Niedziela, 22-go maja 2011 roku, 12:32:59
Ja uważam, że główna tutaj zasługa umiejętności coronera (i innych maperów jak Bruce czy Liquid, którzy robili oficjalne mapy do TCE), który po prostu umie zrobić to ładnie. Wystarczy popatrzeć na mnóstwo customowych mapek w TC:E, których jakość i wygląd daleko odbiegają od map oficjalnych. Sam silnik tutaj nie pomoże.
Poniedziałek, 23-go maja 2011 roku, 13:02:57
zacni maperzy nie mieli narzędzi dostępnych i napisanych pięć lat temu przez coropipkę za pomocą której udawało się mu/im kompilować mapki w pełni wykorzystujące tłiki kodowe zastosowane przez wyżej wspomnianego. brak tych narzędzi czy dokumentacji oraz absolutny brak kontaktu z dev teamem nie był tu bez wpływu.
oczywiście niektórym (hej Ready) nie chciało się zwyczajnie spuszczać nad detalami ale to już inna sprawa ;)
z cqb również nie jest pięknie. współpraca ze dev społecznością żadna, ze społecznością graczy praktycznie żadna. one man army robi dla siebie (pod siebie)
oczywiście niektórym (hej Ready) nie chciało się zwyczajnie spuszczać nad detalami ale to już inna sprawa ;)
z cqb również nie jest pięknie. współpraca ze dev społecznością żadna, ze społecznością graczy praktycznie żadna. one man army robi dla siebie (pod siebie)
Poniedziałek, 23-go maja 2011 roku, 18:03:42
Marudzisz, Somator jak stara baba. ;)
Niechęć Coronera do modowania CQB jest oczywista i wiąże się z tym, że gra jest ciągle modyfikowana. To nie TCE gdzie między kolejnymi wersjami była kilkuletnia przerwa. Poza tym, mapy tworzyć można, testując je na TCE; z tego co czytałem mają one działać na CQBie. Ktoś z resztą AFAIK już zaczął. Dalej, jestem pewien, że kiedy Coroner zdecyduje, że już nic w samym gameplay'u nie zmieni, zdejmie ograniczenie, które tylu wk***ia.
Co do współpracy ze społecznością graczy, to trochę się jednak mylisz bo patrząc przynajmniej na oficjalną, współpraca jest. A to, że nie pozwala na wszystko? Cóż, to akurat zupełnie zrozumiałe.
Niechęć Coronera do modowania CQB jest oczywista i wiąże się z tym, że gra jest ciągle modyfikowana. To nie TCE gdzie między kolejnymi wersjami była kilkuletnia przerwa. Poza tym, mapy tworzyć można, testując je na TCE; z tego co czytałem mają one działać na CQBie. Ktoś z resztą AFAIK już zaczął. Dalej, jestem pewien, że kiedy Coroner zdecyduje, że już nic w samym gameplay'u nie zmieni, zdejmie ograniczenie, które tylu wk***ia.
Co do współpracy ze społecznością graczy, to trochę się jednak mylisz bo patrząc przynajmniej na oficjalną, współpraca jest. A to, że nie pozwala na wszystko? Cóż, to akurat zupełnie zrozumiałe.
Wtorek, 24-go maja 2011 roku, 10:58:41
Wszyscy maja po czesci racje...
Napisał ze "smutne jest to ze tak malo osob gra w CQB" - mozna to pozostawic bez komentarza jednak jesli on mysli ze stworzył zajebistego fpsa i dlatego setki i tysiace osob bedą w to nagle grac to znaczy ze ma cos niepokolei.
Opcja jest tez taka ze jak zobaczy na ktorejs alfie czy becie ze ludzi nie przybywa i jest wciaz masakra to moze projekt zarzucić. Wdl mnie dośc prawdopodobne.
Napisał ze "smutne jest to ze tak malo osob gra w CQB" - mozna to pozostawic bez komentarza jednak jesli on mysli ze stworzył zajebistego fpsa i dlatego setki i tysiace osob bedą w to nagle grac to znaczy ze ma cos niepokolei.
Opcja jest tez taka ze jak zobaczy na ktorejs alfie czy becie ze ludzi nie przybywa i jest wciaz masakra to moze projekt zarzucić. Wdl mnie dośc prawdopodobne.
Post zmieniany 1 raz. Ostatnio (11r Maj 24, 10:59) przez kaladann