Środa, 22-go marca 2006 roku, 05:57:53
z ta snajperka to prawda:D Taki odzut przy strzale i jeszcze strzela sie stojac:P torche niemozliwe ale coz troche trzeba urozmaicic nam gre. Siesz sie ze nie jest tak jak w AA ze chcesz strzelic a tu zonk i sie bron zacina;d Co do innych to troche malo realne jest to ze jak kolesia dzaibniesz z noza to ten jeszcze chodzi. Bo raczej jak by mi ktos w gardziel nozem dzaibnol to bym sie zwijal i kwiczal;d
Piątek, 24-go marca 2006 roku, 01:47:35
Piątek, 24-go marca 2006 roku, 09:04:32
Głównym celem gry TCE jest realizm. Więc medyk lub apteczki odpadają. Ja nie słyszałem o sytuacji żeby oddział terrorystów miał medyka.
Nóż w TCE jest w pożądku, według mnie.
Operation Flashpoint Preferences motyw czołgania w tej grze jest potrzebny - bo ta gra to symulacja wojny.Wtedy są cztery wyscia: znajdziesz medyka, zbijesz sie sam, zabije cię bieprzyjaciel, zbije cie przyjaciel.
Jedynie co bym zmienił to dokładny wybór ekwipunku.Przykład: wybieram recona - rezygnuje z gloka, granatu dymnego i błyskowego na większą ilość magazynków do MP5.
Nóż w TCE jest w pożądku, według mnie.
Operation Flashpoint Preferences motyw czołgania w tej grze jest potrzebny - bo ta gra to symulacja wojny.Wtedy są cztery wyscia: znajdziesz medyka, zbijesz sie sam, zabije cię bieprzyjaciel, zbije cie przyjaciel.
Jedynie co bym zmienił to dokładny wybór ekwipunku.Przykład: wybieram recona - rezygnuje z gloka, granatu dymnego i błyskowego na większą ilość magazynków do MP5.