AA, czyli Armament Availability (co znaczy “dostępność uzbrojenia”) to współczynnik, który określa do których broni ma dostęp dany gracz. Lista broni, wraz z wymaganą wartością AA podana jest na tej stronie.
Współczynnik ten zależy od osiągnięć gracza podczas meczu. Podliczany jest po zakończeniu każdej rundy.
Punkty | Sytuacja | AA |
< -3 | Teamkille, kiepskie osiągnięcia | -2 |
< 0 | Zostałeś zabity, nie wykonałeś zadania, nie zdobyłeś killa | -1 |
0 | Przeciętne osiągnięcia | 0 |
> 0 | Wykonałeś zadanie, przeżyłeś | 1 |
Inne pytania i problemy:
- AA w tabeli wyników - co to jest?
- Błąd "Could not load OpenGL subsystem" przy uruchamianiu
- Błąd "Couldn't load an official pak file; verify your installation"
- Błąd "Hunk_AllocateTempMemory" przy ładowaniu Snow i Railhouse
- Błąd "RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges" (Windows Vista, 7)
- Błąd "Violation (GAME INTEGRITY)" po wejściu na serwer (Linux)
- Czarne pasy na górze i dole ekranu - jak je usunąć?
- DR w tabeli wyników - co to jest?
- ETTV - co to jest i jak tego używać
- Free Aim - co to jest i do czego służy?
- Gry łączę się z serwerem, ten ściąga jakieś pliki
- GUID - co to jest i jak go sprawdzić?
- Ile kosztuje ta gra i gdzie ją można kupić?
- Jakie są wymagania sprzętowe?
- W grze nie ma u mnie celownika! Jak mam trafić przeciwników?
- Za każdym razem gdy strzelam, mam lagi!
- Zainstalowałem grę. Jak ją uruchomić?