Środa, 17-go grudnia 2008 roku, 15:44:46
Aha co do "lotu ptaka" ponad budynkami itd. to nawet na spectatorze wiele nie zrobisz :) Musisz uruchomić mapę komendą /devmap nazwa_mapy a później w grze wpisać jeszcze jedną komendę /noclip i wtedy możemy śmigać gdzie nam się spodoba :)
Środa, 17-go grudnia 2008 roku, 16:24:12
a później w grze wpisać jeszcze jedną komendę /noclip i wtedy możemy śmigać gdzie nam się spodoba :)Niestety wkurzająca jest tendencja maperów do nieteksturowania - nawet w sposób podstawowy - miejsc, których "gracz nigdy nie zobaczy" (np. druga strona płotu), co objawia się tym, że obiekt z nieoteksturowanej strony jest przezroczysty.. :P
Środa, 17-go grudnia 2008 roku, 19:33:12
Niestety wkurzająca jest tendencja maperów do nieteksturowania - nawet w sposób podstawowy - miejsc, których "gracz nigdy nie zobaczy" (np. druga strona płotu), co objawia się tym, że obiekt z nieoteksturowanej strony jest przezroczysty.. :PNiestety tak się robi aby mapa nie ważyła za dużo a co za tym idzie szybciej się ładowała-wiem bo sam tak robie do MoH:AA :) Akurat mapy w TC:E są zrobione tak że bez użycia /devmap czy jakiś dziwnych trickjumpów(za pomocą kilku osób :P)nie zobaczysz tych przezroczystych brushy(ścian itd.)bo na granicach mapy(nad płotami, budynkami itd.)dają texture clip która blokuje gracza :) A ściany itd powinno się robić texturą CAULK(mowa o radiancie)a później pokrywać tylko ściany które gracz widzi texturą :)
Nie wiem czy ktoś to zrozumie ale mniejsza z tym :D Nigdy dobrze nie umiałem wyjaśniać rzeczy na forach itp. :P
Poniedziałek, 22-go grudnia 2008 roku, 00:20:32
A zgrywasz później w .avi (czy co tam chcesz):
1. /cl_avidemo 30 (ja zgrywałem 120) i tworzą ci się screeny z folderze /screenshots/. zajmuje to pare giga :D
2. Później VirtualDubem sklejasz do avi. i masz w avi co zajmuje to kolejne parenaście giga :D
3. I na końcu wrzucasz do jakiegoś programu, którym konwertujesz do wmv. mp4(x264) jak tam wolisz...
Jakieś pytania? Pisz
PS: NIE UŻYWAJCIE FRAPSA, NAJWIĘKSZE Guvn0!
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (08r Gru 22, 00:24) przez Siemomysl
Poniedziałek, 22-go grudnia 2008 roku, 15:37:05
Poniedziałek, 22-go grudnia 2008 roku, 17:13:42
PS:
W mencoderze (MPLayer, dostępny również pod windą) można od razu zrobić filmik z grupy obrazków (jpg, png...), bez konieczności wcześniejszego łączenia a później kodowania, więc aż tak dużo miejsca na dysku nie trzeba.
Poniedziałek, 22-go grudnia 2008 roku, 18:06:55
------ Dodano: 22.12.2008, 18:11:15 ------
Bibson to zgrywaj np. na cl_avidemo 25...
na 90/125/500 jest poprostu bardziej płynne.... Chociaż na 500 to się strasznie długo czeka...
------ Dodano: 22.12.2008, 18:13:15 ------
PS: Co trzeba skopiować do etmaina/etpro żeby działała poprawnie mapa z TCE, bo mi tekstur nie widać... :<
Kiedyś to zrobiłem ale nie wiem jak, a nie chce sobie zepsuć gry... Najlepiej mieć 2xET ale gdzieś mi się zapodziała instalka... :<
Poniedziałek, 22-go grudnia 2008 roku, 18:41:35
http://ds.boo.pl/gggggg.JPG
kiedyś mi to działało bez problemów... hmmm
------ Dodano: 22.12.2008, 18:46:13 ------
nie czyta mi plików .tga tylko same .jpg