Sobota, 16-go września 2006 roku, 16:50:04
//Grafiki i dzwięk
seta r_inGameVideo "0"
seta s_doppler "0"
seta cg_scorePlums "0"
seta r_ext_compressed_textures "1"
seta r_ext_compress_textures "1"
seta com_blood "0"
seta cg_draw3dIcons "0"
seta cg_simpleItems "1"
seta cg_gibs "0"
seta cg_marks "0"
seta cg_brassTime "0"
seta cg_shadows "0"
seta r_picmip "2"
seta r_finish "0"
seta r_roundImagesDown "5"
seta r_lodBias "2"
seta r_swapInterval "0"
seta r_subdivisions "90"
seta r_lodCurveError "125"
seta r_colorbits "16"
seta r_texturebits "16"
seta r_stencilbits "0"
seta r_depthbits "16"
seta r_dynamiclight "0"
seta r_drawSun "0"
seta r_fastsky "0"
seta r_flares "0"
seta r_textureMode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
seta r_vertexLight "1"
seta s_loadas8bit "1"
seta s_compression "1"
seta s_khz "11"
seta s_musicvolume "0"
seta s_mixahead "0.14"
//Pamięć
seta com_hunkmegs "256"
seta com_soundmegs "32"
seta com_zonemegs "64"
Dodatkowo możesz sobie zainstalowac program RivaTuner, ktory mozesz wł/wył niektore funkcje graficzne... itd LINK
seta r_inGameVideo "0"
seta s_doppler "0"
seta cg_scorePlums "0"
seta r_ext_compressed_textures "1"
seta r_ext_compress_textures "1"
seta com_blood "0"
seta cg_draw3dIcons "0"
seta cg_simpleItems "1"
seta cg_gibs "0"
seta cg_marks "0"
seta cg_brassTime "0"
seta cg_shadows "0"
seta r_picmip "2"
seta r_finish "0"
seta r_roundImagesDown "5"
seta r_lodBias "2"
seta r_swapInterval "0"
seta r_subdivisions "90"
seta r_lodCurveError "125"
seta r_colorbits "16"
seta r_texturebits "16"
seta r_stencilbits "0"
seta r_depthbits "16"
seta r_dynamiclight "0"
seta r_drawSun "0"
seta r_fastsky "0"
seta r_flares "0"
seta r_textureMode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
seta r_vertexLight "1"
seta s_loadas8bit "1"
seta s_compression "1"
seta s_khz "11"
seta s_musicvolume "0"
seta s_mixahead "0.14"
//Pamięć
seta com_hunkmegs "256"
seta com_soundmegs "32"
seta com_zonemegs "64"
Dodatkowo możesz sobie zainstalowac program RivaTuner, ktory mozesz wł/wył niektore funkcje graficzne... itd LINK
Poniedziałek, 18-go września 2006 roku, 18:01:48
> Odpowiedź na post (06r Wrze 16, 09:34) dodany przez Pi0trek
Ale moment, moment... Po co Ci więcej niż 40? Ludzkie oko rejestruje 25 klatek na sekundę (tak tez masz zakodowane większość filmów w DivX) z resztą na forum mowa już o tym była, i na TSie też o tym ktoś debatował (bodajże ktoś obeznanyz cR) Zapas FPS z pewnością się przyda bo gdy ktoś walnie na mapie smołka to wiadomo że ilość klatek spada jak przechodzi sie przez dym, ale bez przesady :)