TrueCombat: Elite Polska

Społeczność TrueCombat: Close Quarters Battle, TrueCombat: Elite i Q3 True Combat

DziałyDziały

  • Serwis
    • Strona główna
    • Newsy
    • Użytkownicy
    • Ankiety
    • Przeglądarka serwerów
    • TrueCombat.pl
    • Ekipa
    • Reklama
    • Regulamin
    • Mapa
    • Kontakt
  • Close Quarters Battle
    • O grze
    • Uzbrojenie
    • Perki
    • Download
    • Historia
    • Media
  • TrueCombat: Elite
    • O grze
    • Instalacja
    • Tryby gry
    • Uzbrojenie
    • HUD i interfejs
    • Download
    • Mapy
    • FAQ: Pytania i problemy
    • Historia
    • Archiwum
  • Q3 True Combat
    • O grze
    • Historia
    • Media
    • Download
  • Forum dyskusyjne
    • Fora
    • Tematy
    • Wyszukiwarka
    • Statystyki

ZablokujOdblokuj

Logowanie
  • Nie mam jeszcze konta
  • Nie pamiętam mojego hasła
  • ↑ Do góry

Jesteś tutajJesteś tutaj

TrueCombat.pl » Newsy

  • Newsy
  • Archiwum
  • Kategorie

Wszystkich newsów - 233

Sparing dla wszystkich chętnych

eXtreme | Wtorek, 11-go lipca 2017 roku, 15:00

Mało się tutaj dzieje w ostatnich miesiącach, na właściwy powrót TrueCombat nie ma co liczyć, więc @CiekMa zaproponował zorganizowanie wspólnego grania, jak za starych dobrych czasów. Chętnych zapraszam do wpisywania się w komentarzach, ewentualnie proponowania zmiany terminu i/lub godziny, tak by wszystkim zainteresowanym pasowało. Specjalnego serwera na tę chwilę nie ma, ale powinno się coś znaleźć do czasu sparingu.

Wstępny termin: 12 sierpnia 2017, 19:00

Do dyskusji zapraszam też na Discordzie: https://discord.gg/KXTUGv6


Aktualizacja

@Van (hardpenguin z Discorda) przygotował już serwer do gry (bez Punkbustera, Bodycount i standardowe mapy):

[AoT] Army of Two / 188.116.46.161:27960

Grę i potrzebne pliki można pobrać z poniższego adresu:

http://tce.merlin1991.at/

źródło: @CiekMa

Polska scena

Komentarze: 35

TrueCombat powraca do świata żywych?

eXtreme | Środa, 8-go kwietnia 2015 roku, 18:41

W marcu tego roku stuknęło 9 lat istnienia serwisu TrueCombat.pl! Wynik, którego - ponad 9 lat temu, gdy zaczynałem prace nad stworzeniem tego wortalu - nawet sobie nie wyobrażałem. A jednak wciąż tu jesteśmy i - tym bardziej - kto by przypuszczał, że po takim czasie, po latach stagnacji, przymierania, braku ruchu i odzewu od Wielkiego Wodza Coronera - coś może zacząć się dziać.

Na oficjalnym forum w marcu pojawił się temat skierowany do Władców Świata TrueCombat o tym, by przywrócić TC(:E/:CQB) do życia. Wykorzystać silnik ET:Legacy (zamiast czystego ET), poprawić razem z nimi kilka bugów, które blokowały użycie CQB na nim, odblokować modowanie gry i załatać kilka bugów.

O dziwo, Coroner - zainteresowany pomysłem - odezwał się. Nie obeszło się od truecombatowej tradycji, jaką jest padnięty dysk twardy (tym razem nie z kodem źródłowym, a “tylko” środowiskiem kompilacji). Po różnych dyskusjach, udało się skompilować Close Quarters Battle w wersji 0.224, “standalone” (powiedzmy..) czyli do użycia z ET:L, na razie tylko pod Windowsa.

Czego możemy się spodziewać? Trudno powiedzieć, aktywny w społeczności Jac075 twierdzi, że:

(…) będzie tam kilka litrów nowości i fixów (…)

Co z tego wyjdzie? Trudno powiedzieć, ktokolwiek miał coś wspólnego z TrueCombat w przeszłości, dobrze wie, że jakimkolwiek obietnicom nowych wersji, poprawek nie należy nigdy ufać. :)

Bądźmy dobrej myśli, ja sam nie wiem jak dawno temu ostatnio odpalałem TC:E czy CQB, bo ostatnie lata mi bardzo szybko mijały. Mam wielki sentyment do wielu godzin spędzonych na serwerach i do tego serwisu. Dlatego bardzo bym chciał, żeby coś w tej kwestii się ruszyło, i bym mógł wrócić na znane mi mapy. A jakie jest wasze zdanie?

Close Quarters Battle

Komentarze: 80

Wspólne granie - sparing TC:E

eXtreme | Niedziela, 15-go czerwca 2014 roku, 19:11

Ostatnia lista obecności pokazała, że wciąż tu trochę osób zagląda. Stąd @kaladann wyszedł z inicjatywą zorganizowania wspólnego grania (eventu) - sparingu, opornie, ale podchwyconego przez resztę graczy. Czas zatem odkurzyć (albo zainstalować pierwszy raz po wielu latach, jak w moich przypadku - dop. eXtreme) ET i TC:E. Planowany tryb to OBJ na standardowych mapach.

Data: 26 lipca 2014, 19:00

Serwer: TBA

Więcej szczegółów będzie podawane na bieżąco.

Polska scena

Komentarze: 58

Osiem lat TrueCombat.pl - lista obecności!

eXtreme | Piątek, 21-go marca 2014 roku, 09:56

Zobaczymy, kto jeszcze subskrybuje nasz feed RSS albo tu zagląda! :) 8 lat a strona wciąż stoi i choć wieje tu już sandałem to jakoś nie mam serca podejmować żadnych drastycznych kroków. :) Kto wie, kto wie! Może kiedyś powstanie wreszcie to idealne TrueCombat. :) Piszcie w komentarzach kto tu jeszcze zagląda!

TrueCombat.pl

Komentarze: 41

TC: Close Quarters Battle powraca?

eXtreme | Środa, 23-go października 2013 roku, 21:03

Czy - po niewypale jakim było MW:TC - Close Quarters Battle powróci jeszcze przed ekrany graczy? “Nieoficjalnie” modowany (z powodu głupiej blokady) wreszcie najprawdopodobniej doczeka się zdjęcia kajdanów i to przez samego Coronera! Na pewno będzie kilka zmian (nowe tryby gry, czy - może - wsparcie dla ETL). Szkoda - niestety - że tak późno. Wciąż jednak jest grupa wytrwałych graczy, którzy grali i chcą grać, “oficjalne” odblokowanie modowania modu (?) z pewnością tu pomoże. No to co? Czekamy? :)

Close Quarters Battle

Komentarze: 5

Coroner, CQB, open-source?

eXtreme | Piątek, 5-go lipca 2013 roku, 09:32

Te trzy słowa mogą brzmieć ze sobą bardzo dziwnie i wręcz nierealnie, ale Coroner na oficjalnym forum ostatnio ponownie wyraził swoje zainteresowanie developmentem CQB, niedosłownie potwierdzając chyba nieudany eksperyment jakim było MWTC. Pojawiają się tam następujące słowa:

Smutne, że niestety nie mam na to (rozwój gry - dop. eXtreme) teraz zbytnio czasu. Ale czemu by nie wydać samodzielnej gry na własnym silniku ET i włączać do niej mapy z TC:E?

Wydanie samodzielnej gry z brakiem blokady na nowe mapy? Brzmi dobrze. Później pojawił się kolejny post:

Jeśli zrezygnuję kiedyś z pracy przy TrueCombat, opublikuję kod CQB na licencji GPL.

… czyli coś, na co wiele osób długo czeka, bo mogło by tchnąć nowe życie w tę grę.

Coroner też próbował uruchomić CQB na ET: Legacy, czyli rozwijanym przez społeczność silniku ET (by naprawić bugi i poprawić wsparcie dla różnych systemów operacyjnych), który ma zachować kompatybilność z modami do oryginalnego ET. CQB jednak nie udało się uruchomić z uwagi na usunięty kod do botów. Na forum odezwali się jednak ludzie włączeni w rozwój ET:L, z chęcią pomocy, więc możliwe, że w najbliższym czasie wszystko się uda.

Coroner zaoferował też twórcom ET:L podzielenie się swoim kodem:

Mogę zaoferować kod do bardzo szybkiej implementacji adaptive exposure (ulepszona wersja efektu HDR z TC:E, tylko przy użyciu silnika) oraz bardzo wydajny efekt “bloom”. Oba mam zaimplementowane i przetestowane w starym forku xreala. Podzieliłbym się także moim ulepszonym kodem oświetlenia do q3map2 z perceptive tone mapping.

Close Quarters Battle

Komentarze: 62

Siódme urodziny TrueCombat.pl

eXtreme | Czwartek, 21-go marca 2013 roku, 12:07

Już po raz siódmy przychodzi mi pisać tego typu informację na TrueCombat.pl. Czerwony serwis o serii TrueCombat mniej lub lepiej funkcjonuje w sieci siódmy rok. Co można powiedzieć o serii TrueCombat w perspektywie tych lat? No cóż.. jedynie chyba “zaprzepaszczony potencjał”? Wątpię, by CoD4 cokolwiek tu zmienił.

Powiem szczerze, że z roku na rok, coraz trudniej wymyślić mi co tutaj napisać. Szczególnie, że nasze grono znacznie się wykruszyło. Ale zadziwia mnie, że wciąż zaglądają tu ludzie - i nowi, i starzy. Praca przy tym serwisie dużo mnie nauczyła, wymagała i wciąż wymaga poświęcania dużej ilości czasu - by coś poprawić lub dodać, bądź posprzątać na forum. Czy będziemy się widzieć za rok? To już zależy od Was.

TrueCombat.pl

Komentarze: 10

Patch 0.221 do MWTC

eXtreme | Niedziela, 24-go lutego 2013 roku, 12:32

Niedługo po opublikowaniu pierwszej alphy MWTC Coroner wypuszcza pierwszy patch oznaczony numerem 0.221, który poprawia kilka błędów:

  • przeglądarka serwerów pokazuje teraz tylko serwery MWTC
  • usunięto wybór moda z głównego menu
  • zmniejszono prędkość sprintu o 12,5 %
  • przechodzenie do pozycji leżącej blokuje teraz użycie broni na 2 sekundy
  • czołganie blokuje teraz broń
  • kucanie i wstawanie z pozycji leżącej blokuje broń na 1 sekundę
  • broń jest obniżania podczas skoku i spadania
  • zablokowanie scr_hardcore na 1 w kodzie
  • zablokowanie friendlyfire na shared w kodzie

Poprawkę można pobrać z tego adresu.

MW: TrueCombat

Komentarze: 28

Pobierz publiczną alfę Modern Warfare: True Combat

eXtreme | Czwartek, 14-go lutego 2013 roku, 19:52

Można już pobrać pierwszą publiczną alfę nowego moda do Call of Duty 4: Modern Warfare autorstwa Coronera - Modern Warfare: TrueCombat. Oczywiście, aby zagrać, trzeba posiadać oryginał podstawowej wersji gry oraz system operacyjny Windows.

Download »

Więcej informacji o samym modzie w poprzednim newsie.

MW: TrueCombat

Komentarze: 9

Premiera MWTC już jutro!

eXtreme | Środa, 13-go lutego 2013 roku, 19:42

Tak, już jutro będzie można podziwiać nowe moderskie dzieło Coronera - mod do Call of Duty 4: Modern Warfare, zwany Modern Warfare: True Combat. Oczywistą oczywistością jest to, że aby w moda zagrać, trzeba posiadać pełną wersję CoDa. Oficjalnie wspieraną platformą jest tylko Windows.

Na oficjalnej stronie opublikowanych zostało trochę informacji o nadciągającej superprodukcji. I tak poczytać możemy:

  • O tym co znajdziemy w grze
  • Czym będziemy strzelać
  • Na jakich mapach będziemy grać
  • A jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania… (FAQ)

Co się z owych podstron dowiadujemy?

  • Gra przedstawia starcie Task Force 626 przeciwko organizacji Darkwater International
  • Brak HUD, celownika, przybliżenia przy celowaniu
  • Brak doświadczenia, rang
  • Przeładowanie magazynku wyrzuca amunicję
  • W porównaniu do CoD4: brak kill streaków, granatników, wyrzutni rakiet itp
  • Różne dostępne pukawki w zależności od wybranej klasy (6) i zespołu
  • 8 dostępnych broni pobocznych (w obu zespołach)
  • Perki: dodatek do broni / modyfikacja broni / amunicja pełno-płaszczowa / dodatkowe magazynki
  • 3 rodzaje specjalności (stabilne celowanie, knife=kill, szybkie poruszanie)
  • 3 rodzaje uzbrojenia: lekki, ulepszony (kamizelka), normalny (dostępny granat)
  • 3 tryby rozgrywki: BC, OBJ i CTF
  • Dwie mapy: Backlot i Hangar, przeskalowane tak, by odpowiadały rzeczywistości
  • MDK - źródła map dostępnych w grze

Poniżej jeszcze garść screenów z samej rozgrywki:

Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka

MW: TrueCombat

Komentarze: 8

« » : poprzednia 1 2 .................... 23 24 następna

icon Ostatnio na forum
  • TrueCombat powraca do świata żywych?
  • Jeśli nie TCE to co innego?
  • Żyjecie? :)
  • co to jest za czit ?
  • Sparing dla wszystkich chętnych
  • MASSA i troszku o PirateBay'u
  • Pytanie chyba retoryczne
  • etl cqb... czekamy
  • 10 lat TrueCombat.pl - lista obecności
  • bfbc2

Zobacz wszystkie tematy »

icon RSS Newsy z TrueCombat.net
  • Q3TC Mapping Tutorial Site

    TrueCombat veteran and all around good guy, Fragator, heard the recent interest in mapping for Q3TC again and decided to take action and help these people out.

  • Please Help (UPDATE)

    In tce.com's history, we have never asked for - or received - donations (although we have happily donated to TCE servers, etc. in the past to help keep the game alive)

  • Broken Download Links Fixed + More

    Believe it or not - there are still people playing TCE! And every so often, I get a message - or read a post - about someone trying to download the game from the website

  • Let's Connect on Facebook

    Things have been pretty quiet and dead on the official/developmental side of TC/E for quite a while now.

Copyright © TrueCombat.net

icon Reklama

icon Statystyki

Od 1/03/2006:

  • Użytkowników: 2242
  • Newsów: 233
  • Postów: 12710
  • Tematów: 1052

Online:

  • Gości: 243
  • Zalogowani: 0
  • nikt

icon Kanały informacyjne

Wszystkie newsy

  • Kanał RSS
  • Kanał ATOM

Społeczność

Kanał IRC
#truecombat.pl
QuakeNet
TrueCombat.pl

Partnerzy

  • TrueCombatElite.com
  • TrueCombat: Elite France
  • TrueCombat: Elite Czech and Slovakia
Logo

Copyright © 2006-2017 TrueCombat.pl & eXtreme. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powered by AI System | Design by DJ Czeslaf & eXtreme

Redakcja nie odpowiada za treści publikowane przez użytkowników.

  • Mapa serwisu
  • Regulamin serwisu
  • Informacja o cookies
  • Ochrona prywatności
  • O serwisie
  • Reklama
  • Ekipa
  • Kontakt

Strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) zgodnie z Polityką ciasteczek. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. Rozumiem!