpędu tzn. ze sprintu nie możesz nagle się zatrzymać (chyba że na ścianie). Poza tym drażniące jest blokowanie się na takich pierdołach jak np. cegła. Wolałbym już żeby przez tą cegłę "przeniknął"
celowanie - "pływanie" celownika jak najbardziej w porządku. Dodałbym jeszcze taką opcję, że im mniej staminy tym większe "pływy".
broń - duży plus, teraz jak strzelby pracują jak należy wszystko jest ok.
perki są mi zupełnie obojętne.
Piątek, 8-go kwietnia 2011 roku, 13:50:38
> Odpowiedź na post (11r Kwie 8, 12:38) dodany przez Harpoon
Rozpędzanie się jest do bani; normalnie jak biegasz to przecież w ogóle się nie rozpędzasz. Zamiast tego fajny byłby efekt rozpędu tzn. ze sprintu nie możesz nagle się zatrzymać (chyba że na ścianie).To załóż na siebie kupę żelastwa i spróbuj pobiegać. Rozpędzenie się trochę wysiłku wtedy kosztuje.
Rzeczywiście zatrzymywanie się ze sprintu mogłoby być bardziej realistyczne, ale sporo by straciła dynamika wtedy. Fajnie byłoby gdyby zderzenie ze ścianą w pełnym biegu bolało ;)
Napisy nad graczami powinny być jako opcja do wyłączenia.
Piątek, 8-go kwietnia 2011 roku, 14:34:21
> Odpowiedź na post (11r Kwie 8, 13:50) dodany przez ten
Rzeczywiście zatrzymywanie się ze sprintu mogłoby być bardziej realistyczne, ale sporo by straciła dynamika wtedy. Fajnie byłoby gdyby zderzenie ze ścianą w pełnym biegu bolało ;)Czy ja wiem czy aż tak dużo? Po prostu puszczałbyś "W" sekundę (lub dwie) szybciej i tyle. Byle tylko to zatrzymywanie się nie trwało zbyt długo. Można by nawet przyspieszyć zwalnianie na Shift+S, bez możliwości celowania w tym czasie.
Piątek, 8-go kwietnia 2011 roku, 17:56:43