Dzisiaj jest Poniedziałek, 13-go maja 2024 roku, 10:06:55
Piątek, 3-go grudnia 2010 roku, 22:50:55
Szpaku12
- Posty: 4
Otóż umiem i jedyny temat ,który był nie rozwiązał moich problemów, ani porady tam będące, ani także ściąganie wersji installera przylepionego do tego tematu.
Otóż instalowałem na kilka sposobów ten ręczny sposób, gdzie są 2-3 instalki i 2 rary ,które trzeba rozpakować. Mimo iż instaluje wg. instrukcji to po włączeniu gry pokazuje się czarny ekran, ale dźwięki do mnie docierają.
Tak samo z instalką przylepioną do tego tematu. Instaluję i także po zmianie odcieni szarości, pozostaje czarny ekran i słyszę dźwięk menu typowego dla ET.
Za każdym razem usuwałem pliki zainstalowane uprzednio i dawałem świeże, lecz i tak nie działa. Jeśli chodzi o konsolę przed włączeniem, to nie mogę nic wyłapać ,gdyż pojawia się właściwie na ułamek sekundy.
Poza tym updater PB wyrzuca z takim błędem
http://img6.imageshack.us/img6/5489/72802082.png
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (10r Gru 3, 22:56) przez Szpaku12
Sobota, 4-go grudnia 2010 roku, 10:42:51
Szpaku12
- Posty: 4
> Odpowiedź na post (10r Gru 4, 00:19) dodany przez Somator
logfile opened on Sat Dec 04 10:40:49 2010Somator napisał w poście (10r Gru 4, 00:19:34):
"C:\Program Files\TCE\ET.exe" +set fs_game "tcetest" +logfile 2
C:\Program Files\TCE\etconsole.log ?!
execing preset_normal.cfg
r_subdivisions will be changed upon restarting.
r_depthbits will be changed upon restarting.
r_texturebits will be changed upon restarting.
r_detailtextures will be changed upon restarting.
RE_Shutdown( 1 )
Shutting down OpenGL subsystem
...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success
...deleting GL context: success
...releasing DC: success
...destroying window
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
Hunk_Clear: reset the hunk ok
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- R_Init -----
Initializing OpenGL subsystem
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\system32\opengl32.dll' ): succeeded
...setting mode 4: 800 600 FS
...using desktop display depth of 32
...calling CDS: ok
...created window@0,0 (800x600)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 0 )
...95 PFDs found
...hardware acceleration found
...PIXELFORMAT 2 selected
...creating GL context: succeeded
...making context current: succeeded
^3WARNNING: GL extensions string too long (4276), truncated to 4096
Initializing OpenGL extensions
...using GL_EXT_texture_compression_s3tc
...using GL_EXT_texture_env_add
...using WGL_EXT_swap_control
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_EXT_compiled_vertex_array
...WGL_3DFX_gamma_control not found
...GL_NV_fog_distance not found
...ignoring GL_EXT_texture_filter_anisotropic
GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
GL_RENDERER: ATI Radeon HD 4800 Series
GL_VERSION: 3.3.10151 Compatibility Profile Context
GL_EXTENSIONS: GL_AMDX_debug_output GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_conservative_depth GL_AMD_debug_output GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_name_gen_delete GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_sample_positions GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture GL_AMD_shader_stencil_export GL_AMD_texture_cube_map_array GL_AMD_texture_texture4 GL_AMD_vertex_shader_tessellator GL_ARB_blend_func_extended GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_occlusion_query2 GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_sample_shading GL_ARB_sampler_objects GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_shader_bit_encoding GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_query_lod GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_rgb10_a2ui GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_timer_query GL_ARB_transform_feedback2 GL_ARB_transform_feedback3 GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_buffer_object_rgb32 GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_explicit_multisample GL_NV_float_buffer GLGL_MAX_TEXTURE_SIZE: 8192
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 8
PIXELFORMAT: color(32-bits) Z(24-bit) stencil(8-bits)
MODE: 4, 800 x 600 fullscreen hz:60
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU: AMD w/ 3DNow!
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
picmip: 1
texture bits: 32
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: enabled
compressed textures: enabled
anisotropy: 1.0
NV distance fog: disabled
Initializing Shaders
----- finished R_Init -----
WARNING: reused image ui/assets/fadebox.tga with mixed glWrapClampMode parm
WARNING: music file sound/music/loopIntrotuned.wav is not 22k stereo
^3WARNING: unknown UI script 0
^3WARNING: unknown UI script 1
Resolving etmaster.idsoftware.com
etmaster.idsoftware.com resolved to 192.246.40.60:27951
execing preset_normal_ui.cfg
execing preset_normal_ui.cfg
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
Shutting down OpenGL subsystem
...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success
...deleting GL context: success
...releasing DC: failed
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
-----------------------
O to log.
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (10r Gru 4, 10:43) przez Szpaku12
Sobota, 4-go grudnia 2010 roku, 13:09:49
Sobota, 4-go grudnia 2010 roku, 14:05:50
Szpaku12
- Posty: 4
> Odpowiedź na post (10r Gru 4, 13:09) dodany przez Somator
Gdy zastosowałem się do pierwszego to wynik był taki ,że wywaliło mnie z ET, a na konsoli wykazywało taki komunikatSomator napisał w poście (10r Gru 4, 13:09:49):
http://www.splashdamage.com/forums/showpos(...)amp;postcount=3
http://forums.steampowered.com/forums/show(...)mp;postcount=15
może pomoże
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Zassałem OpenGL Viewer i Reporcik jest taki.
http://wrzucacz.pl/file/9501291468698
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (10r Gru 4, 14:18) przez Szpaku12
Sobota, 4-go grudnia 2010 roku, 14:18:57
Sobota, 4-go grudnia 2010 roku, 14:42:15
Szpaku12
- Posty: 4
> Odpowiedź na post (10r Gru 4, 14:18) dodany przez Somator
Próbowałem wszystkiego nawet z tym by z rozdzielczością z którą pracuje mój monitor, tylko jest taki myk, że jak wyświetla mi się ten czarny obraz to i pokazuje w lewym górnym rogu ekranu ilość fps od programu fraps i to także nie jest wina tego programu, bo po wyłączeniu, go ekran jest dalej cały czarny.Somator napisał w poście (10r Gru 4, 14:18:57):
a resztę próbowałeś?
w sensie że spróbuj uruchomić z tymi parametrami:
ET.exe +r_fullscreen 0 +vid_restart
albo w poprzednim użyj rozdzielczości z którą pracuje twój monitor
PS. Czemu PB próbuje wgrać plik lc002254.htm skoro gram na windzie?
Jeszcze jedno Czemu próbuje wrzucić plik na inny dysk na podobną ścieżkę.
Wrzuciłem wszystkie pliki, nie podmieniając starych po updacie PB do ET.
Post zmieniany 5 razy. Ostatnio (10r Gru 4, 15:02) przez Szpaku12