TrueCombat: Elite Polska

Społeczność TrueCombat: Close Quarters Battle, TrueCombat: Elite i Q3 True Combat

DziałyDziały

  • Serwis
    • Strona główna
    • Newsy
    • Użytkownicy
    • Ankiety
    • Przeglądarka serwerów
    • TrueCombat.pl
    • Ekipa
    • Reklama
    • Regulamin
    • Mapa
    • Kontakt
  • Close Quarters Battle
    • O grze
    • Uzbrojenie
    • Perki
    • Download
    • Historia
    • Media
  • TrueCombat: Elite
    • O grze
    • Instalacja
    • Tryby gry
    • Uzbrojenie
    • HUD i interfejs
    • Download
    • Mapy
    • FAQ: Pytania i problemy
    • Historia
    • Archiwum
  • Q3 True Combat
    • O grze
    • Historia
    • Media
    • Download
  • Forum dyskusyjne
    • Fora
    • Tematy
    • Wyszukiwarka
    • Statystyki

ZablokujOdblokuj

Logowanie
  • Nie mam jeszcze konta
  • Nie pamiętam mojego hasła
  • ↑ Do góry

Jesteś tutajJesteś tutaj

TrueCombat.pl » Newsy

  • Newsy
  • Archiwum
  • Kategorie

Wszystkich newsów - 233

Sparing dla wszystkich chętnych

eXtreme | Wtorek, 11-go lipca 2017 roku, 15:00

Mało się tutaj dzieje w ostatnich miesiącach, na właściwy powrót TrueCombat nie ma co liczyć, więc @CiekMa zaproponował zorganizowanie wspólnego grania, jak za starych dobrych czasów. Chętnych zapraszam do wpisywania się w komentarzach, ewentualnie proponowania zmiany terminu i/lub godziny, tak by wszystkim zainteresowanym pasowało. Specjalnego serwera na tę chwilę nie ma, ale powinno się coś znaleźć do czasu sparingu.

Wstępny termin: 12 sierpnia 2017, 19:00

Do dyskusji zapraszam też na Discordzie: https://discord.gg/KXTUGv6


Aktualizacja

@Van (hardpenguin z Discorda) przygotował już serwer do gry (bez Punkbustera, Bodycount i standardowe mapy):

[AoT] Army of Two / 188.116.46.161:27960

Grę i potrzebne pliki można pobrać z poniższego adresu:

http://tce.merlin1991.at/

źródło: @CiekMa

Polska scena

Komentarze: 35

TrueCombat powraca do świata żywych?

eXtreme | Środa, 8-go kwietnia 2015 roku, 18:41

W marcu tego roku stuknęło 9 lat istnienia serwisu TrueCombat.pl! Wynik, którego - ponad 9 lat temu, gdy zaczynałem prace nad stworzeniem tego wortalu - nawet sobie nie wyobrażałem. A jednak wciąż tu jesteśmy i - tym bardziej - kto by przypuszczał, że po takim czasie, po latach stagnacji, przymierania, braku ruchu i odzewu od Wielkiego Wodza Coronera - coś może zacząć się dziać.

Na oficjalnym forum w marcu pojawił się temat skierowany do Władców Świata TrueCombat o tym, by przywrócić TC(:E/:CQB) do życia. Wykorzystać silnik ET:Legacy (zamiast czystego ET), poprawić razem z nimi kilka bugów, które blokowały użycie CQB na nim, odblokować modowanie gry i załatać kilka bugów.

O dziwo, Coroner - zainteresowany pomysłem - odezwał się. Nie obeszło się od truecombatowej tradycji, jaką jest padnięty dysk twardy (tym razem nie z kodem źródłowym, a “tylko” środowiskiem kompilacji). Po różnych dyskusjach, udało się skompilować Close Quarters Battle w wersji 0.224, “standalone” (powiedzmy..) czyli do użycia z ET:L, na razie tylko pod Windowsa.

Czego możemy się spodziewać? Trudno powiedzieć, aktywny w społeczności Jac075 twierdzi, że:

(…) będzie tam kilka litrów nowości i fixów (…)

Co z tego wyjdzie? Trudno powiedzieć, ktokolwiek miał coś wspólnego z TrueCombat w przeszłości, dobrze wie, że jakimkolwiek obietnicom nowych wersji, poprawek nie należy nigdy ufać. :)

Bądźmy dobrej myśli, ja sam nie wiem jak dawno temu ostatnio odpalałem TC:E czy CQB, bo ostatnie lata mi bardzo szybko mijały. Mam wielki sentyment do wielu godzin spędzonych na serwerach i do tego serwisu. Dlatego bardzo bym chciał, żeby coś w tej kwestii się ruszyło, i bym mógł wrócić na znane mi mapy. A jakie jest wasze zdanie?

Close Quarters Battle

Komentarze: 72

Wspólne granie - sparing TC:E

eXtreme | Niedziela, 15-go czerwca 2014 roku, 19:11

Ostatnia lista obecności pokazała, że wciąż tu trochę osób zagląda. Stąd @kaladann wyszedł z inicjatywą zorganizowania wspólnego grania (eventu) - sparingu, opornie, ale podchwyconego przez resztę graczy. Czas zatem odkurzyć (albo zainstalować pierwszy raz po wielu latach, jak w moich przypadku - dop. eXtreme) ET i TC:E. Planowany tryb to OBJ na standardowych mapach.

Data: 26 lipca 2014, 19:00

Serwer: TBA

Więcej szczegółów będzie podawane na bieżąco.

Polska scena

Komentarze: 58

Osiem lat TrueCombat.pl - lista obecności!

eXtreme | Piątek, 21-go marca 2014 roku, 09:56

Zobaczymy, kto jeszcze subskrybuje nasz feed RSS albo tu zagląda! :) 8 lat a strona wciąż stoi i choć wieje tu już sandałem to jakoś nie mam serca podejmować żadnych drastycznych kroków. :) Kto wie, kto wie! Może kiedyś powstanie wreszcie to idealne TrueCombat. :) Piszcie w komentarzach kto tu jeszcze zagląda!

TrueCombat.pl

Komentarze: 41

TC: Close Quarters Battle powraca?

eXtreme | Środa, 23-go października 2013 roku, 21:03

Czy - po niewypale jakim było MW:TC - Close Quarters Battle powróci jeszcze przed ekrany graczy? “Nieoficjalnie” modowany (z powodu głupiej blokady) wreszcie najprawdopodobniej doczeka się zdjęcia kajdanów i to przez samego Coronera! Na pewno będzie kilka zmian (nowe tryby gry, czy - może - wsparcie dla ETL). Szkoda - niestety - że tak późno. Wciąż jednak jest grupa wytrwałych graczy, którzy grali i chcą grać, “oficjalne” odblokowanie modowania modu (?) z pewnością tu pomoże. No to co? Czekamy? :)

Close Quarters Battle

Komentarze: 5

Coroner, CQB, open-source?

eXtreme | Piątek, 5-go lipca 2013 roku, 09:32

Te trzy słowa mogą brzmieć ze sobą bardzo dziwnie i wręcz nierealnie, ale Coroner na oficjalnym forum ostatnio ponownie wyraził swoje zainteresowanie developmentem CQB, niedosłownie potwierdzając chyba nieudany eksperyment jakim było MWTC. Pojawiają się tam następujące słowa:

Smutne, że niestety nie mam na to (rozwój gry - dop. eXtreme) teraz zbytnio czasu. Ale czemu by nie wydać samodzielnej gry na własnym silniku ET i włączać do niej mapy z TC:E?

Wydanie samodzielnej gry z brakiem blokady na nowe mapy? Brzmi dobrze. Później pojawił się kolejny post:

Jeśli zrezygnuję kiedyś z pracy przy TrueCombat, opublikuję kod CQB na licencji GPL.

… czyli coś, na co wiele osób długo czeka, bo mogło by tchnąć nowe życie w tę grę.

Coroner też próbował uruchomić CQB na ET: Legacy, czyli rozwijanym przez społeczność silniku ET (by naprawić bugi i poprawić wsparcie dla różnych systemów operacyjnych), który ma zachować kompatybilność z modami do oryginalnego ET. CQB jednak nie udało się uruchomić z uwagi na usunięty kod do botów. Na forum odezwali się jednak ludzie włączeni w rozwój ET:L, z chęcią pomocy, więc możliwe, że w najbliższym czasie wszystko się uda.

Coroner zaoferował też twórcom ET:L podzielenie się swoim kodem:

Mogę zaoferować kod do bardzo szybkiej implementacji adaptive exposure (ulepszona wersja efektu HDR z TC:E, tylko przy użyciu silnika) oraz bardzo wydajny efekt “bloom”. Oba mam zaimplementowane i przetestowane w starym forku xreala. Podzieliłbym się także moim ulepszonym kodem oświetlenia do q3map2 z perceptive tone mapping.

Close Quarters Battle

Komentarze: 62

Siódme urodziny TrueCombat.pl

eXtreme | Czwartek, 21-go marca 2013 roku, 12:07

Już po raz siódmy przychodzi mi pisać tego typu informację na TrueCombat.pl. Czerwony serwis o serii TrueCombat mniej lub lepiej funkcjonuje w sieci siódmy rok. Co można powiedzieć o serii TrueCombat w perspektywie tych lat? No cóż.. jedynie chyba “zaprzepaszczony potencjał”? Wątpię, by CoD4 cokolwiek tu zmienił.

Powiem szczerze, że z roku na rok, coraz trudniej wymyślić mi co tutaj napisać. Szczególnie, że nasze grono znacznie się wykruszyło. Ale zadziwia mnie, że wciąż zaglądają tu ludzie - i nowi, i starzy. Praca przy tym serwisie dużo mnie nauczyła, wymagała i wciąż wymaga poświęcania dużej ilości czasu - by coś poprawić lub dodać, bądź posprzątać na forum. Czy będziemy się widzieć za rok? To już zależy od Was.

TrueCombat.pl

Komentarze: 10

Patch 0.221 do MWTC

eXtreme | Niedziela, 24-go lutego 2013 roku, 12:32

Niedługo po opublikowaniu pierwszej alphy MWTC Coroner wypuszcza pierwszy patch oznaczony numerem 0.221, który poprawia kilka błędów:

  • przeglądarka serwerów pokazuje teraz tylko serwery MWTC
  • usunięto wybór moda z głównego menu
  • zmniejszono prędkość sprintu o 12,5 %
  • przechodzenie do pozycji leżącej blokuje teraz użycie broni na 2 sekundy
  • czołganie blokuje teraz broń
  • kucanie i wstawanie z pozycji leżącej blokuje broń na 1 sekundę
  • broń jest obniżania podczas skoku i spadania
  • zablokowanie scr_hardcore na 1 w kodzie
  • zablokowanie friendlyfire na shared w kodzie

Poprawkę można pobrać z tego adresu.

MW: TrueCombat

Komentarze: 28

Pobierz publiczną alfę Modern Warfare: True Combat

eXtreme | Czwartek, 14-go lutego 2013 roku, 19:52

Można już pobrać pierwszą publiczną alfę nowego moda do Call of Duty 4: Modern Warfare autorstwa Coronera - Modern Warfare: TrueCombat. Oczywiście, aby zagrać, trzeba posiadać oryginał podstawowej wersji gry oraz system operacyjny Windows.

Download »

Więcej informacji o samym modzie w poprzednim newsie.

MW: TrueCombat

Komentarze: 9

Premiera MWTC już jutro!

eXtreme | Środa, 13-go lutego 2013 roku, 19:42

Tak, już jutro będzie można podziwiać nowe moderskie dzieło Coronera - mod do Call of Duty 4: Modern Warfare, zwany Modern Warfare: True Combat. Oczywistą oczywistością jest to, że aby w moda zagrać, trzeba posiadać pełną wersję CoDa. Oficjalnie wspieraną platformą jest tylko Windows.

Na oficjalnej stronie opublikowanych zostało trochę informacji o nadciągającej superprodukcji. I tak poczytać możemy:

  • O tym co znajdziemy w grze
  • Czym będziemy strzelać
  • Na jakich mapach będziemy grać
  • A jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania… (FAQ)

Co się z owych podstron dowiadujemy?

  • Gra przedstawia starcie Task Force 626 przeciwko organizacji Darkwater International
  • Brak HUD, celownika, przybliżenia przy celowaniu
  • Brak doświadczenia, rang
  • Przeładowanie magazynku wyrzuca amunicję
  • W porównaniu do CoD4: brak kill streaków, granatników, wyrzutni rakiet itp
  • Różne dostępne pukawki w zależności od wybranej klasy (6) i zespołu
  • 8 dostępnych broni pobocznych (w obu zespołach)
  • Perki: dodatek do broni / modyfikacja broni / amunicja pełno-płaszczowa / dodatkowe magazynki
  • 3 rodzaje specjalności (stabilne celowanie, knife=kill, szybkie poruszanie)
  • 3 rodzaje uzbrojenia: lekki, ulepszony (kamizelka), normalny (dostępny granat)
  • 3 tryby rozgrywki: BC, OBJ i CTF
  • Dwie mapy: Backlot i Hangar, przeskalowane tak, by odpowiadały rzeczywistości
  • MDK - źródła map dostępnych w grze

Poniżej jeszcze garść screenów z samej rozgrywki:

Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka

MW: TrueCombat

Komentarze: 8

« » : poprzednia 1 2 .................... 23 24 następna

icon Ostatnio na forum
  • TrueCombat powraca do świata żywych?
  • Jeśli nie TCE to co innego?
  • Żyjecie? :)
  • co to jest za czit ?
  • Sparing dla wszystkich chętnych
  • MASSA i troszku o PirateBay'u
  • Pytanie chyba retoryczne
  • etl cqb... czekamy
  • 10 lat TrueCombat.pl - lista obecności
  • bfbc2

Zobacz wszystkie tematy »

icon RSS Newsy z TrueCombat.net

icon Reklama

icon Statystyki

Od 1/03/2006:

  • Użytkowników: 2242
  • Newsów: 233
  • Postów: 12702
  • Tematów: 1052

Online:

  • Gości: 14
  • Zalogowani: 0
  • nikt

icon Kanały informacyjne

Wszystkie newsy

  • Kanał RSS
  • Kanał ATOM

Społeczność

Kanał IRC
#truecombat.pl
QuakeNet
TrueCombat.pl

Partnerzy

  • TrueCombatElite.com
  • TrueCombat: Elite France
  • TrueCombat: Elite Czech and Slovakia
Logo

Copyright © 2006-2017 TrueCombat.pl & eXtreme. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powered by AI System | Design by DJ Czeslaf & eXtreme

Redakcja nie odpowiada za treści publikowane przez użytkowników.

  • Mapa serwisu
  • Regulamin serwisu
  • Informacja o cookies
  • Ochrona prywatności
  • O serwisie
  • Reklama
  • Ekipa
  • Kontakt

Strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) zgodnie z Polityką ciasteczek. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. Rozumiem!