Środa, 21-go marca 2012 roku, 19:08:15
BTW jesli porównujemy do Dukea to zostało nam jeszcze dobre 4 lata do nowego TCE : ) cierpliwości ; )
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (12r Marz 21, 19:08) przez kaladann
Środa, 21-go marca 2012 roku, 20:40:07
Sobota, 31-go marca 2012 roku, 12:00:41
Tak się zastanawiam... w dobie wymsłów "śledczych" typu origin, steam, i inne online g., hardkory będą ściągały w końcu do podziemia :D
"Myślisz że jesteś dobry? Zagraj w TC:E"
Swoją drogą, pomysł przeniesienia mechaniki tce na inny silnik wcale nie jest głupi. Trochę tych nowych by sie znadło. Tylko do tego trzeba kodera fascynata :))) (tfu tfu corolol2 :D)
Hmm, może wymyślimy System i zlecimy komuś zrobienie 'taktyka'?
Ktoś z Was opisał tu ciekawy sposób na grę z kasą, Kala albo Soma, nie chce mi sie szukać.
Grunt to idea. :)
Niedziela, 1-go kwietnia 2012 roku, 14:55:57
także kończcie flaszkę i do domu
Poniedziałek, 2-go kwietnia 2012 roku, 18:42:13
Wezmy chociazby przykład przejrzystości. Jak ktoś grał w CODa czy BC2/3 to wie ze tam sie dzieje tyle rzeczy ze trudno się w tym połapać. W TCE wszytko widać..oczy wręcz "odpoczywają" przy tym fpsie.
Sądzę że wiekoszc ludzi widzi + w tej grze bo jest zrównoważona (arcade vs real) ale jak wspomniełm imho jest tu masa rzeczy pobocznych, które nie rzucają sie tak w oczy, nie można ich tak usciślić..ale one to własnie tworza ten specyficzny klimat true combata. I nie można ich ot tak skopiować..bo lepszy silnik.. i dodatkowe ficzery.
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (12r Kwie 2, 18:43) przez kaladann
Czwartek, 5-go kwietnia 2012 roku, 17:24:47
W sumie na samym początku trzeba by ustalić "traget", wiadomo że gimbaza nie poleci na coś co nie jest la 'kraizis', tylko pytanie czy szara masa jest tu potrzebna? :) Przyznam sie że w cs'a nie grałem wiele ale wydaje mi się że do niego najbliżej, tam podobny do naszego maniakalizm podejścia do wirtu rozgrywki.
Hiper tekstury? Niech tam, ale na początek bardziej uchwycenie nieuchwytnego w mechanice. I podstawa, otwarte źródło! Żeby się colorolizm nie powtórzył...
-winda, lin, mac
-poważny wspierany i działający anti-czit
-wsparcie maperom, moderom
-dwie ligi, tryby rozgrywki (obie takie same):
--Free; bc/obj
--Za kasę/O kasę; bc/obj
-zero wirtualnej waluty wymienialnej w grze na cokolwiek (można by przedyskutować 'kolor')
-zero XP
-wszystkie opcje mechaniki gry dostępne od startu
Trzeba by przemyśleć jak sprawić żeby gierka funkcją Za kasę/O kasę przynosiła profit aktualnemu temowi dev, żeby projekt był nie do przejęcia przez kogokolwiek (spółki giełdowe, akcjonariusze i inne gówno) i hmm na pewno coś by się jeszcze znalazło ;)))
Nie nie piszę tego na trzeźwo, tak, zapier do biedrony uzupełnić zapas chmielu ;)...
------ Dodano: 05.04.2012, 19:08:13 ------
hehehe... jak by ustalić all cały "regulamin" tego co chcemy, łącznie ze statutem gry w drobnych szegółach... to na początek można by wynająć chłopów od hard reset za pomocą kickstartera... ;D
no co? bujam w obłokach ;p
Piątek, 6-go kwietnia 2012 roku, 14:16:19
------ Dodano: 06.04.2012, 14:23:52 ------
a z tym takedown to nie do końca chyba po myśli wedle naszej wizji. o ile dobrze doczytałem newsy to bardziej rainbow six. 5h planowania i kreskowania na mapach, 2 minuty akcji na którą nie masz już wpływy i wszyscy ded :P
------ Dodano: 06.04.2012, 14:50:03 ------
piąte przez dziesiąte domyślanie...
Nis, jeśli to na Twojej maszynie lata serwis to i Tobie dziękować :)))
zdrówka!
Niedziela, 13-go maja 2012 roku, 12:12:27
tylko trzeba wyjść z projektem społeczności do koderów. określić "10 przykazań" (a raczej 50) i zamówić grę :D
jak to któryś z Was tu napisał "zdobywać każde pierdolone 5 centymetrów", wyłączyć corolola, multi tylko na skillu, itd itp. i ma sie nazywać truecombat! ;)