Niedziela, 6-go stycznia 2008 roku, 09:09:55
Nie grałem na niej, tylko przebiegłem się po niej na
devmapie
ale mam kilka uwag:- Mapa jest za ciemna! - przypatrz się jak wyglądają oficjalne mapy rozgrywane o zmroku: delta i railhouse. Tutaj musi być cokolwiek widać, bo przecież nie ma żadnych latarek, noktowizorów czy innego sprzętu pozwalającego rozświetlić te mroki na zewnątrz. Pomieszczenia pomimo posiadania "świetlówek" po kątach są czarne jak noc.
- Rozmiary! - pod względem całości mapa jest za duża! Przecież tutaj można się z 50 razy zgubić w tych wszystkich pomieszczeniach, a prawdopodobieństwo trafienia na przeciwnika w przypadku np. 5on5 może być bardzo znikome, a jeśli już się na jakiegoś trafi, to prędzej byłby to kamper-snajper, który siedzi gdzieś w rogu ukryty dzięki egipskim ciemnościom.
Z drugiej strony pomieszczenia są klaustrofobicznie niskie! Miałem wrażenie, że zaraz zaryję głową o sufit, albo że tenże sufit zawali się na mnie. W ciągu 5 minut rundy OBJ z trudem zlokalizowałem cel, a potem nie widziałem co z nim zrobić. :P Z głupia frant wróciłem na spawn i przebiegłem obok cysterny i zadanie "się wykonało".. Trzeba popracować nad realizmem skali. - Tekstury - zauważyłem brakujące tekstury na źródłach światła: lampach i świetlówkach w pomieszczeniach. Poza tym cel jakiegoś dziwnego szejdera musi mieć bo przy nawet drobnej zmianie kąta patrzenia, zmienia się zupełnie "światlo odbite".. A pomieszczenia powinny mieć jakąś podłogę, a nie kamienie i żwir. :P