Wtorek, 26-go stycznia 2010 roku, 18:47:18
Wtorek, 26-go stycznia 2010 roku, 21:14:42
Zresztą ludzie mają różne gusta i szybko się nudzą, poza tym takie darmowe ET ma graczy od.., podobnie stary, choć nie darmowy, CS. Ciekawe ile ludzi będzie za 2 lata grało w CoD4.. pewnie do tego czasu całe pryszczate gówniarstwo przerzuci się na CoD 7.
Wtorek, 26-go stycznia 2010 roku, 22:14:26
swoją drogą już od bodajże dwóch czy trzech quakeconów obserwuję kolejne metamorfozy enginu idtech5 i powstającej na jego bazie gry rage. to będzie masakra =)
------ Dodano: 26.01.2010, 22:25:29 ------
team combat - umarł najwyraźniej
code43 - życzę chłopakom jak najlepiej lecz widzę jak im to idzie i nie nastraja mnie to optymistycznie =) nie widzę talentów na miarę autorów sukcesu true combat
nadejdzie wiekopomna chwila. w końcu któryś developer stworzy takiego fpsa od którego wszystkim będzie się mokro robiło, warto będzie nawet i trzy stówki wyłożyć za pole walki wielkości małopolski, realizm poruszania balistykę realizm kurde niezawiązanej sznurówki :) nadejdzie taka chwila a póki co tc:e rządzi!
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (10r Sty 26, 22:28) przez Somator
Sobota, 30-go stycznia 2010 roku, 11:51:20
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
Call of Duty 4: Modern Warfare
Battlefield: Bad Company 2
vs
"darmówki bez opłat"
True Combat: Elite
Urban Terror
America's Army 3
Assault Cube
+ powstające: Code 43: Urban Warfare
"cała reszta"
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_freew(...)person_shooters
dotychczas żaden z "kombajnów" nie spełnił moich oczekiwań wobec modern warfare fps
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (10r Sty 30, 12:24) przez Somator
Sobota, 30-go stycznia 2010 roku, 15:26:02
- Wydajność tej bety jest tragiczna. Mój komp może nie jest najnowszy ale jakoś radzi sobie z innymi tytułami. Tutaj niestety zmuszony jestem grać na 720p zamiast 1080p i nadal nie mogę powiedzieć, żeby to było komfortowe granie. Mam nadzieję, że do marca poprawi się to i to znacząco.
- Mimo tych niedogodności gra się naprawdę fajnie a powszechna rozpierducha jest baaardzo satysfakcjonująca, mimo pewnych swoich ograniczeń (jeśli ktoś się spodziewa, że można odłupać każdą cegłę ze ściany, to się srogo zawiedzie). Jeżeli jednak rozgrywka utrzyma się na jednej bazie to pod koniec rundy nie ma co zbierać. :P Po budynkach są tylko szkielety albo fundamenty, nie ma płotów, wszędzie leje i żadnych drzew. :D Super sprawa. Inaczej się także myśli taktycznie. Co z tego że jest ściana budynku - przywal z granatnika i masz nowe przejście. Tu jeszcze taka dygresja: w Modern Warfare ściana nie stanowi dużej ochrony, bo każdy karabin przebija ją pociskami. Tutaj już jest to solidniejsze, ale z drugiej strony wystarczy przywalić z czegoś cięższego, a ściany już w ogóle nie ma. :P
Tak swoją drogą, to te zniszczenia i eksplozje mogły by być bardziej śmiercionośne. Nie zdarzyło mi się jeszcze zginąć stojąc tuż przy eksplodującym pojeździe a granatnik to szkodę może zrobić chyba tylko po trafieniu bezpośrednim. - Pojazdy z jednej strony mają dużą siłę ognia, ale trzeba umieć ją wykorzystać (balistyka pocisków, czy np. ograniczenia długości serii w APC) zaś z drugiej strony - jeżeli nikt cię nie chroni to pojazd wytrzyma bardzo krótko. Na planszy jest kilka wyrzutni rakiet kierowanych, a inżynierowie mają 4 głowice RPG. Taki np. śmigłowiec można ubić po jednej celnej rakiecie (ja np. celowałem w tylny wirnik).
- Brak strafe przy sprincie (jak w każdym BF) ale za to sprintować można nie nieograniczonym dystansie i jednocześnie np. przeładowywać broń.
- Wspomniana balistyka pocisków też daje się we znaki przy normalnych rodzajach broni. Ale to plus. Ogólnie strzela się całkiem fajnie, ale niepłynna animacja utrudnia (mi) wymiatanie. :P
Sobota, 30-go stycznia 2010 roku, 19:06:43
Sobota, 30-go stycznia 2010 roku, 19:06:54