Wtorek, 8-go kwietnia 2008 roku, 09:26:25
> Odpowiedź na post (08r Kwie 7, 08:56) dodany przez kaladann
Grałem na nią pierwszy raz prawie ze..z zaparttym tchem. Jest swietna, zaskakujaca , dynamiczna, wiele mozliwosci, ma to cos w sobie. sprawia wrazenie naturalnej. dopracowana grafika,wyrównana. Ogólnie jak dla mnie 10/10 .Kingu - podpalasz się strasznie. Gralismy wczoraj i co ? Fakt mapa ładna. ALE ..
Przy 20 osobach niegrywalna.
Dzieje się to samo co na każdej otwartej mapie (np. forsaken - znacznie ciekawsza jeśli chodzi o grywalność) - robią się kosmiczne lagi.
Co dziwne ta biblioteka nie jest taka znowu duża więc pewnie chodzi o nieudolne zaprogramowanie (czy jak to się tam zwie).
Podobna historia jest z tą nowa mapą z torowiskiem - lag, absurdalne tory, ławki (niewyskalowane).
Zdecydowanie wolał bym żeby entuzjaści przeszli z ilości na rzecz jakości - np Villa.
Środa, 9-go kwietnia 2008 roku, 17:09:40
Aha, gralem w 7-9 osob..i bylo nam ciasno..przy 20 to musi byc masakra....z tym, ze na moja ocene moze wplynac fakt, ze preferuje jednak duze, "taktyczne" mapy...
a z nowych, dobrych map to na massie sa dwie swietne: (o ile dobrze pamietam): warehouse i lost powrestation...szczegolnie ta 1 jest b. dobra...
Czwartek, 10-go kwietnia 2008 roku, 14:54:19
Sobota, 12-go kwietnia 2008 roku, 07:51:00
> Odpowiedź na post (08r Kwie 10, 14:54) dodany przez cichy
Dokładnie - większość jest naturalnie i z zasady głupia - spójrz ile osób gra w TCE a ile w CSS :EO co mi chodziło z tą otwartością mapy.
Tak jak na bc przy Village - teroo probują wychodzić ze sprawna na otwarty teren: istnieje naprawdę spora ilość miejsc z których można do nich szyć.
I to nie jest problem.
Problem zaczyna się wtedy kiedy ta spora ilość miejsc z których można strzelać przekłada się na lag powodując że dostajesz 1 klatkę na sekundę mimo że teoretycznie wyświetla się 50.
Dochodzi do kuriozalnych rzeczy tzn. zauważam że gdzieś tam sie poruszając dostaje laga dokładnie w momencie gdy gościu wali z jakiegoś takiego bardzo otwartego miejsca i z którego można bardzo szeroko razić wroga.
Do czego zmierzam - wydaje mi się, że TCE ma pewna ograniczoną przepustowość interakcji między graczami na danym terenie. I dlatego laguje przy otwartych mapach.
Ciekawe czy na takiej by lagowało:
http://www.truecombatelite.net/forum/viewt(...)p?p=84656#84656
btw. wie ktoś czemu nie można sie za cholerę zarejestrować na tce.net ?
Wszyscy psioczą że mała społeczność a nie można się wbić na oficjalne forum oO (nawet z gmaila)
Sobota, 12-go kwietnia 2008 roku, 08:07:22
> Odpowiedź na post (08r Kwie 12, 07:51) dodany przez doopa
Afair konto musi być aktywowane przez admina (czyt. Dianę) :Pdoopa napisał w poście (08r Kwie 12, 07:51:00):
btw. wie ktoś czemu nie można sie za cholerę zarejestrować na tce.net ?
Wszyscy psioczą że mała społeczność a nie można się wbić na oficjalne forum oO (nawet z gmaila)
Sobota, 12-go kwietnia 2008 roku, 08:08:39
btw. wie ktoś czemu nie można sie za cholerę zarejestrować na tce.net ?Zagadaj z Extreme on ma super dojścia umożliwiające rejestracje na tce.net
Wszyscy psioczą że mała społeczność a nie można się wbić na oficjalne forum oO (nawet z gmaila)
Lagowanie przy dużej ilości graczy w jednym miejscu to chyba sprawa ogólnie silnika. Nawet na dobrym sprzęcie na spawnie (np specspawn na snow czy standtrant) ilosc klatek drastycznie spada. A już zupełnie nie zrozumiałe dla mnie jest, że przy 8800gt na głównej bramie na railu wyciagam 50-60 fpsów. To chyba powinno byc nowe
miejsce do benchmarków kart graficznych :)
A co do customowych mapek - zadna nie dorównuje jakościa wykończenia (może oprócz villi) i grywalnością standartowym i to póki co się nie zmienia. Chciałbym, żeby ktoś zrobił goldmansystem czy jak to się nazwyało na obecna wersję.
Edit: Mialo byc 50-60. Sorki za pomylkę.
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (08r Kwie 12, 11:56) przez eliot
Sobota, 12-go kwietnia 2008 roku, 10:05:26
Lagi a fps dropy to dwie różne rzeczy IMO.eliot napisał w poście (08r Kwie 12, 08:08:39):
Lagowanie przy dużej ilości graczy w jednym miejscu to chyba sprawa ogólnie silnika. Nawet na dobrym sprzęcie na spawnie (np specspawn na snow czy standtrant) ilosc klatek drastycznie spada. A już zupełnie nie zrozumiałe dla mnie jest, że przy 8800gt na głównej bramie na railu wyciagam 5-60 fpsów. To chyba powinno byc nowe
miejsce do benchmarków kart graficznych :)
Na spawnie spec ops Snow jest połowa fps ale tylko przed 1 wyjściem z - później chodzi normalnie (u mnie).
Natomiast na spawnie speców w standardzie wygląda to jak by silnik nie był w stanie wyświetlić takiej ilości detali tylu postaci w tamtym konkretnym miejscu.
A jaki procek ?
Bo u mnie zdaje się być lepiej - może gdzieniegdzie w okolice 40 Village (najwyższy dach +snajperka), Rail (ta brama ale na pewno nie do 5-ciu).
Miałem możliwość potestowania 66gt i do mojego 76gt nie ma żadnej różnicy.
Nie ma też żadnej różnicy jeżeli zaaplikuje swojej grafice 4*AA i 16 AF co skrzętnie wykorzystuję ;D
A co do customowych mapek - zadna nie dorównuje jakościa wykończenia (może oprócz villi) i grywalnością standartowym i to póki co się nie zmienia.100% agreed.