Środa, 14-go stycznia 2009 roku, 18:52:26
Tak BTW, wypowiedź Liquida na tce.net:
and finally, another major problem is the servers themselves. there's too much **$** on them. if you're hosting a server and you're running 30+ pk3s in your tcetest folder filled with custom sounds, useless texture replacements, corrupted half downloaded custom map files and levels that aren't in your rotation, any new player connecting is quickly discouraged. this is why i stopped playing counter strike source.to jest właśnie wkurzające, że map jest od... i jeszcze trochę, do tego każden serwer dołącza jakieś custom .pk3, robi się kupa syfu, którą trzeba zassać przed wejściem na serwer. I tychże paków nie ma nigdzie indziej. Ja się nie dziwię, że newbies kapitulują jak muszą przed wbiciem na serw czekać pół godziny ściągając jakiś szit..
Środa, 14-go stycznia 2009 roku, 20:18:33
A skoro kolo sie irytuje ze musi poczekac na nowe mapki pół godziny do tak zajebistej i darmowej gierki no to sorry ..co bedzie jak zobaczy kilka bugów w tce i innych niedoróbek..na h taki gracz w ogole ? .Nie wiem czy wiesz, ale Liquid to jeden z deweloperów TC:E. :D
------ Dodano: 14.01.2009, 20:20:03 ------
jak na razie nie wynaleziono telepatycznego przenoszenia plikow wiec do h wafla..trzeba poczekac na sciagniecie jak sie ich nie ma, same na dysku sie nie wezmą nie?Chodzi o to, że na serwerach jest kupa śmiecia bez ładu i składu. Zamiast zrobić jakieś zunifikowane paczki do pobrania z jakiegoś solidnego, alternatywnego źródła HTTP to trzeba ssać na każdym serwerze każdą małą pierdółkę.
Środa, 14-go stycznia 2009 roku, 20:38:56
Jednym z powodów jest to, że w TC:E jest niewiele oficjalnych map, dlatego dodaje się sporo słabej jakości syfu. A że klany składają się głównie z bandy gówniarzy to w bonusie dostaje się niepotrzebne bajery, menu, itd.
Odnośnie mapki - stronę znaleźć to nie problem ale dalej już gorzej ;)
Odnośnie mapki - stronę znaleźć to nie problem ale dalej już gorzej ;)