TrueCombat: Elite Polska

Społeczność TrueCombat: Close Quarters Battle, TrueCombat: Elite i Q3 True Combat

DziałyDziały

  • Serwis
    • Strona główna
    • Newsy
    • Użytkownicy
    • Ankiety
    • Przeglądarka serwerów
    • TrueCombat.pl
    • Ekipa
    • Reklama
    • Regulamin
    • Mapa
    • Kontakt
  • Close Quarters Battle
    • O grze
    • Uzbrojenie
    • Perki
    • Download
    • Historia
    • Media
  • TrueCombat: Elite
    • O grze
    • Instalacja
    • Tryby gry
    • Uzbrojenie
    • HUD i interfejs
    • Download
    • Mapy
    • FAQ: Pytania i problemy
    • Historia
    • Archiwum
  • Q3 True Combat
    • O grze
    • Historia
    • Media
    • Download
  • Forum dyskusyjne
    • Fora
    • Tematy
    • Wyszukiwarka
    • Statystyki

ZablokujOdblokuj

Logowanie
  • Nie mam jeszcze konta
  • Nie pamiętam mojego hasła
  • ↑ Do góry

Jesteś tutajJesteś tutaj

TrueCombat.pl » Newsy / Coroner, CQB, open-source?

Coroner, CQB, open-source?

eXtreme | Piątek, 5-go lipca 2013 roku, 09:32

Te trzy słowa mogą brzmieć ze sobą bardzo dziwnie i wręcz nierealnie, ale Coroner na oficjalnym forum ostatnio ponownie wyraził swoje zainteresowanie developmentem CQB, niedosłownie potwierdzając chyba nieudany eksperyment jakim było MWTC. Pojawiają się tam następujące słowa:

Smutne, że niestety nie mam na to (rozwój gry - dop. eXtreme) teraz zbytnio czasu. Ale czemu by nie wydać samodzielnej gry na własnym silniku ET i włączać do niej mapy z TC:E?

Wydanie samodzielnej gry z brakiem blokady na nowe mapy? Brzmi dobrze. Później pojawił się kolejny post:

Jeśli zrezygnuję kiedyś z pracy przy TrueCombat, opublikuję kod CQB na licencji GPL.

… czyli coś, na co wiele osób długo czeka, bo mogło by tchnąć nowe życie w tę grę.

Coroner też próbował uruchomić CQB na ET: Legacy, czyli rozwijanym przez społeczność silniku ET (by naprawić bugi i poprawić wsparcie dla różnych systemów operacyjnych), który ma zachować kompatybilność z modami do oryginalnego ET. CQB jednak nie udało się uruchomić z uwagi na usunięty kod do botów. Na forum odezwali się jednak ludzie włączeni w rozwój ET:L, z chęcią pomocy, więc możliwe, że w najbliższym czasie wszystko się uda.

Coroner zaoferował też twórcom ET:L podzielenie się swoim kodem:

Mogę zaoferować kod do bardzo szybkiej implementacji adaptive exposure (ulepszona wersja efektu HDR z TC:E, tylko przy użyciu silnika) oraz bardzo wydajny efekt “bloom”. Oba mam zaimplementowane i przetestowane w starym forku xreala. Podzieliłbym się także moim ulepszonym kodem oświetlenia do q3map2 z perceptive tone mapping.

Close Quarters Battle

Komentarze (62)

Ukryto 52 starsze komentarze

Pokaż wszystkie komentarze

eXtreme - 16.10.2013, 20:22:28

  • #12547
Ach te zajebiste czapeczki :P

Jac075 - 17.10.2013, 09:32:58

  • #12548
Czapeczki srapeczki. Arafatki są na dwóch modelach :D

Somator - 18.10.2013, 15:19:35

  • #12549
corozwis z dimhakierem w timie, bo jebne baranka ;]
dajan sie okres spoźni z wrażenia ;d

Jac075 - 18.10.2013, 15:26:01

  • #12550
Plus jeden Polak hehe :D Beka co?

Edit: Prawdopodobnie jesteś odbanowany/ mozesz pisać. Takie wieści mnie doszły z samej góry.

Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (13r Paź 18, 15:31) przez Jac075


Somator - 18.10.2013, 15:31:11

  • #12551
nic z tego nie będzie coś czuje ;] ale trzymam kciuki

Jac075 - 18.10.2013, 15:33:35

  • #12552
Natomiast ja czuję zupełnie odwrotnie. Jak już mam bezpośredni kontakt z Voldemortem to go wyczochram tak żeby nie ziewał. Będzie dobrze dzieciaku uwierz w to a tak będzie.

Somator - 18.10.2013, 15:54:40

  • #12553
zaplantuj worma wyssij kod i niech spietrala albo wspolpracuje ;]

------ Dodano: 18.10.2013, 15:57:41 ------
tak jak mowi dim, pewnie corotrol przestraszyl sie ze cezar mu podpierdoli brand

Jac075 - 18.10.2013, 16:15:06

  • #12554
Ten projekt Cezara to pewnie kolejny crap. Nie to że nie wierze w jego umiejętności czy brak wiedzy ale jak wszyscy wiemy przenoszenie gry na inny silnik nie daje dobrych rezultatów. Krok na przód to często krok w gówno. Powodzonka dla Cezara ale wątpie żeby to wypaliło a tymbardziej żeby niosło zagrożenie dla produktów Korka :D

Bibson - 23.10.2013, 17:11:47

  • #12555
Czyli opłaca się skrobać mapy pod TC:E i je wypuszczać? Bo szanse na to, że corolol zrobi coś grywalnego są takie jak na pokera królewskiego z ręki, tzn całkiem dobrze...

to cqb_lab co pokazali na tc.net wygląda zacnie, jeden korytarz i 3/4 sceny(teraz to z 10 osób wychodzi chyba?)

Jac075 - 23.10.2013, 17:21:11

  • #12556
Jak najbardziej możesz tworzyć. Mapa cqb_lab to wczesna wersja pokazująca głównie oświetlenie i to że coś się dzieje. Nie moge zdradzac wiecej ale wszystko ma się dobrze :) Prace wrą i nawet Pan C jest skory do współpracy.

Z tego co się orientuje mapy robi się tak samo jak do tce z róznica w spawnach. Jak będe wiedział coś wiecej to skrobne Ci prywatną.
icon Ostatnio na forum
  • TrueCombat powraca do świata żywych?
  • Jeśli nie TCE to co innego?
  • Żyjecie? :)
  • co to jest za czit ?
  • Sparing dla wszystkich chętnych
  • MASSA i troszku o PirateBay'u
  • Pytanie chyba retoryczne
  • etl cqb... czekamy
  • 10 lat TrueCombat.pl - lista obecności
  • bfbc2

Zobacz wszystkie tematy »

icon RSS Newsy z TrueCombat.net

icon Reklama

icon Statystyki

Od 1/03/2006:

  • Użytkowników: 2242
  • Newsów: 233
  • Postów: 12702
  • Tematów: 1052

Online:

  • Gości: 12
  • Zalogowani: 0
  • nikt

icon Kanały informacyjne

Wszystkie newsy

  • Kanał RSS
  • Kanał ATOM

Społeczność

Kanał IRC
#truecombat.pl
QuakeNet
TrueCombat.pl

Partnerzy

  • TrueCombatElite.com
  • TrueCombat: Elite France
  • TrueCombat: Elite Czech and Slovakia
Logo

Copyright © 2006-2017 TrueCombat.pl & eXtreme. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powered by AI System | Design by DJ Czeslaf & eXtreme

Redakcja nie odpowiada za treści publikowane przez użytkowników.

  • Mapa serwisu
  • Regulamin serwisu
  • Informacja o cookies
  • Ochrona prywatności
  • O serwisie
  • Reklama
  • Ekipa
  • Kontakt

Strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) zgodnie z Polityką ciasteczek. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. Rozumiem!